Jaromaz napisał(a): ...
Z moich testów wynika, że ACRE wymaga pewnego zapasu procesora do poprawnego działania - przykłady:
1. Połączyłem się równocześnie z komputera stacjonarnego i laptopa do naszego serwera. Laptop (już nie najlepszy) ledwo zipał i słyszał co trzeci komunikat radiowy nadawany do niego z komputera stacjonarnego. PCet za to słyszał wszystko co nadawał laptop.
2. Podczas nagrywania FRAPSem (gdzie wiadomo, że jest duże obciążenie) jako RTO docierało do mnie tylko część komunikatów lub mocno urywane (restart A2 i TS3 nie pomógł). Zaznaczam, że to nie kwestia dysku - Arma i system chodzą na dysku SSD a zapis filmu szedł na drugi, zwykły ale bardzo szybki dysk twardy.
3. Bez obciążenia procesora z ACRE nie mam żadnych problemów (domyślnie staram się zachować podczas gry minimum 35 FPS).
Więc prośba do wszystkich, którzy mają problemy z ACRE - zrezygnujcie z części szczegółów w Armie tak aby uzyskać te 35 FPSów - to powinno zniwelować problemy z ACRE.
...
ponadto na stabilność pracy TS z wykorzystaniem plugina ACRE wpływa priorytet uruchomionych procesów w systemie a także rozdzielenie procesów Army i TS na rdzeniach procesora.
Jak poprawić stabilność pracy TS z zainstalowanym pluginem ACRE:
1. Włączyć Armę i TS
2. Kliknąć alt+ctrl+del
3. Wybrać zakładkę "procesy"
4. Wybrać uruchomiony plik ts3client_win32.exe (dla win32, w win64 plik adekwatny)
5. Nacisnąć prawy klawisz myszy i wybrać
Ustaw proritet i właczyć "powyżej normalnego" lub "wysoki" (UWAGA: nigdy nie wybierać "czas rzeczywisty" bo TS wywróci system).
6. j.w. pkt 5 wybrać
Ustaw koligacje i odhaczyć pierwszą część rdzeni (jeżeli są cztery rdzenie zostawić właczone CPU 2 i CPU 3)
7. j.w. pkt 4 wybrać plik arma2oa.exe
8. Wybrać
Ustaw koligacje i odhaczyć drugą część rdzeni (jeżeli są cztery rdzenie zostawić właczone CPU 0 i CPU 1).
Czynności te nie zapisują się dlatego należy powtórzyć je zawsze gdy odpali się programy.