Teraz jest Cz 28 mar, 2024 18:05


ARMA 3 ZAPOWIEDZIANA !

Ogólna dyskusja na temat kolejnej produkcji studia Bohemia Interactive.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostPt 20 maja, 2011 01:25

Zawsze powtarzałem. "Twój komputer jest tak szybki, jak najwolniejsza jego część" Tak poza tym to obiło mi się o uszy, że za niedługo wyjdzie Windows 8 :PPPP
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostPt 20 maja, 2011 05:48

@up
Win 8 niby najszybciej w przyszłym roku, pewnie pod koniec ale podejrzewam, że później.
7 kosztowała 600 stówek :) tak, że 8 napewno nie kupie. Jeśli bym kupił 2 systemy pod rząd to bym wydał tyle, że by na nowego pc starczyło.
Ps: Teraz arma 2 na 24 calach w full hd detale na high, widoczność 5 km, teraz to dopiero się gra :), a komp kosztował 1700 + monitor 700.
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPt 20 maja, 2011 08:23

Nie pamiętam kiedy miałem jakikolwiek zawis, więc nie pierdzielcie o stabilności, tylko sobie kompy poczyścię z syfu.
Wygoda? Kwestia gustu. W pracy używam windows7 i wg mnie to antywygoda? Nierozwijalne menu start z paskiem przewijania? To się nazywa wygoda? Pasek zadań głupio zintegrowany z quick launchem - powodzenia w uruchamianiu 2-krotnie tej samej aplikacji.
64bity? Suma (dla niewtajemniczonych główny programista BISu) już dawno uciął wątpliwości, że daje to jakiekolwiek korzyści. Polecam przeczytanie wpisu na "Developers Blog"
Offline
Avatar użytkownika

Foka

Moderator

Moderator

  • Posty: 1258
  • Dołączył(a): So 19 mar, 2011 23:43
  • Lokalizacja: 3CT

PostPt 20 maja, 2011 09:03

Artek3333 napisał(a):Tak poza tym to obiło mi się o uszy, że za niedługo wyjdzie Windows 8 :PPPP
Wydaje mi się, że za wcześnie na 8. Może ogłoszą nazwę projektu, nowe funkcje itp, ale do premiery jeszcze kilka lat.

Inna sprawa, że praktycznie od początku co drugie Windowsy są spieprzone:
Win 3.11 - ok
Win 95 - słabo
Win 98 - ok
Win 2000 - porażka
Wina XP - super
Win Vista - epicka porażka
Win - 7 super.

Trzymając się tradycji ósemkę należy ominąć :)

kondor napisał(a):Nie pamiętam kiedy miałem jakikolwiek zawis, więc nie pierdzielcie o stabilności, tylko sobie kompy poczyścię z syfu.
Stabilność to nie tylko zawieszenia systemu. To problemy z instalacją/deinstalacją, sterowniki, sprawność odpalania aplikacji itd. Do grudnia 2010 też jechałem na XP i byłem zadowolony. Po zmianie na 7 widzę bardzo znaczącą różnicę i w wydajności i w wygodzie (to już sprawa gustu, ale w pracy mam XP i szlag mnie trafia, że nie mogę maksymalizować itp okien przeciągnięciami myszy).

kondor napisał(a):W pracy używam windows7 i wg mnie to antywygoda?
No cóż, ja też znam takich, którzy jeżdżą maluchem, bo Audi A4 to pomyłka ;)

kondor napisał(a):Nierozwijalne menu start z paskiem przewijania? To się nazywa wygoda?
Bo najczęściej używane aplikację są od razu w menu start? Ile aplkacji używasz naprawdę często?

kondor napisał(a):Pasek zadań głupio zintegrowany z quick launchem - powodzenia w uruchamianiu 2-krotnie tej samej aplikacji.
Mi to nie przeszkadza, te programy które używam najczęściej mam zbindowane na klawiaturze i spokojnie da się odpalać.

kondor napisał(a):64bity? Suma (dla niewtajemniczonych główny programista BISu) już dawno uciął wątpliwości, że daje to jakiekolwiek korzyści. Polecam przeczytanie wpisu na "Developers Blog"
Proponuję nie ograniczać się do słów jednego człowieka, w sprawie jednej gry, tylko spojrzeć szerzej.
Poza tym nawet w takim przypadku - załadowanie 3,5GB tekstur i danych do RAM daje tyle samo korzyści co załadowanie 6 GB danych? Raczysz żartować.
Rule #2: Double tap!
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPt 20 maja, 2011 09:39

Ograniczam się do słów jednego człowieka w sprawie jednej gry, bo tylko ta gra trzyma mnie przy tej rodzinie systemów.
Poza tym nawet w takim przypadku - załadowanie 3,5GB tekstur i danych do RAM daje tyle samo korzyści co załadowanie 6 GB danych? Raczysz żartować.
Mógłbyś zrefrazować?
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2990
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

PostPt 20 maja, 2011 10:17

Ple ple ple... nie kupie A3 i tyle... :twisted:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

PostPt 20 maja, 2011 10:25

Algrab napisał(a):Ple ple ple... nie kupie A3 i tyle... :twisted:


Lubię to :spoko:
Offline
Avatar użytkownika

Foka

Moderator

Moderator

  • Posty: 1258
  • Dołączył(a): So 19 mar, 2011 23:43
  • Lokalizacja: 3CT

PostPt 20 maja, 2011 10:39

Kondor proszę bardzo:
System 32-bitowy ma limit obsługiwanej pamięci do 3,5GB RAM
System 64-bitowy takiego limitu nie ma (uproszczenie w kontekście komputerów domowych).

