Teraz jest Pt 20 cze, 2025 15:20


ArmA II

Oczywiście związana jedynie z tematyką ArmA II oraz Operation Arrowhead...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPt 17 kwi, 2009 17:05

http://www.bistudio.com/developers-blog ... -2_en.html - jakieś coś, jeszcze nie czytałem, ale chyba są wreszcie odbicia w wodzie - tego mi jedynie brakowalo w grafice army(2)
Offline
Avatar użytkownika

Michalofp

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 132
  • Dołączył(a): Pt 25 lut, 2005 15:35
  • Lokalizacja: Praszka

PostPn 20 kwi, 2009 11:59

Pojawił się kolejny previw http://translate.google.com/translate?p ... l=cs&tl=en . Z tego co wyczytałem to wymagania będą kosmiczne "Precision shooting was on my group (C2D 3 GHz, 4 gigabytes of RAM and GF GTX-260 with 896 MB RAM) a little bit uncomfortable..." a sama gra na obniżonych detalach nie wygląda już tak pięknie. Oby do czasu wydania gry usprawnili engine :/
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostPn 20 kwi, 2009 13:34

Giera chrupie na GTX 260?!? Rany, niedawno kupiłem sobie kompa z taką właśnie kartą i teraz wychodzi, że do ArmY II mi nie starczy... :neutral: Lepiej, żeby BIS potrzymał grę trochę dłużej u siebie niż było zamierzane i dopracował optymalizację, niż wypuścił grę z TAKIMI wymaganiami.
Poza tym mam nadzieję, że ArmA II będzie wspierać czterordzeniowce.
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostPn 20 kwi, 2009 14:12

Teraz widzimy, że na dodatek Arma 2 będzie wymagała więcej z portfela niż myślimy...
Btw - normalnie czarnoruś mod!
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline
Avatar użytkownika

Michalofp

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 132
  • Dołączył(a): Pt 25 lut, 2005 15:35
  • Lokalizacja: Praszka

PostPn 20 kwi, 2009 14:13

BIS pisał ze ma wspierac 4 rdzenie ale co z tego wyjdzie to sie okaze bo BIS juz nie jedno obiecywał.
Offline
Avatar użytkownika

Ovg

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 379
  • Dołączył(a): Pt 03 lis, 2006 20:14
  • Lokalizacja: z domu

PostPn 20 kwi, 2009 16:50

"Powrót do przeszłości"
"Ojej, jakże ja kocham koniczki!"
:kloda:
  ▲
▲ ▲
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostPn 20 kwi, 2009 19:01

Miejmy nadzieje, że do czasu premiery grę poprawią, ale po prostu czuje to w kościach, że z wymaganiami będzie taki sam szok, jak przy Armie 1 czyli ok 2 lata po premierze sobie swobodnie pogram. :/
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostPn 20 kwi, 2009 19:12

Screen z hostile'em - fail
Wygląda jakby ktoś mu teksture twarzy zmienił, na dodatek tak jak w wp soldiers do ofp :PP
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 20 kwi, 2009 19:16

Ale pieprzysz.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Michalofp

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 132
  • Dołączył(a): Pt 25 lut, 2005 15:35
  • Lokalizacja: Praszka

PostWt 21 kwi, 2009 11:28

Na IGN pojawił sie kolejny previw , tu z kolei piszą ze wymaganie nie są duże: "And the good news is that it ran well at very high detail settings with an 8800GTX" więc jest jakaś nadzieja ze pogramy w Arma 2 bez potrzeby zmiany sprzetu.
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostWt 21 kwi, 2009 12:00

powtórzę swój post:
"Co prawda Dslyecxi milczy nt swojego sprzętu, ale można zrobić małe podsumowanie:
komputer Jana Prazaka:
#GIGABYTE MA790GP-DS4H
#AMD Phenom 9650 X4 Quad-Core, 2.3GHz
#4GB (KIT 2x2GB) DDR2 1066MHz PC8500 CL5-5-5-18 OCZ Platinum Edition XTC
#SAPPHIRE HD 4850 Toxic, 512MB DDR3
#SEAGATE Barracuda 7200.11 500GB
z wywiadu dla tiscali: http://www.youtube.com/watch?v=ADs5El900TI

komputer niemieckiej ekipy:
Intel 3GHz Dualcore CPU, 4GB Ram, Geforce GTX 280 GPU. Graphic settings on high and very high with Full HD support. The viewdistance was set at max 4000m.
ich skriny: http://www.armaholic.com/page.php?id=5371

tiscali: C2D 3 GHz, 4GB RAM a GF GTX-260 s 896 MB RAM),res.: 1280x1024 and highest details
ich skriny: http://www.armaholic.com/page.php?id=5366

ogn: Runs very well on Very High settings on a Nvidia GeForce 8800 GTX.
http://www.armaholic.com/page.php?id=5385

doupe.cz: CPU Q6600 2,4@3,0 GHZ, 2 GB RAM a 8800 GT, screenshoty z rozlišení 1680x1050, detaily střední/nízké. Při tomto nastavení framerate neklesl pod 25 FPS (wg google to znaczy, że fps nie były niższe niż 25)
http://www.armaholic.com/page.php?id=5368

Nie wiem, czy tiscali coś ściemniało, ale na pewno mieli coś nie tak z stosunkiem ekranu, czego się wypierali
Magazyny ponadto dostały build z lutego.
"
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostWt 21 kwi, 2009 12:22

Wg. IGN na 8800 chodziło na Bardzo Wysokich, a wg. Doupe.cz chodziło na niskich/średnich i było nico ponad 25 FPS. Coś czuję, że ja to się już na to nie załapię z moim PC :/ Jeśli tak się to prezentuje to ja chyba od razu wydam tę stówę na Company of Heroes Chwała Bohaterom, bo jak ja mam grać na 5 FPS. To już lepiej się grało w ArmA na GF 6200.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Godzil

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 281
  • Dołączył(a): Wt 27 gru, 2005 15:26
  • Lokalizacja: Wołomin

PostWt 21 kwi, 2009 13:59

BIS zamiast przedstawiać wymagania powinien wydać demo i gracze sami się by przekonali o wymaganiach.
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

HAV

PostWt 21 kwi, 2009 15:37

Zupełnie Was nie rozumiem, no przecież było demo army :|















... wprawdzie wołali za nie 100,- ale było :mrgreen: :hahaha:
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA II] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości