Rozpakowałem addon z moździerzem w celu odpowiedniego ustawienia siły rażenia jego pocisku. Aktualnie pocisk z tego moździerza czyni duże zło, pole rażenia jest za duże. Chciałbym zmniejszyć zasięg zadawanych obrażeń jak i samą eksplozję. Z obecnej na eksplozję flashpointowego granatu, dzięki temu zabawa będzie trwała dłuzej
- Kod: Zaznacz cały
class mortar2Ammo: MortarShell
{
hit=250;
indirectHit=150;
indirectHitRange=10;
minRange=75;
minRangeProbab=0.900000;
midRange=150;
midRangeProbab=0.950000;
maxRange=800;
maxRangeProbab=0.400000;
Konkretnie chodzi o zmienne hit, indirecthit, indirecthitrange. Jakie wartości ma zwykły granat z ofp, bo takie chciałbym by ów pocisk moździerzowy posiadał ?
Zmienne minRange,midrange jak mniemam odpowiadają za zasięgi, więc tego nie ruszam.