Teraz jest Cz 28 mar, 2024 15:34


Problem z ODOL

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Edrave

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): Śr 04 lut, 2009 16:01
  • Lokalizacja: Z nikąd

Problem z ODOL

PostSo 07 lut, 2009 23:48

Jak w temacie. Mam problem z rozszeżeniem ODOL.
A więc, o co chodzi:
Robiłem obiekty i zapisywane były w MLOD. Potem przez BinarizeIT zmieniłem format z MLOD na ODOL. Zrobiłem również kopie zapasową z obiektami w MLOD. A więc, błąd pojawia się tutaj: config i wszystko było dobrze, jak testuje obiekty z MLOD to wszystko jest ok, ale jak testuje obiekty ODOL to obiekty te są.. niewidzialne. Nie wiem, wszystko było identyczne, tak jak w obiektach w MLOD. A więc nie wiem, przecież wszystkie oryginalne obiekty z OFP są w ODOL. Nie rozumiem, czemu w ODOL są niewidzialne a w MLOD są...
You dont have to see me...
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostN 08 lut, 2009 11:11

pokaż magiczny config
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

Edrave

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): Śr 04 lut, 2009 16:01
  • Lokalizacja: Z nikąd

PostPn 09 lut, 2009 13:41

Dobra.
Tutaj podaje config obu tych folderów.
Kod: Zaznacz cały
CONFIG FOLDERU Z OBIEKTEM MLOD:
#define TEast 0
#define TWest 1
#define TGuerrila 2
#define TCivilian 3
#define TSidUnknown 4
#define TEnemy 5
#define TFriendly 6
#define TLogic 7


#define true 1
#define false 0


#define private 0
#define protected 1
#define public 2

class CfgPatches
{
   class TestOBJ
   {
      units[] = {TestOBJ};
      weapons[] = {};
      requiredVersion = 1.96;
   };
};

class CfgModels
{
        class Default{};
        class Vehicle: Default{}
};

class CfgVehicles
{
   class All{};
   class Static:All{};
   class building: Static{};
   class Strategic: building{};
   class Pyramid: strategic
   {
   scope=public;
   vehicleclass="My Test Object";
   displayName="TestObject 1";
   model="\mtsf\tobj.p3d";
   destrType="DestructNo";
   
   };
};

Kod: Zaznacz cały
CONFIG Z OBIEKTU ODOL:
#define TEast 0
#define TWest 1
#define TGuerrila 2
#define TCivilian 3
#define TSidUnknown 4
#define TEnemy 5
#define TFriendly 6
#define TLogic 7


#define true 1
#define false 0


#define private 0
#define protected 1
#define public 2

class CfgPatches
{
   class TestOBJ
   {
      units[] = {TestOBJ};
      weapons[] = {};
      requiredVersion = 1.96;
   };
};

class CfgModels
{
        class Default{};
        class Vehicle: Default{}
};

class CfgVehicles
{
   class All{};
   class Static:All{};
   class building: Static{};
   class Strategic: building{};
   class Pyramid: strategic
   {
   scope=public;
   vehicleclass="My Test Object";
   displayName="TestObject 1";
   model="\mtsf\tobj.p3d";
   destrType="DestructNo";
   
   };
};

Są takie same.. Ale tylko mlod mi działa, a odol już nie :/
You dont have to see me...
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostPn 09 lut, 2009 15:02

najpierw się naucz obsługi odol sexplorera, a później dopiero zadawaj pytania. Na dobry początek radzę się zapoznać z czymś takim jak cfgModels. Zdefiniuj sobie tobj i zobacz co się stanie.
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

Edrave

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): Śr 04 lut, 2009 16:01
  • Lokalizacja: Z nikąd

PostPn 09 lut, 2009 23:16

odol sexplorera? A może odol explodera?
hmm. nie znam takiego czegoś.
PS. Jestem początkującym, a więc nie jestem w tym master :clever: .
A więc może odrazu powiesz, co w tym "magicznym" configu jest źle?
=EDIT 1=
Hmm.. Czekaj, pomału kapuje o co chodzi.. HMmm
=EDIT 2=
Nie! Jednak nie :/.

Zrobiłem nowy config.
Ale cały czas to samo, nie ma obiektu..

Kod: Zaznacz cały
#define TEast 0
#define TWest 1
#define TGuerrila 2
#define TCivilian 3
#define TSideUnknown 4
#define TEnemy 5
#define TFriendly 6
#define TLogic 7
#define true 1
#define false 0
#define private 0
#define protected 1
#define public 2

class CfgPatches
{
   class TEST
   {
      units[] = {test};
      weapons[] = {};
      requiredVersion = 1.96;
   };
};

class CfgModels
 {
     class Default {};
      class obj: default{};
      class test: obj
   {

   };

};

class CfgVehicles
{
    class All {};
     class AllVehicles: All {};
     class Land: AllVehicles {};
     class Static : Land {};
     class Building : Static {};
     class NonStrategic : Building {};
     class Fence : NonStrategic {};
     class WireFence: Fence {};
     class House: NonStrategic {};

     class test: Building
    {      
      model="\tst\test.p3d";
      armor=2000;
      scope=2;
      vehicleClass="RM";
      displayName="mytestobject"; 
    };      
};


You dont have to see me...
Offline
Avatar użytkownika

madmax

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 42
  • Dołączył(a): N 04 paź, 2009 18:37

PostN 06 cze, 2010 11:44

spróbuj może:
.
.
scope = 2;
.
.

zmienic
na scope = 3 (lub 1 - juz nie pamiętam)

ale tu chyba jest problem
hmm....

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron