Teraz jest Śr 18 cze, 2025 20:30


Operation Flashpoint: Dragon Rising

Rozmowy na temat innych produkcji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostPt 22 maja, 2009 21:17

Może tekstury wkurzają, ale grafa ładna. Jednak jakoś dalej martwię się o gameplay czy będzie on bardziej FPSowy czy coś jak w OFP/ArmA, bo póki co to tak FPSowo wygląda.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 22 maja, 2009 23:41

Ja o tym mówię Para - chociaż może i macie rację. Dla mnie jakoś niespecjalnie psuje to feeling - grafa i screenik bardzo fajne.

Zobaczymy co będzie dalej.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

101st Paratroop

Major

Major

  • Posty: 691
  • Dołączył(a): Cz 11 sie, 2005 12:51

PostSo 23 maja, 2009 00:21

Jonez napisał(a):Ja o tym mówię Para


Ale ani depth of field, ani motion blur nie rozciągnie w taki sposób tekstury. Te efekty mogą co najwyżej tą teksturę rozmazać, a jak się przyjrzeć to wzór marpata pod pachą jest powiększony (rozciągnięty) a nie rozmyty ;) Wina źle oteksturowanego modelu i źle dopasowanych do niego animacji (tak mi się wydaje; to samo dzieje się m.in. w ofp). Gdyby byłaby to wina efektu to możnaby to wyłączyć i gitarka, a tak będziemy skazani na porozciągane tekstury tu i ówdzie jeśli tego nie naprawią.

Inna sprawa, jestem ciekaw odnośnie kampanii - czy zagramy po obu stronach czy tylko jako ci "jedyni słuszni".
I w ogóle Codies są 'be', bo przenieśli datę premiery na jesień.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 28 maja, 2009 22:04

Para napisał(a):I w ogóle Codies są 'be', bo przenieśli datę premiery na jesień.
Wolisz bete? :)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

SiD

Major

Major

  • Posty: 588
  • Dołączył(a): Pn 26 lip, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Wrocław

PostPt 29 maja, 2009 01:24

Ja bym wolał w ogóle na waszym miejscu. Widzieliście najnowszy trailer?
http://xbox360.ign.com/dor/objects/9014 ... 52709.html
Normalnie BF2 :D
Już wolę zabugowaną ArmA1
Offline

Mr. Red

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 39
  • Dołączył(a): N 21 sty, 2007 19:34
  • Lokalizacja: Zielona Góra

PostPt 29 maja, 2009 14:23

Tu wersja HD: LINK
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostPt 29 maja, 2009 16:30

Ja uważam, że robi się lepiej, bo gorzej.
Nareszcie nie wygląda to jak film.
Ale ta cobra jakaś kwadratowa.
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline
Avatar użytkownika

SiD

Major

Major

  • Posty: 588
  • Dołączył(a): Pn 26 lip, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Wrocław

PostPt 29 maja, 2009 16:37

Właśnie wygląda jak film akcji reżyserowany przez polaka, który wcześniej kręcił Kryminalnych, a teraz dostał budżet na efekty specjalne.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 29 maja, 2009 16:59

Ok SiD, to Ty się nastaw na walkę z bugami, my na przebolenie ardace'owego modelu starć.

Wyjdzie pierwszy AI\realism mod (modyfikujący ich celność, jeżeli poziom trudności nie ustawi tego wystarczająco) i jesteśmy w stosunkowo dobrej sytuacji.

BF2 + realizm: czemu nie. Istnieje szansa, że ktoś dostrzeże sens dla obrania takiego kierunku i będziemy mogli liczyć na rozwinięcie tematu (zwłaszcza jeśli będą to ludzie słuchający fanów - a tych trochę będzie, choćby zawiedzionych pierwszymi wersjami ArmA 2) - i może kiedyś BI straci monopol, a my będziemy mogli się cieszyć z czegoś, co z ArmAmi może konkurować na równych prawach - a wygra rzetelnością firmy...

Ja ArmA 2 też kupię, ale gdy będzie już w pełni grywalna, bo póki co to żal. A takto - hello OFP2.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

SiD

Major

Major

  • Posty: 588
  • Dołączył(a): Pn 26 lip, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Wrocław

PostPt 29 maja, 2009 17:13

Tyle, że realism mod do BF2 już jest, nazywa się Project Reality i nie zachwyca.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 29 maja, 2009 17:40

Wiem, ale widzę to inaczej (tj. obranie innego kierunku niż P.R.)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

SiD

Major

Major

  • Posty: 588
  • Dołączył(a): Pn 26 lip, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Wrocław

PostPt 29 maja, 2009 18:12

No i trzymam kcuki, bo to co PR zrobił i nazwał realizmem to jest farsa.
Jeżeli Arma2 zawiedzie, to ten, jeszcze tylko wyimaginowany mod, to ostatnia deska ratunku.
Offline

eJay

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 133
  • Dołączył(a): Pt 04 lis, 2005 10:57

PostN 31 maja, 2009 13:03

SiD napisał(a):Tyle, że realism mod do BF2 już jest, nazywa się Project Reality i nie zachwyca.


Pozwolę się nie zgodzić. PR jest "wymaksowaną" modyfikacją BF2. Nic więcej z silnika nie da się wycisnąć. I tak odwalili kawał dobrej roboty. Poza tym PR idealnie odwzorowuje tempo bitwy, walki w terenie zurbanizowanym, świetne są wymiany ognia, ogłuszenia przeciwników itd. PR jest świetny, ale nie można do niego podchodzić z nastawieniem "ja chcę uber realizm!", To silnik BF2, wciąż przystosowany do szybkiej, niezobowiązującej zabawy,
Offline
Avatar użytkownika

SiD

Major

Major

  • Posty: 588
  • Dołączył(a): Pn 26 lip, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Wrocław

PostN 31 maja, 2009 13:11

Świetne wymiany ognia? Grałem z bardziej obytymi graczami i cała wymiana ognia, to sprint i rzucanie się na glebę. W momencie gdy gracz dotyka brzuchem gleby, strzela ci prosto w głowę (momentalnie w momencie gdy gracz leży nie ma rozrzutu). I tyle właściwie z wymiany ognia. Nie opłaca się strzelać na stojąco, bo gracze są zwinne jak małpki. No i nie wiem jak wadą silnika może być to, że zrobili śmiesznego medyka, który w biegu z defibrylatorem wskrzesza kolegów pod ostrzałem. Najlepiej jeszcze w podskoku, by trudniej go było trafić. O respawnpointach przy "paczce" którą z dupy wyjmuje się, gdy tylko kilka osób zbierze się w kupkę nawet nie wspominam. Już sam fakt, że w tej grze nóż jest skuteczną bronią przeraża.
Nie mniej to OffTopic.
Offline

eJay

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 133
  • Dołączył(a): Pt 04 lis, 2005 10:57

PostN 31 maja, 2009 13:48

To co piszesz tyczy się zwykłego BF2, bo medyk w PR nie ma defibrylatora, a poza tym ma ograniczoną liczbę "strzykawek", które i tak nie zawsze wskrzeszają kompana. Skoczki mają trudne życie po po dwóch próbach stamina wynosi zero i nie można stosować sprintu.
O respawnpointach przy "paczce" którą z dupy wyjmuje się, gdy tylko kilka osób zbierze się w kupkę nawet nie wspominam.


Rally Pointy są zajebiste, przede wszystkim pełnią ważną rolę w grze PvP jaką jest PR. Nie wiem co masz do tego pomysłu. Zmusza do gry drużynowej, ot co.

Już sam fakt, że w tej grze nóż jest skuteczną bronią przeraża.


Zanim zastosujesz nóż to ktoś Cię zdejmie. Z noża dostałem w trakcie PR'a może raz czy dwa.

Tak jak napisałem - jak na silnik BF2 to PR jest niebywałym osiągnięciem.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Inne gry

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości