Teraz jest So 24 cze, 2017 18:43


Peryskop

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

MarHammer

Cywil

Cywil

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): Śr 21 sty, 2009 03:28

Peryskop

PostCz 22 sty, 2009 15:13

Prawie zakończyłem pracę nad czołgiem Mammoth 3.
Brakuje mi jeszcze peryskopów dowódcy i strzelca.
Nie wiem jak prawidłowo stworzyć peryskop we wnętrzu czołgu.
Kopiowanie z innych addonów powoduje że w oknie peryskopu widać teksturę zamiast widoku z zewnątrz.
Przeszukałem Tutoriale i nie znalazłem odpowiedzi.


Dzięki za wszelkie info.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
MarHammer
Offline
Avatar użytkownika

ktos

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 315
  • Dołączył(a): Pn 14 lis, 2005 21:55

PostWt 21 lut, 2012 22:19

Temat stary, ale trochę go odświeżę, z tego względu że mam podobny problem.
Otóż znalazłem na pewnym forum zza Buga taki oto niedokończony
addon haubic 2S1 i 2S7. Chciałem go w miarę "dokończyć" i tu pojawiają się problemy:
stanowiska dowódcy w 2S7 (i w 2S1 ten sam problem po dodaniu dowódcy w configu) obraca się jakby wokół całego pojazdu a nie samego stanowiska. Nie wiem za bardzo czego brakuje, dodanie w memory lodzie punktu commander view też nic nie daje.
Offline

krzychuzokecia

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): Śr 29 gru, 2010 21:11

PostCz 23 lut, 2012 12:31

Nie chcę zgrywać znawcy, bo nim w ogóle nie jestem i jeszcze w życiu nie robiłem modeli pojazdów gąsiennicowych do OFP, ale porównując z BIS-owskim Abramsem brakuje mi tu selekcji "otocvelitele" i "poklop_commander" (widzialny LOD). W memory LODzie ponadto musisz dodać punkty "osavelitele" (wokół niego będzie obracać się dowódca) i dwa punkty "osa_poklop_commander" (zawiasy włazu dowódcy). Ściągnij BIS Sample Models to będziesz mógł temu przyjrzeć się bliżej.
PS. Mógłbyś mi dać linka do tego forum "zza Buga", albo jakiś kontakt do twórcy tych modeli, gdyż do swojej Karbali potrzebuję stworzyć model bułgarskiego transportera BMP-23 wykorzystującego kadłub z 2S1 właśnie. Dzięki!
Offline
Avatar użytkownika

ktos

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 315
  • Dołączył(a): Pn 14 lis, 2005 21:55

PostCz 23 lut, 2012 14:12

Dzięki, pokombinuję trochę może coś się uda z tego zrobić.
Co do forum to jest to nic innego jak http://www.flashpoint.ru, ale z addonem to już jest trochę inna sprawa, bo ten addon jest "piracki" gdyż jest to przeróbka addonów Vilasa zrobionych pod ArmA I, kto jest autorem przeróbki, tego nie wiem, ale głównym autorem jest Vilas, z tym że owa przeróbka była robiona reczej bez jego wiedzy.
Offline

krzychuzokecia

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): Śr 29 gru, 2010 21:11

PostPt 24 lut, 2012 18:06

Jeszcze kilka przemyśleń:
- ponieważ w 2S1 stanowisko dowódcy nie jest ruchome, tak jak np. w BIS-owym T-80 (swoją drogą w rzeczywistości, w czołgach chyba też nie są one obrotowe, ale nie wiem) to nie musisz zaznaczać żadnych fragmentów (poza proxy commandera) jako otocvelitele - dzięki temu zachowasz możliwość obrotu dowódcy (żeby wydawać rozkazy), ale stanowisko będzie grzecznie siedzieć w miejscu*
- jako poklop_commander zaznaczasz tylko klapę (drzwiczki) włazu, a nie cały właz, bo poklop ma być elementem ruchomym

*w ogóle to chyba proxy dowódcy też nie musisz zaznaczać, bo kwestia obrotu samego widoku (ale nie modelu) jest robiona bodajże w configu...

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron