Cóż... Hmmm...
1. Spadek płynności. Drzewa składają się z większej ilości gałązek i listków, ale wcale im to na dobre nie wychodzi a spadek wydajności jest znaczny w terenach zalesionych (na szczęście mało ich w Takistanie). Zargabad pożera fpsy też - ale tu ciekawostka - przy ustawieniu pamięci wideo na "wysoko" lub "bardzo wysoko" zamiast "domyślnie" widać konkretny wzrost płynności - u mnie z 22 do 30 klatek
Poza tym benchmarki z podstawki chodzą wolniej. Benchmark 02 (ten z lotu ptaka i widokiem na lotnisko) w Armie 2 pokazywał jakieś 15-16 fps. W OA mam 10-11. A jak już wrzucę ACE to nawet z 7 do 9 klatek. Porażka.
2. Śmierć członka drużyny nie kończy misji - koniec z symulatorem Super-Niani
3. Lepszy HUD w pojazdach (zwłaszcza moduł uszkodzeń i radar).
Ogólnie - rzecz konieczna dla każdego fana serii.