Teraz jest N 12 maja, 2024 14:06


Zmiana zasięgu, z którego AI używa broni i inne.

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Ovg

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 379
  • Dołączył(a): Pt 03 lis, 2006 20:14
  • Lokalizacja: z domu

Zmiana zasięgu, z którego AI używa broni i inne.

PostŚr 22 kwi, 2009 22:30

Ostatnio zacząłem bawić się warhammer 40k modem.
Jako że wolałbym widzieć strzelaniny rodem z dawn of war, to stwierdziłem, że powinienem pozmieniać configi addonom. A więc do rzeczy.

Tutaj mam przykładowe wpisy odpowiedzialne za zasięg (tak mi się wydaje).

A.
Jak zmniejszyć obrażenia? Czy wpisy
Kod: Zaznacz cały
hit=30; indirectHit=3; i indirectHitRange=0.25;
są za to odpowiedzialne?

B.
Jaki jest przelicznik zasięgu, zakładając, że chciałbym, żeby ai atakowało najdalej z 50m, co powinienem wpisać w maxrange?
Kod: Zaznacz cały
minRange=1.8;
      minRangeProbab=0.10;
      midRange=60;
      midRangeProbab=0.38;
      maxRange=120;
      maxRangeProbab=0.04;


C.
"Pancerz" jednostek.
Tutaj nie jestem pewien, jak działają różne wartości.
Znalazłem taki wpis. Co jest za co odpowiedzialne?
Kod: Zaznacz cały
armor=18;
      armorStructural=4.0; // structural dammage
      armorHead=0.12;
      armorBody=0.8;
      armorHands=0.5;
      armorLegs=0.5;


Jeżeli ten temat łamie którąkolwiek zasadę z regulaminu, prosiłbym o usunięcie posta...
"Ojej, jakże ja kocham koniczki!"
:kloda:
  ▲
▲ ▲
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostCz 23 kwi, 2009 09:14

№1 - tak
№2
w maxRange dajesz 50 i określasz prawdopodobieństwo wystąpienia takiego zdarzenia
w midRange zasięg optymalny
a minRange zasięg minimalny
№3 pancerz zwykły to armor - ogół hitpointów wymaganych do zabicia. Armor structural jest natomiast pancerzem na poszczególne części ciała i działa to chyba w sposób następujący:

Kod: Zaznacz cały
armor=18;
        armorStructural=4.0; // structural dammage
        armorHead=armor*armorStructural*0.12;
        armorBody=armor*armorStructural*0.8;
        armorHands=armor*armorStructural*0.5;
        armorLegs=armor*armorStructural*0.5;


gdzie podana formuła podaje, ile faktycznie będzie 'pancerza' na poszczególne części (czyli na głowe jest 8.64, na nogi już 57.6, itd). Jakiś zombiak to jest czy co?
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Ovg

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 379
  • Dołączył(a): Pt 03 lis, 2006 20:14
  • Lokalizacja: z domu

PostCz 23 kwi, 2009 10:58

Dzięki reyhard!

I btw.
to jest space marine
"Ojej, jakże ja kocham koniczki!"
:kloda:
  ▲
▲ ▲

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości