Teraz jest Cz 28 mar, 2024 12:37


ArmA 3

Ogólna dyskusja na temat kolejnej produkcji studia Bohemia Interactive.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

czernobyl10

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 392
  • Dołączył(a): Pn 10 lut, 2014 15:58
  • Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa

Re: ArmA 3

PostWt 05 lip, 2016 14:05

Wrzuć jakieś screeny do pooglądania. Czy bez Apexa w nowej aktualizacji dostaniemy nowe bronie, pojazdy czy tylko jak kupimy Apexa. Smutne że tnie po fps, mam średni komputer i tak mam 30 - 40 fps przy grze. Obawiam się że jak kupie Apexa to spadnie do 10 -30 :shock:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Re: ArmA 3

PostWt 05 lip, 2016 14:30

Technologia typu nowe shadery i efekty graficzne, czy też zmiany w silniku dźwięku są za darmo dla wszystkich. Wyspa, wyposażenie, broń i pojazdy dostępne tylko gdy kupisz rozszerzenie.

Na altis na pustej mapie mój FPS oscyluje między 60 na otwartych przestrzeniach do około 30-40 w terenach zalesionych i miastach. Tanoa mimo że jest mniejsza o połowę od Altis, ma podobną liczbę obiektów, a lasy są bardzo gęste. FPS zaczyna się od 40 na otwartym terenie (którego jest zresztą bardzo mało), i spada nawet do 20 w lesie - przypominam na pustej mapie :/
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

czernobyl10

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 392
  • Dołączył(a): Pn 10 lut, 2014 15:58
  • Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa

Re: ArmA 3

PostWt 05 lip, 2016 15:09

To chyba sobie daruje tego Apexa, jest świetny CUP_TP a teraz z nowymi mapami czekać tylko na wysyp misji z poczciwego CWR. Jak za taką kasę to dali trochę za mało, ogólnie goła ARMA3 to tylko 2 mapy, teraz dodali trzecią z dżunglą a przecież jest tyle modów dodających dżunglę choćby świetne NZwisago. Jedno jest pewne że ominą mnie duże aktualizację które wiele psują bo nie mając Apexa będą mniejsze aktualizacje. :spoko: :twisted:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1032
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

Re: ArmA 3

PostWt 05 lip, 2016 18:21

A jakie view/object distance? Bo w tej dżungli tanoańskie to chyba za daleko nie widać, co? Więc latanie z dużym zasięgiem ładowania obiektów nie powinno być konieczne.

Tak więc teraz co 5 minut będziemy wchodzić w opcje i regulować ustawienia grafiki :P
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: ArmA 3

PostWt 05 lip, 2016 19:06

Się skończy raj tekstur na ultra i VD 4k. Dobrze wam tak, cwaniaczki.

Co do Tanoa - o ile się nie mylę, tylko wyspy i misji \ kampanii nie dostaną Ci co nie kupią. Reszta musi być w grze, żeby np. w momencie gdy wejdę na serwer z HK416 z APEXa Jan Cebuliński, który nie kupił dodatku nie widział mnie jako golasa biegającego z gołymi łapami, a potem latającego niewidzialnym UFO.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Re: ArmA 3

PostWt 05 lip, 2016 19:45

Tanoa to chyba pierwsze dziecko BIS które ciągnie wydajność z GPU a nie CPU. Zmniejszanie View i Draw Distance daje 2-3 FPSy. Tak samo zjechanie ze szczegółowością obiektów. Za to wyłączenie cieni już 20 :P A zmiana jakości tekstur w armie nie daje więcej/mniej FPSów, jak masz 2GB pamięci na karcie możesz w ciemno ustawić B.wysokie/Ultra*.

A co do contentu - no niestety nie będzie tak fajnie jak z DLC. Apex mocno podzieli community. Nie masz Apex'a = nie wejdziesz na serwer/misję która wymaga jakiegoś elementu z jego zawartości. Tak samo jak Arma 2 i Arrowhead, tylko w przypadku A3 nie będzie osobnego pliku .exe (przynajmniej jak na razie nie ma).


*W zależności od rozdzielczości ekranu.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2990
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

Re: ArmA 3

PostŚr 06 lip, 2016 00:07

Tak więc żegnaj znienawidzona Armo Trzy.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

czernobyl10

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 392
  • Dołączył(a): Pn 10 lut, 2014 15:58
  • Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa

Re: ArmA 3

PostŚr 06 lip, 2016 07:55

Jon napisał(a):Się skończy raj tekstur na ultra i VD 4k. Dobrze wam tak, cwaniaczki.