Jak wspomniałem ARMA2 w czasie gry zajmuje u mnie ponad 6GB RAM.

Czy wg Ciebie, lub Sumy, to czy komputer ma załadowane do RAM 3GB danych potrzebnych grze do działania czy ma 6GB nie ma wpływu na jakość wyglądu gry, czy płynność i szybkość działania aplikacji? Jeśli przy tych 3GB musi albo żonglować danymi RAM<->HDD, albo obcinać jakość i zwiększać kompresję, żeby te same dane pomieścić w mniejszej przestrzeni?

kondor napisał(a):Ograniczam się do słów jednego człowieka w sprawie jednej gry, bo tylko ta gra trzyma mnie przy tej rodzinie systemów.
Już pisałem - nie chcesz to nie, przekonywać Cię nie będę, bo nie czuję takiej potrzeby ;)
Ale wypowiedź podana przez Ciebie była bardziej ogólna, nie ograniczała się do ARMY, ale ogólnie do architektury 64-bit. Poza tym, delikatnie mówiąc, ARMA raczej nie słynie ze stabilności i optymalizacji, więc nie opierałbym się tak ślepo na zdaniu jej twórców ;)
Rule #2: Double tap!
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostPt 20 maja, 2011 10:41

Blackburn napisał(a):
Algrab napisał(a):Ple ple ple... nie kupie A3 i tyle... :twisted:


Lubię to :spoko:


I tak, i tak kiedyś kupicie. :PPPP
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPt 20 maja, 2011 10:56

Foka napisał(a):Jak wspomniałem ARMA2 w czasie gry zajmuje u mnie ponad 6GB RAM.
Ok, teraz rozumiem. U mnie Arma2 nigdy nie zajęła więcej niż 1.5GB, przynajmniej podczas moich obserwacji, stąd moja poprzednia opinia.
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPt 20 maja, 2011 11:06

To już od czasów flashpointa wiadomo że silnik może wykorzystać max. 2GB ramu, nic się w tej kwestii do tej pory nie zmieniło. Dopiero A3 ma szansę na rewolucję.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Smookie

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 187
  • Dołączył(a): Wt 27 lip, 2004 19:42

PostPt 20 maja, 2011 13:19

Potwierdzam, gra w żadnym momencie nie ma prawa przeskoczyć bariery 2 GB (nawet się do niej nie zbliża), ale podziwiam ludzi, którym się to udaje :) Nie spodziewam się, żeby ArmA3 była w tej kwestii jakąkolwiek rewolucją.

BTW co do quick launchu tej samej aplikacji wiecej niż raz - przytrzymaj shift i kliknij, to naprawde nie boli i jak dla mnie jest bardzo wygodne :)
Offline
Avatar użytkownika

Foka

Moderator

Moderator

  • Posty: 1258
  • Dołączył(a): So 19 mar, 2011 23:43
  • Lokalizacja: 3CT

PostPt 20 maja, 2011 13:36

Aż sprawdzę. Albo Wy się mylicie, albo ja miałem mroczki przed oczami (co też jest możliwe, biorąc pod uwagę, że grywam do trzeciej w nocy ;) ).
Rule #2: Double tap!
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPt 20 maja, 2011 15:21

Smookie napisał(a):BTW co do quick launchu tej samej aplikacji wiecej niż raz - przytrzymaj shift i kliknij, to naprawde nie boli i jak dla mnie jest bardzo wygodne :)
Buziaczki
Offline
Avatar użytkownika

Ozelo

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): Pn 22 lut, 2010 23:07

PostPt 20 maja, 2011 21:29

To zabawne. Na jakimkolwiek forum pojawi się info o nowej grze zawsze pierwsze kilkanaście/dziesiąt stron zostaje poświęcone na biadolenia jakie to Ci wredni developerzy narzucają wymagania sprzętowe! Kto to widział by iść z duchem czasu.

A tak poważnie. Arma 3 ma być (na szczęście) nadal PC-exclusive więc wydaje się oczywistym, że BIS chce wykorzystać maksymalny potencjał jaki niesie ta platforma.

Z dotychczasowych zapowiedzi nastawiam się na pewien powiew świeżości, na coś co w końcu wyrwie mnie z okowów OFP. Trzymam kciuki.
OFP will never die...
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA III] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron