Nazywasz swego rodzaju wizjonerów (puk puk... przypomnienie... Ci goście stworzyli OFICJALNY SYMULATOR NATO*), twórców jedynego prawdziwego milsima, ludzi którzy jako jedni z niewielu deweloperów faktycznie szanują, dbają o klienta i faktycznie tworzą na PC... "pustymi głowami"? Czy Ty przypadkiem nie przeginasz trochę Ptaśku? Bo wg. mnie, to chyba Cię coś... no wiesz. Zluzuj z tekstami, gdyby nie te "puste banie" to byś dalej w CSa grał.
*tak, VBS 2 jest aktualnie oficjalnym symulatorem całego NATO, tj. krajów, które na to stać
Autorowi przypominam o regulaminowym obowiązku dodaniu
rodzaju tematu (można to zrobić edytując posta)
W końcu zaś, w temacie...
No cóż, opinia Smookiego tutaj wciąż jest tą najbardziej znaczącą - czemu to już niektórzy wiedzą
Tym bardziej, że beta-patche do A2 i gra Take On Helis dają pewien przedsmak... Jeśli ktoś zwracał uwagę na prezentacje E3 i na to co w ich trakcie mówią, tym bardziej powinien być spokojny o elementy o których wspominacie.
Sądząc po jednym ze screenów, system poruszania się postaci będzie miksem między klasycznym "OFP" (dziś ArmA: CWA), a ArmĄ. Ja akurat nie jestem zwolennikiem takiego rozwiązania, zresztą tak samo jak futurystycznego settingu.
To na czym mi zależy to optymalizacja, dopracowane AI z lepszym CQB, możliwość przerzucenia pbo z A2 do A3 i tym samym zabawę w stare rzeczy na nowym engine i najlepiej bogatszy mission wizard działający na dedyku. No i mimo wszystko liczę, że zawartość podstawki nie będzie aż tak słaba by nie dało się na niej misji robić (najważniejsza i tak jest wyspa). Z takich mniej ważnych rzeczy - chętnie przywitam celowniki 3D (najlepiej z opcją włączenia w opcjach wersji 2D, jako tej "performance") i lepsze udźwiękowienie (a'la BC2).
Dokładnie tyle, plus lepsza fizyka (która jest zapowiedziana), w zupełności mi do szczęścia wystarczy. (i tak muszę zupgrade'ować system i najpewniej hardware, by sobie na low pograć).
A3 nie zmieni mojego uwielbieńczego stosunku do A2 i myślę że jeszcze długo owe A2 będę katować.