Teraz jest Pt 29 mar, 2024 01:03


Arma 3 - wydajność (czy ruszy itp.)

Ogólna dyskusja na temat kolejnej produkcji studia Bohemia Interactive.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

itan

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 181
  • Dołączył(a): Pt 27 sie, 2004 19:24
  • Lokalizacja: Warszawa / MacDill AFB, FL

Re: Arma 3 - wydajność (czy ruszy itp.)

PostŚr 27 sie, 2014 15:35

Lacznie 8GB, Al. 4GB dostalem fabrycznie.
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2990
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

Re: Arma 3 - wydajność (czy ruszy itp.)

PostŚr 27 sie, 2014 16:24

to było @piotrek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

Re: Arma 3 - wydajność (czy ruszy itp.)

PostPt 05 gru, 2014 15:36

Chwaliłem się wcześniej, że na moim ruszy. No rusza, ale... Sprzęt leciwy i wcale nie był najmocniejszy: lenovo y550, z procem P7450, 3GB ramu i gt240M. Czyli bez fajerwerków, a teraz to w ogóle.

"Wersja testowa" A3 na singlu śmiga dość sprawnie. Oczywiście na minimalnych. Test podczas darmowego weekendu steam pokazał, że płynnie na dedyku (jakimś tam, nie naszym) to już nie poleci.
Naszła mnie myśl na doraźne rozwiązanie. Wymienić dysk na SSD i ew, dołożyć 1 GB ramu (o ile win7 32 bit wykorzystuje więcej niż 3 GB).

Oczywiście nie spodziewam się fajerwerków i innych cudów. Mam pobożne życzenie aby na dedyku A3 z gigabajtami addonów poleciało na minimalnych (rozdziałka natywna 1366x720) z 20-25 fps.
Wykonalne to? Morzna?
Offline
Avatar użytkownika

4teLL

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 374
  • Dołączył(a): Pn 12 lip, 2010 11:59
  • Lokalizacja: Skierniewice

Re: Arma 3 - wydajność (czy ruszy itp.)

PostPt 05 gru, 2014 16:12

No chance
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

Re: Arma 3 - wydajność (czy ruszy itp.)

PostPt 05 gru, 2014 16:26

Cóż za brak rozczarowania :D
Offline

Majster

Kapral

Kapral

  • Posty: 73
  • Dołączył(a): Cz 02 sty, 2014 22:47

Re: Arma 3 - wydajność (czy ruszy itp.)

PostPt 05 gru, 2014 17:51

(...) dołożyć 1 GB ramu (o ile win7 32 bit wykorzystuje więcej niż 3 GB).


Architektura 32-bitowa wykorzystuje do 4GB RAM'u.
Nazwa w grze: Majster
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: Arma 3 - wydajność (czy ruszy itp.)

PostPt 05 gru, 2014 18:03

...włączając w to pamięć karty.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Exe

Major

Major

  • Posty: 762
  • Dołączył(a): Pn 28 cze, 2010 18:35
  • Lokalizacja: Rzeszów

Re: Arma 3 - wydajność (czy ruszy itp.)

PostPt 05 gru, 2014 18:29

To teraz ja podpytam czy warto się już brać za A3: powoli zacząłem pozbywać się starego złomu i przesiadkę na lga 1150. Mam 4gb ramu i (mam nadzieję) tymczasowo i3-4160. Grafika na razie bez zmian (geforce 9500gt). Jeśli jest szansa że pograłbym na tym na minimalnych w przynajmniej 25 fps to przy następnej wypłacie bym sobie A3 zafundował. Jeśli nie, to trudno, poczekam jeszcze 2-3 miesiące aż dokupię grafę.
Widocznie bug tak chciał.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: Arma 3 - wydajność (czy ruszy itp.)

PostPt 05 gru, 2014 18:31

9500 GT to nie był jakiś tani kastrat, który krztusi się nieporównywalnie w porównaniu do takiego 9800?


Jest parę tweaków, które poprawiają wydajność A3, opiszę je wkrótce.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Exe

Major

Major

  • Posty: 762
  • Dołączył(a): Pn 28 cze, 2010 18:35
  • Lokalizacja: Rzeszów

Re: Arma 3 - wydajność (czy ruszy itp.)

PostPt 05 gru, 2014 18:39

Jon napisał(a):9500 GT to nie był jakiś tani kastrat, który krztusi się nieporównywalnie w porównaniu do takiego 9800?


Jest parę tweaków, które poprawiają wydajność A3, opiszę je wkrótce.

Panieeeee, żeby dorównać 9800 to trzeba by połączyć w SLI z 15 sztuk 9500 :D :D
Grając w A2, podzespołem który się krztusił jak sasha grey był procek.
Widocznie bug tak chciał.
Offline
Avatar użytkownika

szajder

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 245
  • Dołączył(a): Cz 09 cze, 2011 17:08
  • Lokalizacja: Białystok

Re: Arma 3 - wydajność (czy ruszy itp.)

PostSo 06 gru, 2014 11:48

Nie pograsz na 9500
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2990
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

Re: Arma 3 - wydajność (czy ruszy itp.)

PostPn 08 gru, 2014 17:26

Jon napisał(a):Jest parę tweaków, które poprawiają wydajność A3, opiszę je wkrótce.


Opisz najlepiej jak najszybciej bo myślę że wiele osób by skorzystało z tego.
Obrazek
Offline

Keeway

Kapral

Kapral

  • Posty: 66
  • Dołączył(a): N 20 kwi, 2014 11:11

Re: Arma 3 - wydajność (czy ruszy itp.)

PostPn 08 gru, 2014 18:12

Grafa Intel HD 4600 Arma 3 działa lepiej niż przykładowo A2, oczywiście na rozdziałce 1280x1024, dziękuje dobranoc.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Re: Arma 3 - wydajność (czy ruszy itp.)

PostPt 10 lip, 2015 13:05

http://pclab.pl/art64700-16.html

Obrazek

Broadwell zegar w zegar z Haswellem szybszy o jakieś 15% w A3, jeśli prognozy się sprawdzą i Skylake doda kolejne ~10% to chyba mamy pierwszy CPU ArmA 3 friendly.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Pyjter

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 314
  • Dołączył(a): Cz 01 mar, 2012 13:11
  • Lokalizacja: Mysłowice

Re: Arma 3 - wydajność (czy ruszy itp.)

PostPt 10 lip, 2015 16:49

Bez jaj, niech te ciule z Bohemi coś zrobią z tym swoim zjebanym silnikiem bo średnie użycie procesora nie przekracza 30%, jakbym miał więcej ramu to spokojnie dwie Army na raz by poszły :-x
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA III] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron