Teraz jest Pt 19 kwi, 2024 22:21


ArmA 3

Ogólna dyskusja na temat kolejnej produkcji studia Bohemia Interactive.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

Re: ArmA 3 - Alpha

PostPt 08 mar, 2013 19:07

Hełmy z wyswietlaczami i komputer w kamizelce to żadna nowość, u nas takie ćoś nazywa się TYTAN. Ale np, o tego typu nowościach w krajach arabskich nie słyszałem.
Jeden plus tego futuryzmu jest taki, że w koncu pojawia się Merkava :)
Offline
Avatar użytkownika

gustlik

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 382
  • Dołączył(a): So 18 wrz, 2010 10:16
  • Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: ArmA 3 - Alpha

PostPt 08 mar, 2013 19:28

Nie da się ukryć że takie hełmy są zarówno u wojsk zachodnich jak i w krajach byłego bloku wschodniego. Jednak trzeba się zastanowić jaki odsetek wojsk z tego korzysta. Podobnie jest z bajerami do broni głównej dla piechoty, zwłaszcza w państwach post radzieckich i komunistycznych typu Korea Północna.
Offline

Ghost

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 387
  • Dołączył(a): So 03 paź, 2009 17:15

Re: ArmA 3 - Alpha

PostPt 08 mar, 2013 19:43

A mógłbyś Gustliczku przybliżyć nam, mi głownie, temat takiego sprzętu na wschodzie, bo ja pierwszy raz o tym słyszę słyszę.
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

Re: ArmA 3 - Alpha

PostPt 08 mar, 2013 19:45

@Trela
Dwóch dobrze doposażonych armii? W armie 3 Iran z tymi swoimi pojazdami i kosmicznie wyglądającymi chełmami wygląda jakby był z 50 lat do przodu przed siłami NATO czy kim tam będziemy grać. ;) Teraz to my będziemy robić za odpowiednik partyzantów z "ak".
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1032
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

Re: ArmA 3 - Alpha

PostSo 09 mar, 2013 00:15

Piszczycie jak panna, której przed pierwszym razem powiedziano, że to będzie mniejsze... Deal with it albo nie grajcie, Arma ma to piękno, że nikogo nie ogranicza do stockowej zawartości.
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

Re: ArmA 3 - Alpha

PostSo 09 mar, 2013 00:36

Piszczałem o tych modliszkoirańczyków od pierwszych screenów i chyba nigdy do nich nie przywyknę. Dlatego z ustęskinieniem będę czekał na addony cywilizujące tę grę.
Offline

Ghost

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 387
  • Dołączył(a): So 03 paź, 2009 17:15

Re: ArmA 3 - Alpha

PostSo 09 mar, 2013 01:21

W sumie to nawet nie jest zła gra. W końcu jest dużo drobnych poprawek w silniku, które cieszą (ot fizyka). No ale narzekać można na, za futurystyczny jak dla mnie, setting i animacje, które nijak nie będą pasować do ruskich w Afganistanie/Czeczenii/Dagestanie/Gruzji. No bo czy oni nie mogą trzymać tych swoich karabinów, tylko muszą się bujać jak jakiś rezus. Albo nie wiem, cały czas z mordą przy celowniku.
Żeby nie było, że tylko narzekam wyspa jest całkiem fajnie pomyślana, zwłaszcza to miasteczko i widać, że animacje poszły w kierunku ułatwienia walki w mieście.
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

Re: ArmA 3 - Alpha

PostSo 09 mar, 2013 13:29

No, w sumie prawda. Animacje są nareszcie na poziomie, jednak faktycznie WW2 czy zimna wojna, a szczególnie radzieckie podejscie do tematu będzie idiotycznie wyglądać, przez co moje serce krwawi (dynamiczny afganie, wróć!). Natomiast współczesne tacticool specjale, czy jona ukochane US army będzie w czoko z tymi animkami.

Za to zakochalem się w funkcjonalności nowego "inventory" bo wcześniej wspomniany afgan czy czeczenia będą koszernie wyglądać ze względu na banalny do wykonania miszmasz sprzętu (moim zdaniem również ten system powinien przyspieszyć klepanie addonów) i oczywiście nie będzie zyliarda jednostek do przeglądania a'la "która cholera miała mieszankę KZS i afganki + czikom i RD54".

Pozatym podpiąłem kółko i pedały. Jazda jest niesamowicie przyjemna w porównaniu do poprzednich "armów" a analogowy gaz czyni cuda.
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

Re: ArmA 3 - Alpha

PostSo 09 mar, 2013 14:04

Sporo testerów... może ktoś jeszcze pochwali się swoim configiem sprzętowym i wydajnością A3. Będę wdzięczny.
Offline
Avatar użytkownika

WinteR5

Moderator

Moderator

  • Posty: 451
  • Dołączył(a): Śr 19 maja, 2010 21:52
  • Lokalizacja: Toruń

Re: ArmA 3 - Alpha

PostSo 09 mar, 2013 14:21

Goose napisał(a):Pozatym podpiąłem kółko i pedały. Jazda jest niesamowicie przyjemna w porównaniu do poprzednich "armów" a analogowy gaz czyni cuda.


Działa Ci porządnie kierowcnia? Ja podpiąłem swoją G27 i średnio to wygląda. Jak ustawiłeś?
Obrazek
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

Re: ArmA 3 - Alpha

PostSo 09 mar, 2013 14:29

Działa Ci porządnie kierowcnia? Ja podpiąłem swoją G27 i średnio to wygląda. Jak ustawiłeś?


Powpieniałem się, ale zabawa z dedzone'ami i profilerem Logitecha powinna pomóc, też latam na G27. Konkretów nie podam bo sam sie tym bawię a grałem z godzinkę więc zobaczymy. Hint : zmniejsz obrót fajery do jakichs 540*.
Offline
Avatar użytkownika

WinteR5

Moderator

Moderator

  • Posty: 451
  • Dołączył(a): Śr 19 maja, 2010 21:52
  • Lokalizacja: Toruń

Re: ArmA 3 - Alpha

PostSo 09 mar, 2013 15:03

Goose napisał(a):
Działa Ci porządnie kierowcnia? Ja podpiąłem swoją G27 i średnio to wygląda. Jak ustawiłeś?


Powpieniałem się, ale zabawa z dedzone'ami i profilerem Logitecha powinna pomóc, też latam na G27. Konkretów nie podam bo sam sie tym bawię a grałem z godzinkę więc zobaczymy. Hint : zmniejsz obrót fajery do jakichs 540*.


Dzięki za tip. Popróbuje :)
Obrazek
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

Re: ArmA 3 - Alpha

PostSo 09 mar, 2013 17:37

Wstępnie można zrobić tak - 0 deadzone'ów na wszystkie ośki, zmniejszyć obrót fajery do nawet 500*. Mankamentem jest hamowanie tego nie rozkminilem i cywilny Q7 pickup czy co to za maszkara jest samodzielnie hamuje także prowadzenie jest upierdliwe.
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

Re: ArmA 3 - Alpha

Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

Re: ArmA 3 - Alpha

PostSo 09 mar, 2013 18:11

Obrazek
https://lh3.googleusercontent.com/-rm7H ... _00002.jpg
0002.jpg
Goose: https://lh6.googleusercontent.com/-6ZKJ ... _00001.jpg


Teksturka prosto po nuke from the orbit :D (sorka jeśli limit przekroczyłem)
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA III] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

cron