Teraz jest Pt 29 mar, 2024 00:19


Skrypt rannych żołnierzy...

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

-=SpecNaz=-

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Wt 10 kwi, 2007 17:01
  • Lokalizacja: Popolupo

Skrypt rannych żołnierzy...

PostCz 09 lip, 2009 22:34

Witam! Otóż jestem szczęśliwym posiadaczem ArmA 2 i zachciało mi się tworzyć misję. Problem w tym, że nie wiem jakim skryptem zrobić żołnierze byli ranni jak w misjach SP tzn. można im udzielic pierwszej pomocy, nosić na barach jak w misjach itd. Próbowałem w zakładce Modules wybierając FIRST AID: ACTION ale i tak nic. Ktoś wie jaki skrypt odpowiada za to i czy jest w edytorze ,czy napisać trzeba?
"Nie przeszkadzajmy wrogowi, gdy popełnia błąd"

~Napoleon Bonaparte
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostPn 13 lip, 2009 02:06

Siema :] To jest moduł FIRST AID: SIMULATION. Żeby działał musi być zsynchronizowany z grupą, która ma mieć możliwość "leczenia". Nie wiem jak jest z holowaniem, czy tam noszeniem na plecach.

Poprawka... Wstaw se FIRST AID: SIMULATION, ACTION i BATTLEFIELD CLEARANCE. Wszystkie zsynchronizuj z grupami które mają mieć możliwość udzielania pierwszej pomocy i będziesz miał wszystkie dostępne opcje... Oczywiście gracz też musi być z modułami zsynchronizowany :)
Offline
Avatar użytkownika

-=SpecNaz=-

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Wt 10 kwi, 2007 17:01
  • Lokalizacja: Popolupo

PostPn 13 lip, 2009 03:09

Dzięki Sejtan! Teraz wszystko działa jak należy.
"Nie przeszkadzajmy wrogowi, gdy popełnia błąd"

~Napoleon Bonaparte
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostCz 23 lip, 2009 23:08

Hmm... chyba nie powinno się wstawiać Simulation i Action jednocześnie? podobno się gryzą, że niby Action to taki okrojony Simulation i ładują się 2 systemy jednocześnie :neutral:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostCz 23 lip, 2009 23:36

Następna poprawka... :] Moduł pierwszej pomocy to SIMULATION, a BATTLEFIELD CLEARANCE jest od "przenoszenia rannych"..., a od czego jest ACTION nie mam pojęcia :|
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostŚr 07 wrz, 2011 18:11

Moje pytanie do tematu, jak to zastosować w przerywniku filmowym/intrze?
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostŚr 07 wrz, 2011 18:54

Nie wiem czy to dokładnie to o co ci chodzi ale w tym temacie jest niby przykład misji jak to zrobić nie sprawdzałem więc nie mam pewności :)
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=117092
A tutaj chyba cała dyskusja jak to robić:
http://forums.bistudio.com/archive/inde ... 96434.html
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostŚr 07 wrz, 2011 19:28

Dzięki powinno działać :)
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron