Rzecz w tym że opisane komendy zmieniają się poprzez ich NADPISANIE np. : wsiadanie/wysiadanie, warunki na dystans, zmiany stanu gotowości etc. o ile nie są zdefiniowane w edytorze (na mapie).
Czyli problem nie jest w przerwaniu skryptu ale zmianie przypisanych wcześniej w "sqs1" wartości i zablokowaniu ich nadpisania w dalszej części skryptu "sqs1".
Np.
1) uruchamiamy "sqs1" i przypisujemy: _a = 1, _b = 1 ,...
2) skrypt "sqs1" kończy działanie więc : _a = 2, _b = 2, ...
w między czasie coś sie dzieje i autor programu oczekuje że:
1-2) skrypt "sqs1" przypisze: _a = 3, _b = 3, ... i będą to wartości już nie zmienione w fazie (2)
W tym wypadku potrzebujesz jedynie blokera typu
- Kod: Zaznacz cały
? (stat) : [] exec "sqs2.sqs"; exit
który uniemozli zakończenie skryptu sqs1 natomiast uruchomi przypisanie nowych wartości.