No VTS jest b. spoko wg. mnie, tylko trzeba wcześniej ustalić skład i potem już go najlepiej nie modyfikować za bardzo. Bo jak nagle przyszło 2gie tyle ludzi, to że tak powiem trzeba było to uwzględnić w liczbie wroga

i w ogóle bałagan się zrobił, ciężko było to wszystko ogarnąć.
Druga sprawa - to że bez edytora 3D ustawianie umocnień w VTS to tragedia. Ustawiające się bez sensu nasypy, sandbagi - poracha naprawdę i sorry za to, starałem się.
Trzecia - jeśli misja ma być w miarę dynamiczna to Game Master nie może być dowodzącym. Musiałem się zatrzymywać co chwile by móc rzucić w stronę graczy kolejne salwy moździerza czy nadzorować ruchy wroga. Jak miałem jeszcze dowodzić 2-3 grupami (Team Leaderzy nie robili swojej roboty) i pilnować by nie odstrzelili mi zada - nie wyrabiałem.
Generalnie scenario byłby dużo lepszy jako gotowiec z edytora 2D (nad czym pracuję aktualnie), ale że nie mieliśmy tego w tym momencie... no cóż, to pozostał VTS. Moim zdaniem pomysł na msję w miarę dobry [VTS pozwolił szybko ustawić fajne efekty], inspirowany jednym z filmików z nowej serii dokumentów o walkach Brytyjczyków w Afganie. M.in. tam pojawił się motyw ataku podczas burzy piaskowej, gdy mogą blisko podejść do baz\posterunków i Brytyjczycy nie mogą liczyć na wsparcie lotnictwa
