Potrzebuje stworzyć addon zawierający utwory muzyczne które można uruchomić wyzwalaczem lub wywołać skryptem. Stwierdziłem, że edycja oryginalnego configu i przepakowywanie Music.pbo nie ma sensu, ponieważ łatwiej podzielić pliki (nie trzeba kopiować całego Config.bin i plików do których się odwołuje). Stworzyłem więc piękny folder w nim podfoldery z plikami dźwiękowymi, config.cpp i stringtable.csv. Wszystko pięknie wchodzi, w wyzwalaczu są utwory, uruchamiam grę i... cisza. W pierwszej chwili byłem pewien, że to wina złych plików audio (tj. nie mają tych wszystkich parametrów). Po przekopywaniu i konwertowaniu plików wszelkimi możliwymi sposobami udało mi się osiągnąć odpowiednie parametry i cisza. Nie pomogła zmiana położenia plików (przeniesienie ich do głównego katalogu co wiązało się ze straaasznym bałaganem). Próbowałem także zastąpić moje dźwięki BISowskimi żeby upewnić się na 100%, że to nie wina plików muzycznych ale nic to nie dało. Pozostał więc tylko config.cpp. Tak wygląda mój:
Czego tu brakuje??
ps. Przepraszam, jeśli ten temat był poruszany ale nic co znalazłem tu i na innych forach/stronach nie rozwiązało mojego problemu.
pps. Oryginalny config też przekopałem
EDIT
Kolego - nie używaj tagów hide tylko tagi code. - Yac
Ee troche mi zły efekt wyszedł z hide. Poza tym wole quote od code
class CfgPatches
{
class owMusic
{
units[]= {};
weapons[] = {};
requiredVersion = 1.91;
requiredAddons[]={};
};
};
class CfgMusic
{
access=1;
tracks[] = {MainTrack1,...};
class MainTrack1
{
name="Main Theme";
sound[]={"owMusic\MainMusic\menu.ogg",db+20, 1.0};
};
jakaśtam masa innych utworów muzycznych
};
Czego tu brakuje??
ps. Przepraszam, jeśli ten temat był poruszany ale nic co znalazłem tu i na innych forach/stronach nie rozwiązało mojego problemu.
pps. Oryginalny config też przekopałem
EDIT
Kolego - nie używaj tagów hide tylko tagi code. - Yac
Ee troche mi zły efekt wyszedł z hide. Poza tym wole quote od code
Ostatnio edytowano Śr 11 lut, 2009 23:35 przez Jurij I Gorki, łącznie edytowano 2 razy