Muszę się koniecznie skontaktować z Cane'm, bo on coś ostatnio nie ma czasu na moda. Wspominał mi kiedyś, że chętnie zająłby się modelami twarzy. Poza tym nie wiem co RevER'em i jego misjami. Dzięki Bielow za wyrozumiałość (wiem, wiem spaprałem sprawę), następnym razem ślij linki na PW, bo mi GG Lite raz, że nie archiwizuje rozmów, a dwa, że nie obsługuje numerów od 800* iluśtam wzwyż. W ten weeckend postaram się wydać w końcu tę betę, bo w zasadzie od piątku mam wolne (dzień języków). Skoro już piszę to czas wnieść coś konstruktywnego:
Czołgi:
+Rosyjskie
Podwozia: [tu żadnych zmian w stosunku do OW]
- Średnie [speed = 40, armor = 500] (średnie podwozia zapewniają większą szybkość ceną mniejszej prędkości)
- Kołowe [speed + 5, armor - 50] (pojazdy kołowe są szybsze, nie są jednak tak zwrotne i wytrzymałe)
- Gąsienicowe [speed - 10, armor + 100] (zwiększa wytrzymałość pojazdu kosztem szybkości)
- Ciężkie [speed = 30, armor = 750] (ciężkie podwozia zapewniają największą ochronę, tylko na ciężkich podwoziach można montować wielkie działa i wyrzutnie rakiet)
- Kołowe [speed + 5, armor - 50]
- Gąsienicowe [speed - 10, armor + 100]
Silniki: [musiałem trochę pozmieniać właściwości silników, żeby różnice pomiędzy typami były bardziej widoczne]
- Spalinowy [speed + 5, engine armor = heavy] (tani w budowie, wytrzymały i dość efektywny silnik, jego wadą jest konieczność uzupełniania paliwa)
- Alaskitowy [engine armor = medium] (kosztowny, wrażliwy na uszkodzenia i oferujący mniejszą moc silnik alaskitowy, poprzez wykorzystanie zimnej fuzji jest całkowicie uniezależniony od paliwa)
Broń i wyposażenie: [tu trochę namieszałem, ponieważ usunąłem "Ciężki Kar. Masz." z OW jednak każdy czołg wyposarzony jest w dodatkowy KM jak w rzeczywistości)
- Karabin Gatlinga (skuteczne przeciw piechocie i lekkim czołgom wielolufowe działko)
- Działo (typowa armata czołgowa)
- Ciężkie działo [speed - 5] (jeżdżąca kolumbryna, ładuje się powoli ale za to jak w coś trafi to nie trzeba drugi raz poprawiać)
- Wyrzutnia rakiet (w wielu przypadkach zastępuje artylerię, ze względu na dużą szybkostrzelność nadaje się do walki na krótki dystans)
- [tu był największy problem z nazwą, trochę głupio brzmi] Wyrzutnia ciężkich rakiet [speed - 5] (duże, naprowadzane na cel rakiety, przez małą szybkostrzelność nie nadająsię do walki na krótki dystans]
- Przedział transportowy (zamiast broni i magazynu amunicji przedział dla maks. 8 osób)
- Dźwig (jeżdżący plac budowy)
- Radar krótkiego zasięgu [ir scan range = 1000] [tak, wiem zaraz się przyczepicie, że ruscy nie mieli radaru. Ale radar musi być jeśli są wyrzutnie rakiet. Amerykanie dostaną za to radar dalekiego zasięgu.]
+Amerykańskie
Podwozia:
- Lekkie [speed = 60, armor = 150] (lekkie podwozia to w zasadzie trochę większe jeepy, nie nadają się do montażu prawie żadnej broni)
- Średnie [speed = 50, armor = 400]
- Kołowe [speed + 5, armor - 50]
- Gąsienicowe [speed - 5, armor + 50]
- Ciężkie [speed = 45, armor = 700] (amerykańskie ciężkie podwozia występują tylko w wersji gąsienicowej)
- Zaawansowane podwozie [speed = 50, armor = 600] (specjalistyczne, samodostosowywujące się podwozie)
Silniki:
- Elektryczny [speed + 5, engine armor = light] (prosty, w miarę tani jednak dość słaby silnik, jego zaletą jest powolna regeneracja paliwa dzięki panelom słonecznym)
- Spalinowy [speed + 5, engine armor = heavy]
- Alaskitowy [engine armor = medium]
Broń i wyposażenie: [tu też lekko namieszałem]
- Karabin maszynowy [tylko lekkie podwozia]
- Lekkie działo (to niewielkie działko nie ma może zbyt dużej siły rażenia, ale świetnie uzupełnia siłę oddziału piehoty) [tylko lekkie podwozia]
- Karabin Gatlinga
- Podwójne działo (odpowiednik rosyjskiego działa, dość szybkostrzelny jednak przeciętnie mocny)
- Laser (eksperymentalna broń, nie jest zbyt mocna ale łatwo jest nią trafić)
- Ciężkie działo [speed - 5]
- Wyrzutnia rakiet
- Przedział transportowy (zamiast broni i magazynu amunicji przedział dla maks. 8 osób)
- Dźwig (jeżdżący plac budowy)
- Radar krótkiego zasięgu [ir scan range = 2000]
- Radar dalekiego zasięgu [ir scan range = 6000] (radary tej klasy potrafią objąć zasięgiem spore tereny pola bitwy)
[prędkość w km/h, pancerz lekki=bmp, średni=T72, ciężki=t80 + odpowiednie modyfikacje wartości, te wartości u ruskich na oko robione]
ps. Pograłem w Armę II i podoba mi się tam tylko model lotu. Samej gry nie ogarniam