UPDATE LISTY BŁĘDÓW
OGÓŁ, CRITICAL (
KONIECZNIE poprawić):
Zdarzają się krasze (główny podejrzany: krzyki)
LAW nie działa - przynajmniej w MP*
Granaty - raz działają, raz nie
OGÓŁ, FEELING (czyli widzimisie):
Za mało krzyków - albo wywalcie w ogóle, albo dodajcie więcej
OGÓŁ, BŁĘDY (czyli obiektywne błędy addonów):
W Cobrze pociski z działka lecą spod śmigła, hellfire'ów nie ubywa ze 'skrzydeł' po wystrzeleniu
Dym wychodzący z bocznej rury Goździka gdy ten np. rusza - nieźle wali po FPS (za "gęsto" zrobiony)
Ogień i dym z Haubicy M119 wali nie z lufy tylko z okolic osłony
Ruski dowódca drużyny (Porucznik) nazwany jest Kapral
M14 powinno mieć inny dźwięk niż M16, strzelec M14 koniecznie hełm zamiast kapelusza**
Strzelec wyborowy USMC powinien mieć M21 (tak jak ze zwykłej piechoty), Snajper zaś - M40A1
Dźwięk FN FAL - ten sam co M24 w ArmA. Sux.
Komandosi z '99 - jest Grenadier, Dowódca i KM. Strzelca wcięło?
Edytorowe GRUPY (F2) mają wpisane jednostki, które już swych klas w edytorze nie posiadają (albo są inaczej opisane) - np. Grenadier (M16a1) alias ?wtf?Gun?
Bradley w TPP - nie da rady obracać wizjerem dowódcy (unieruchomiony)
Nie we wszystkich pojazdach da się obracać głowę będąc strzelcem - jeden z błędów OFP i ArmY***
Promień skrętu dla AI (rozkazy left\rite) w US Jeep (dobre dyrygowanie pojazdem będąc na strzelcu jest niemożliwe)
SUGESTIE (więcej widzimisie):
Ustandardyzowanie dźwięków (zachowując możliwość ich podmiany soundmodem)
Jeśli nie macie własnego vegfixa - to wpiszcie do "wymaganych" vegfixa PROPER
Włączenie do moda "wiatru" - addon Q11_Wind
Włączenie\stworzenie do moda markerów: NATO (CoC Extended, lub inne) oraz Paktu Warszawskiego (np by Kronzky) lub wrzucenie markerów z OFP (też Kronzky)
Polecam także dodać latarkę (addon HED_Flashlight afair) wszystkim jednostkom; Warto też moim zdaniem rozważyć skrypt podczepiania ładunków do pojazdów (GDT Satchel - ciekawe zwłaszcza od strony partyzantów - samochody pułapki = coolness)
Osobno, dla missionmakerów - polecam ustawienie się na kierunek ACE Island Pack, z kolei SAP Everon wpisanie tylko jako "opcjonalny" dodatek. Dlaczego? Ano ACE IP ma wszystkie wyspy z podstawowego CWC+Res (oddane mocno w klimacie OFP Elite, co niejako pasuje pod klimat Army), a dwa, że Everon w wersji SAP i ten z ACE IP mają tę samą klasę - .eden. Ktoś będzie chciał ładniejszy Everon - pościąga więcej. Za to wy na start będziecie mieli wszystkie 4 wyspy do konwersji misji, nie zmuszając z kolei ludzi do ściągania prawie 100 mb tylko dla lepszego Everonu. To będzie imo dobre rozwiązanie
Podsumowanie: Dopełnienie, UNIFIKACJA, PORZĄDEK I DĄŻENIE DO MISTRZOWSKIEGO SZLIFU. Tego, który sprawi że będzie to przeżycie na miarę OFP, a nie po prostu "fajny addonpak". Tego, który sprawi że ludzie będą chętnie ssać Twoje addony (będą wiedzieli które im są potrzebne. A nie "a skąd pobrać to, a w jakiej wersji" i problemy kompatybilnościowe, etc), wiedząc że prezentują równie dobry poziom.
To co zrobiliście już jest "hooah", ale możecie to dokończyć tak, by biło na łeb wszystko.
*Polecam rozwiązać to jak w WGL\ACE - po wystrzale LAW zmieniany jest na "zużyty" wariant, z którego już nic nie wystrzelisz.
**KAŻDA jednostka liniowa, regularna = hełm. Kapelusze używa głównie zwiad (i reszta sił specjalnej troski).
***Który już np. mod "True FPP" poprawił, i... Ty też, bo w którymś z ruskich pojazdów się dało.
Ogólnie zajebista robota, teraz to dopracujta i zapnijcie na ostatni guzik, a Maćko i ja postaramy się by było w co grać
Reyhard - nie w tamtym czasach (tak myślę), dowódcy jednak pilnują by (zwłaszcza w rejonie walk) jego żołnierze w hełmie biegali. Tak są szkoleni, tak szkoleni są żołnierze (przydzielony sprzęt to rzecz święta, zgub coś a kwatermistrz urwie jaja), no i dochodzi aspekt psychologiczny - ja np. wolę mieć czymś osłoniętą głowę, niż nie.