Teraz jest So 27 kwi, 2024 18:27


Definiowanie plików muzycznych - problem.

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jurij I Gorki

Kapral

Kapral

  • Posty: 64
  • Dołączył(a): So 17 lis, 2007 19:48
  • Lokalizacja: Syberia

Definiowanie plików muzycznych - problem.

PostŚr 04 lut, 2009 00:36

Potrzebuje stworzyć addon zawierający utwory muzyczne które można uruchomić wyzwalaczem lub wywołać skryptem. Stwierdziłem, że edycja oryginalnego configu i przepakowywanie Music.pbo nie ma sensu, ponieważ łatwiej podzielić pliki (nie trzeba kopiować całego Config.bin i plików do których się odwołuje). Stworzyłem więc piękny folder w nim podfoldery z plikami dźwiękowymi, config.cpp i stringtable.csv. Wszystko pięknie wchodzi, w wyzwalaczu są utwory, uruchamiam grę i... cisza. W pierwszej chwili byłem pewien, że to wina złych plików audio (tj. nie mają tych wszystkich parametrów). Po przekopywaniu i konwertowaniu plików wszelkimi możliwymi sposobami udało mi się osiągnąć odpowiednie parametry i cisza. Nie pomogła zmiana położenia plików (przeniesienie ich do głównego katalogu co wiązało się ze straaasznym bałaganem). Próbowałem także zastąpić moje dźwięki BISowskimi żeby upewnić się na 100%, że to nie wina plików muzycznych ale nic to nie dało. Pozostał więc tylko config.cpp. Tak wygląda mój:
class CfgPatches
{
class owMusic
{
units[]= {};
weapons[] = {};
requiredVersion = 1.91;
requiredAddons[]={};
};
};

class CfgMusic
{
access=1;
tracks[] = {MainTrack1,...};

class MainTrack1
{
name="Main Theme";
sound[]={"owMusic\MainMusic\menu.ogg",db+20, 1.0};
};
jakaśtam masa innych utworów muzycznych
};

Czego tu brakuje??

ps. Przepraszam, jeśli ten temat był poruszany ale nic co znalazłem tu i na innych forach/stronach nie rozwiązało mojego problemu.
pps. Oryginalny config też przekopałem


EDIT
Kolego - nie używaj tagów hide tylko tagi code. :twisted: - Yac


Ee troche mi zły efekt wyszedł z hide. Poza tym wole quote od code :)
Ostatnio edytowano Śr 11 lut, 2009 23:35 przez Jurij I Gorki, łącznie edytowano 2 razy
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostŚr 04 lut, 2009 19:41

jeśli masz jakiś taki addon muzyczny gdzieś, to wtedy kunflikt gwarantowany, dlatego koledze poradzę odpalić to na najczystszym flaszpoincie, w celu sprawdzenia, czy to właśnie jakaś ukryta awersja tych plików do OFP czy też nie. Można jeszcze w configu sobie zmienić do access=1; na wartości z przedziału od 0-3 (już nie pamiętam, który numerek co oznaczał)
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Jurij I Gorki

Kapral

Kapral

  • Posty: 64
  • Dołączył(a): So 17 lis, 2007 19:48
  • Lokalizacja: Syberia

ROZWIĄZANIE

PostŚr 11 lut, 2009 23:33

(napisałem osobny post dla większej czytelności)
Jednak winowajcą jest config.cpp na czerwono zaznaczyłem czego brakuje a na zielono co trzeba poprawić:
class CfgPatches
{
class owMusic
{
units[]= {};
weapons[] = {};
requiredVersion = 1.91;
requiredAddons[]={};
};
};

class CfgMusic
{
access=1;
tracks[] = {"owMainTrack1",...};

class owMainTrack1
{
name="Main Theme";
sound[]={"owMusic\MainMusic\menu.ogg",db+20, 1.0};
};
jakaśtam masa innych utworów muzycznych
};


Z nieznanych mi bliżej powodów niektóre utwory "gryzą się" z tymi bisowskimi pomimo całkiem innej nazwy. To właśnie zaznaczyłem właśnie na zielono.

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości