A czy coś wiadomo - chodzi mi o rzetelne i wiarygodne doniesienia z okolic Bohemia Interactive (lub zbliżonych) - że w ogóle się przymierzają teraz do jakiejś premiery alfy Army 4 ?
Bo że firma pracuje (być może jakieś stałe zespoły juz są) nad kontynuacja - to całkiem możliwe. PAmietam taki żart, który powtarzaliśmy sobie w jednej z firm informatycznych - "kiedy zaczynamy prace nad kolejną wersją produktu ?
Odp: Wraz z zamknięciem listy fjuczerów które wchodzą do poprzedniej" ....
Ale pracowac - to nie znaczy wcale się tym chwalić publicznie. Powodów może być kilka . Po pierwsze - kwestia nie obniżania sprzedaży i zainteresowania w stos. do aktualnie promowanego (i rozwijanego jeszcze) produktu. Po drugie - nakład pracy. Być może wcale nie wiadomo jeszcze dokładnie - w jakim kierunku to (ten nowy produkt) będzie szedł. TZn. sa prowadzone prace , sa pisane kilometry kodu, ale może np. jest kilka możliwych dróg do rozwiązania tego czy innego problemu techn. ? Albo nie wiemy jeszcze dokładnie w jakim kierunku chcemy (= należałoby wobec zmieniającego się rynku) iść z produktem....Czy nacisk ma być położony bardziej na ścisłą symulację czy bardziej na strzelankę sieciową - taką w stylu Battlefielda ? A jak symulacja -to w jakim okresie ?realiach ? Czy opieramy się tylko i wyłącznie na naszych siłach (pamiętając jak to było z Armą II i III i rozkwitem społecznych modów misji map i innego contentu) - a może by tak pomyśleć i od początku zrobić interfejs jeszcze przyjaźniejszy takim twórcom społęcznościowym? Albo nawet jakiś sposób promowania ich prac, włączania do Zespołu Developerskiego ....? Jakiś program lojalnościowo -społeczny ?
Taki i wiele pewnie innych pytań - przechodzi przez głowę szefom projektu i prowadzącym go opiekunom-menadżerom ...
Stąd wcale sie nie dziwię że - nawet jesli od 2 lat już pracuja nad nim - to w sieci jest o tym raczej cicho .