erm, nie wiem czemu, mam wrażenie, jakbyś w ogóle niczego nie szukał i tylko czekał, aż ktoś Ci łaskawie rzuci gotowca
Bo jakbyś readme chociaż przeczytał, to byś wiedział, gdzie jest config.
sprawdź sobie jeszcze
- Kod: Zaznacz cały
flak fire [(weapons flak select 0),(magazines flak select 0)]
ewentualnie
- Kod: Zaznacz cały
flak addEventHandler ["Fired",{hintC format["%1",_this]}]
generalnie będziesz miał wtedy następujące informacje
unit, weapon, muzzle, mode, ammo
* unit: Object - Object the event handler is assigned to
* weapon: String - Fired weapon
* muzzle: String - Muzzle which was used
* mode: String - Current mode of the fired weapon
* ammo: String - Ammo used
żeby fire działało -
http://community.bistudio.com/wiki/firemagazynki sobie możesz podejrzeć poprzez
- Kod: Zaznacz cały
hint format["%1",magazines flak]