Tak jak obiecałem - testy po podkręceniu
Konfiguracja sprzętowa:
----------------------------
System: Windows XP SP3 32bit
Procesor: Intel Core 2 Duo E7200 2.53GHz@
2.95GHz
Pamięć RAM: 2 GB DDR2 800MHz@
820MHz Dual Chanel
Grafika: NVidia Geforce 8800GS 384 MB @R.600MHz/S.1700MHz/M.900MHz
Wydajność Operation Arrowhead:
----------------------------
Ustawienia:
Click
Benchmark 1 (OA): 37 FPS
Benchmark 1 (A2): 40 FPS
Benchmark 2 (A2): 14 FPS
Mały skok wydajności, różnicę widać podczas dużych walk, takich jak przedstawione w Benchmarku 2.
TEST 2 - zmiana timingów pamięci
Konfiguracja sprzętowa:
----------------------------
System: Windows XP SP3 32bit
Procesor: Intel Core 2 Duo E7200 2.53GHz@
2.95GHz
Pamięć RAM: 2 GB DDR2 800MHz@
820MHz Dual Chanel
Timingi 4-4-4-12-CR2
Grafika: NVidia Geforce 8800GS 384 MB @R.600MHz/S.1700MHz/M.900MHz
Wydajność Operation Arrowhead:
----------------------------
Ustawienia:
Click
Benchmark 1 (OA): 38 FPS
Benchmark 1 (A2): 41 FPS
Benchmark 2 (A2): 14 FPS
Obniżenie timingów przy tym samym zegarze daje kolejny wzrost wydajności, co prawda znikomy i tylko w Benchamrku na Takistanie.
Podsumowując: w moim przypadku wąskim gardłem stała się... grafika. I na niej postaram się teraz skupić