Co do Tanoa - o ile się nie mylę, tylko wyspy i misji \ kampanii nie dostaną Ci co nie kupią. Reszta musi być w grze, żeby np. w momencie gdy wejdę na serwer z HK416 z APEXa Jan Cebuliński, który nie kupił dodatku nie widział mnie jako golasa biegającego z gołymi łapami, a potem latającego niewidzialnym UFO.

To znaczy że wszyscy dostaną zawartość DLC oprócz kampanii ale pewnie z ograniczeniami, misję będzie można rozgrywać ale np pojazdów i broni z Apexa nie da się używać ponieważ będzie widniał napis iż aby używać danej zawartości trzeba wykupić rozszerzenie.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2990
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

Re: ArmA 3

PostCz 07 lip, 2016 03:22

Ciekawie jak finalnie rozegra to nasz najlepszy dostawca gry, również jeśli chodzi o tryb SP.
Obrazek
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

Re: ArmA 3

PostCz 07 lip, 2016 06:59

Poczytajcie sobie jak do (_!_) jest rozwiązana kampania (link niżej), szczególnie jeśli chodzi o granie w Singlu (wystarczy przelecieć pierwsze strony pobieżnie). Np zabijasz paru gości, giniesz, respisz się z ammo i bronia na full (bo save-ów nie ma), zabijasz znowu paru gości i tak w kółko, nie trzeba się przejmować siłą przeciwnika, bawić w jakieś "taktyczne" podchodzenie do zadań itp. A najprościej było zrobić drugą wersję kampanii dedykowanej pod singla i by nie było problemu ale nie bis jak zwykle musi jakieś innowacje wymyślać.

Na stronie 7 i dalej Zipper5 tłumaczy zastosowane rozwiązania.
https://forums.bistudio.com/topic/19230 ... -protocol/
Aha... długość kampanii - 7 misjii (bis mówił niby o 6-8 godzinach gry - info z postów graczy) ale widziałem, że ludzie pisali, że zaliczyli ją w 4, śmiech na sali :x
Co do innej zawartości np misje SP to podejrzewam, że będzie też bida z nędza, znowu dadzą jakieś śmieciowe showcase-y albo jakieś pierdołowate strzelnice czy cuś.

Szykuje się chyba najbiedniejszy dodatek w historii bisu.
Offline
Avatar użytkownika

czernobyl10

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 392
  • Dołączył(a): Pn 10 lut, 2014 15:58
  • Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa

Re: ArmA 3

PostCz 07 lip, 2016 07:52

Tom3kb "najbiednieszy" ale za wcale nie małe pieniądze. Pozostanę przy obecnej wersji bez Apexa, źle powiedziane z Apexem z ograniczeniami. Tylko jedno mnie dziwi że niektórzy wydadzą kasę aby mieć to co wszyscy plus jakaś nędzna kampania :shock: :!:
Obrazek
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

Re: ArmA 3

PostCz 07 lip, 2016 09:22

W sumie nie sprawdzałem ale jak nie kupisz Apexa to chyba dostajesz tylko upgrade silnika i mechaniki gry, nie wiem jak jest z jednostkami/pojazdami i bronią, Jon pisał, że będą, żeby zachować kompatybilność na serwerach, Maćko, że nie bedzie. Może te darmowe znowu będą miały niskiej jakości tekstury co mi tam w sumie by nie przeszkadzało. A wyspa to chyba tylko dla tych co kupią rozszerzenie. Bo jeśli nie to w sumie płaciło by się tylko za tą kampanię :D tak jak piszesz.
Offline
Avatar użytkownika

Pyjter

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 314
  • Dołączył(a): Cz 01 mar, 2012 13:11
  • Lokalizacja: Mysłowice

Re: ArmA 3

PostCz 07 lip, 2016 20:16

Na podstawce da się na razie odpalić RHS-a, także Tanoa niech BIS ładuje sobie tam gdzie słońce nie dochodzi, zwłaszcza za takie pieniądze.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: ArmA 3

PostSo 09 lip, 2016 00:27

No siema, sądząc po update'ach RHS'u kolejny RHS może być płatny
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Pyjter

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 314
  • Dołączył(a): Cz 01 mar, 2012 13:11
  • Lokalizacja: Mysłowice

Re: ArmA 3

PostSo 09 lip, 2016 16:39

Za RHS-a jestem w stanie zapłacić, oczywiście jeśli nie wywalą ceny z kosmosu. A te dlc z Army - snajperem nie jestem, gokartami nie jeżdże, helikopterami nie latam. Nie potrafią się wstrzelić w moje upodobania :twisted:
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA III] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron