Teraz jest Pn 21 sie, 2017 11:43


Arma 3 - pierwszy teaser

Ogólna dyskusja na temat kolejnej produkcji studia Bohemia Interactive.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

WinteR5

Moderator

Moderator

  • Posty: 445
  • Dołączył(a): Śr 19 maja, 2010 21:52
  • Lokalizacja: Toruń

PostWt 14 cze, 2011 16:22

kondor napisał(a):Ale najpierw przeczytaj Regulamin.


Yhy,

Punkt II, podpunkt 3 napisał(a):
3. Wulgaryzmy

Używanie wyrazów wulgarnych jest zakazane. Zdajemy sobie sprawę, że komuś czasem się coś "wymsknie", nie będziemy jednak tolerować chamstwa.


"Wymskło" mi się, wybacz.....meh...
Obrazek
Offline

Solaris

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): N 12 cze, 2011 11:51

PostWt 14 cze, 2011 19:13

Zapowiada się dość ciekawa kampania dla jednego gracza. Przypomina niektóre misje z CWC i Resistance. Tylko, że tamte kampanie były bardziej swojskie (zwłaszcza Resistance gdzie sterowało się partyzantką). Nie mówiąc o misjach na początku i końcu obu kampanii. Jedynie czego można się obawiać to kierunek BIS'u w stronę szerszego grona graczy. Ma to swoje plusy, lecz poziom gry nie powinien spaść, zwłaszcza, że zawsze będzie ACE. Chciałbym zauważyć, że królem/królową i tak na zawsze zostanie pierwszy OFP z największą ilością modów i dodatków. Oby ARMA 3 sprostała oczekiwaniom, bo ma wielki potencjał. (największy dotychczas).

Mogliby zrobić lepszą implementację walki w budynkach. Są postępy ale to jeszcze kuleje. Rozumiem, że jest to trudne, pomieszczenia wymagałyby większych detali, ale CQB jest podstawą współczesnego pola walki. :]
If You See the Flash, It's Already Too Late.
Offline
Avatar użytkownika

Smookie

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 187
  • Dołączył(a): Wt 27 lip, 2004 19:42

PostWt 14 cze, 2011 23:40

Solaris napisał(a): Nie mówiąc o misjach na początku i końcu obu kampanii. Jedynie czego można się obawiać to kierunek BIS'u w stronę szerszego grona graczy. Ma to swoje plusy, lecz poziom gry nie powinien spaść, zwłaszcza, że zawsze będzie ACE. Chciałbym zauważyć, że królem/królową i tak na zawsze zostanie pierwszy OFP z największą ilością modów i dodatków.


A OFP to do kogo był skierowany jak nie do szerszego grona graczy niż ArmA?
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10654
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 15 cze, 2011 01:26

Kiedyś szersze grono graczy nie oznaczało idiotów.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Marker

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2006
  • Dołączył(a): So 24 lip, 2004 14:32
  • Lokalizacja: Osaka

PostPt 01 lip, 2011 11:02

Wkurza mnie tylko RAH-66 którego pokazali już na tylu screenach. Projekt został zakończony już dawno a śmigłowiec nie trafił do produkcji.


Nie zakończony a zamrożony. Nikt nie wykluczył wznowienia prac. Jeśli tylko konwencja wojny zmieni się z konfliktu asymetrycznego to Comanche może powrócić. I może coś takiego założyło sobie BIS.

Fajnie, że wprowadzili ten cały silnik fizyczny, aczkolwiek średnio widze ciężki kontener latający niczym karton po mleku uderzony przez 5 tonową ciężarówke... No ale skoro pojazdy mają różną wagę co zaprezentowano, to może i te kontenery również zostaną wyważone... Takie czepianie się...

Jednak coś mi się zdaję ze A3 będzie się znacznie różnić od OFP/A1/A2 i to może być główny problem...
Obrazek

"Jako arabski gej-satanista zmarzniete uszy wolę sobie ogrzewać przy płonacym kościele "
Offline

GrayFox

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): Pt 19 lut, 2010 15:26
  • Lokalizacja: Tom - Maz

PostSo 09 lip, 2011 11:47

Marker napisał(a):
Wkurza mnie tylko RAH-66 którego pokazali już na tylu screenach. Projekt został zakończony już dawno a śmigłowiec nie trafił do produkcji.


Nie zakończony a zamrożony. Nikt nie wykluczył wznowienia prac. Jeśli tylko konwencja wojny zmieni się z konfliktu asymetrycznego to Comanche może powrócić. I może coś takiego założyło sobie BIS.

Fajnie, że wprowadzili ten cały silnik fizyczny, aczkolwiek średnio widze ciężki kontener latający niczym karton po mleku uderzony przez 5 tonową ciężarówke... No ale skoro pojazdy mają różną wagę co zaprezentowano, to może i te kontenery również zostaną wyważone... Takie czepianie się...

Jednak coś mi się zdaję ze A3 będzie się znacznie różnić od OFP/A1/A2 i to może być główny problem...



Silnik fizyczny jak to podkreśliła osoba przedstawiajaca arme jest w fazie Alpha , zaś jesli chodzi o różnice miedzy A3 a OFP ,A1, A2 to napewno bedzie kolosalna oby tylko poszli w dobrym kierunku mam dość konfliktów na #$^%&$% pustyni ileż to można wróćmy do gęstych lasów traw i pól.

Dodam tylko porównanie pierwszych testerów z A2 i A3 ... pamiętacie jak sie smialismy z bugów czy zawieszania sie gry na owych filmikach przedstawiajacych gre .... tutaj tego nie zauważyłem i mam nadzieje ze to nie jest w kwestji ograniczenia silnika a dopracowania go po "próbach błędach" popełnianych w A1 czy A2.

Pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

Smookie

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 187
  • Dołączył(a): Wt 27 lip, 2004 19:42

PostPn 22 sie, 2011 15:37

Lasów w A3 nie uświadczysz :). Co do silnika fizyczynego - wciąż trwają pracę i jak zwykle to bywa - próba obejścia problemów związanych z mergerem technologii. Mam nadzieję, że kwestia odpowiedniej masy każdego z obiektów zostanie rozwiązana, więc prawdopodobnie o latających bewupach (czy merkawach) będzie można zapomnieć :)
Poprzednia strona

Powrót do [ArmA III] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron