Teraz jest Cz 28 mar, 2024 10:18


Operation Flashpoint: Dragon Rising

Rozmowy na temat innych produkcji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Cane

Kapral

Kapral

  • Posty: 65
  • Dołączył(a): N 19 sie, 2007 16:30
  • Lokalizacja: Poznań - Bogucin

Operation Flashpoint: Dragon Rising

PostCz 23 sie, 2007 10:28

I oto na targach Games Convention w Lipsku został zaprezentowany trailer "Operation Flashpoint 2" Jest to wspaniała nowina. Bo któż by nie chciał zobaczy jak ma się tytuł na przestrzeni 6 lat. Dokładnie nie jest wiadome czy trailer to "Gameplay" czy poprostu animacja. Jak na razie gra prezentuje się całkiem nieźle, aczkolwiek niewiadomo czego się spodziewać. Konflikt będzie prawdopodobnie dotyczył: Amerykanie kontra... (uwaga! nie Rosjanie) Komunistyczna Partia Chin. Pozostaje tylko czekać na dalszy rozwój prac nad programem. Oto parę screenów i link do trailera

http://www.gry-online.pl/gol_video.asp?ID=6706 - Trailer (Gry-Online.pl)
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio edytowano Śr 15 gru, 2010 18:41 przez Cane, łącznie edytowano 2 razy
Obrazek

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Ovg

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 379
  • Dołączył(a): Pt 03 lis, 2006 20:14
  • Lokalizacja: z domu

PostCz 23 sie, 2007 13:13

Znowu scenariusz Ameryka vs reszta świata... To mnie dobija :neutral:
"Ojej, jakże ja kocham koniczki!"
:kloda:
  ▲
▲ ▲
Offline
Avatar użytkownika

Tygrys205

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 267
  • Dołączył(a): Pn 05 cze, 2006 15:50
  • Lokalizacja: Chrzypsko Wielkie

PostCz 23 sie, 2007 13:30

Spodziewałeś się czegoś innego? Z resztą mnie to nie rusza. Bardziej martwię się o to, że z Flaszki Drugiej zrobi się CoD. Po trailerze wszystko na to wskazuje (przynajmniej w moim odczuciu). W takim układzie nikomu nie będzie potrzebny nawet CoD 4.
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Cane

Kapral

Kapral

  • Posty: 65
  • Dołączył(a): N 19 sie, 2007 16:30
  • Lokalizacja: Poznań - Bogucin

PostCz 23 sie, 2007 14:24

To był by najgorszy wariant.. :( Precież sam skrót OFP kojaży się z wolnością. Pomyśleć że ktoś by dawał jakieś głupie pola minowe żeby broń boże gracz nie wyszedł kawałek dalej niż powinien.
Obrazek

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

traffix

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 235
  • Dołączył(a): So 04 mar, 2006 19:39

PostCz 23 sie, 2007 14:46

Oj, coś mi się zdaje że za jakiś czas będziemy mówili o świetnym OFP i jego kontynuacji ArmA a o OFP2 nikt już nie powie tego co o prequelu.

EDIT: Odnoszę wrażenie że BIS skończy tak jak Pyranha Bytes.
Offline
Avatar użytkownika

DeviAnCE

Major

Major

  • Posty: 611
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 12:09
  • Lokalizacja: Terra

PostCz 23 sie, 2007 14:47

Uprzedzając wszystkich "narwańców" - przedstawiono zwykły render nie mający nic wspólnego z rozgrywką w czasie rzeczywistym. Jak zwykle żadnych konkretów, phi.

Szkoda tylko, że na tej tak zwanej 'przestrzeni lat' nie wymyślono niczego oryginalnego. Jedynie ArmA wniosła maluczki powiew świeżości, ale i znowuż to nie do końca. Game 2 zaś powiela utwardzony już schemat, który się IMHO przejada, staje monotonny.

Kiedyś powstawały spekulacje, jakoby Game 2 miało być umiejscowione w czasach wojny w Wietnamie. Jedni byli tym oburzeni, drudzy wręcz wniebowzięci. Oczywiście wszystko okazało się plotką, nieporozumieniem, a to za sprawą sylwetki żołnierza (pochodziła ona z pewnego albumu obrazującego ówczesny konflikt w tymże państwie) , która widniała nad napisem Operation Flashpoint 2. Istna teoria spiskowa.

Ale od czego są w końcu mody?

Edit: Literówka.
Ostatnio edytowano Cz 23 sie, 2007 15:15 przez DeviAnCE, łącznie edytowano 1 raz
We do not know death... only change. We cannot kill each other without killing ourselves.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 23 sie, 2007 15:01

EDIT: Odnoszę wrażenie że BIS skończy tak jak Pyranha Bytes.


OFP2 wydaje Codemasters...
Ostatnio edytowano Cz 01 sty, 1970 02:00 przez Jon, łącznie edytowano 1 raz
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Cane

Kapral

Kapral

  • Posty: 65
  • Dołączył(a): N 19 sie, 2007 16:30
  • Lokalizacja: Poznań - Bogucin

PostCz 23 sie, 2007 15:45

DeviAnCE napisał(a):przedstawiono zwykły render nie mający nic wspólnego z rozgrywką w czasie rzeczywistym.


Zgadzam się. Wystarczy spojżeć z tyłu na las. Wygląda jak zwykła mapa bitowa. Czyli nadal nie mamy nic związanego z grą tylko jakiś biedny render. :/
Obrazek

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 254
  • Dołączył(a): Pt 08 cze, 2007 22:22
  • Lokalizacja: Stąd?

PostCz 23 sie, 2007 15:50

Moja mała rozkminka na temat filmiku:

Dostaliśmy minutowy trailer. Obejrzałem go kilka razy i postanowiłem rozłożyć na części pierwsze. Na samym początku widzimy dosyć daleki widnokrąg, który zapewne będzie pięknie lagował ;). Tak samo zresztą jak dym, który widzimy w tle.
Pierwsze co mi się rzuca w oczy to bardzo gęsta roślinność. A czym właściwie są takie krzaki w singleplayer, w OFP? To owiana złą sławą strefa śmierci. Oko AI widzi przez nie na ok. 10 metrów, a ludzkie niestety w ogóle. Czyt. mamy pierwszy problem dla Maker'ów. Zapewne zostanie to rozwiązane przez twórców, taką przynajmniej mamy nadzieję ;). Filmik pokazuje nam las, czyli kolejne miejsce, którego żołnierze nie darzą zbytnią sympatią. OFP słabo radził sobie w walkach na bliską odległość, a potyczki w lesie do tego właśnie się sprowadzają. Zobaczmy jak będzie z kontynuacją.
Później oglądamy spektakularny wybuch i kawałek metalu przebijający się przez poszycie lasu. Zastanawia mnie tylko czy będą one zabijać gracza, który miał nieprzyjemność się znaleźć na torze lotu.
I co później będzie działo się z tym kawałkiem metalu? Będzie wnikał w ziemię, by nie zżerać pamięci?
Podsumowując, już po tym filmiku widać, że OFP2 będzie wymagał naprawdę niezłego kompa. Z niecierpliwością czekamy na następne fimiki.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

PostCz 23 sie, 2007 15:59

Lost, to jest render , intro do gry :mrgreen: .
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 254
  • Dołączył(a): Pt 08 cze, 2007 22:22
  • Lokalizacja: Stąd?

PostCz 23 sie, 2007 16:33

No ja wiem, ale rozkminka została napisana kilka minut po ukazaniu traileru.
A i z intra można dużo się dowiedzieć..


EDIT: Literówka
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 23 sie, 2007 18:10

A i z intra można dużo się dowiedzieć..
No po zbóju po prostu :mrgreen:
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

traffix

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 235
  • Dołączył(a): So 04 mar, 2006 19:39

PostCz 23 sie, 2007 18:14

OFP2 wydaje Codemasters, omg...

Wiem, to tylko porównanie. PB to twórcy Gothic, JoWood (ich wydawaca) mający prawa do tytułu olał Pyranha Bytes. G3 był wydany tylko dla kasy - pełno bugów, niedopracowań, nie wszystko co miało być w grze. Codemasters wyraźnie robi to samo z BIS.
Offline
Avatar użytkownika

Severb

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 385
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 00:45
  • Lokalizacja: Die Warschau

PostPt 24 sie, 2007 01:01

A dla mnie OFP2 będzie (sądząc po screenach) jak ArmA. Też zostanie wydany z zaj*biaszczą grafiką, super renderingiem, wyjechanymi w kosmos wymaganiami, a będzie tyle bugów, że gra w niego będzie jak w ArmA'ę. Brak komend ze starszych części, durne AI itd.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Tygrys205

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 267
  • Dołączył(a): Pn 05 cze, 2006 15:50
  • Lokalizacja: Chrzypsko Wielkie

PostPt 24 sie, 2007 01:19

Widzę, że macie jakiś super-uber dar widzenia przyszłości. Po jednym RENDERZE wszyscy od razu wiedzą jakie to będzie AI, jakie wymagania... żenua. Prawda jest taka, że silnik Neon, na którym działa OFP2 jest doskonale zoptymalizowany i nie będzie potrzebował wcale takiego super sprzętu jak co poniektórzy myślą. Ehh... żałość obejmuje na widok takich postów.
Obrazek
Obrazek
Następna strona

Powrót do Inne gry

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron