Teraz jest Wt 02 gru, 2025 06:51


Dawne czasy w OFP - Może to się uda ?

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

SiD

Major

Major

  • Posty: 588
  • Dołączył(a): Pn 26 lip, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Wrocław

PostŚr 20 paź, 2004 20:31

Berna, poza tym co powtórzyłeś to idiotyzm powiadasz. To nie szogun, tylko i wś, tam nie było na polu bitewnym stek tysięcy żołnierzy.

Berna

PostŚr 20 paź, 2004 20:41

SiD idotyzmy to ty wypisujesz o jakis Szogunach, napisałem ze setki tysicy :?:
Ogromna masa wojsk a setki tysiecy to chyba jest różnica.
Podczas I wojny zgineło wiecej ludzi niz w poprzednich i była ona najbardziej nudną. Poniewaz siedząc w okopach całymi miesiacami i czekanie az kolesie z góry dadzą rozkaz do bezsensownego szturmu nie mozna nazwac wojną akcji. Takie przesiadywanie bez zajecia, wpływalo na morale żołnierzy.
Wiec jeszcze raz mówie , jezeli chcemy odwzorowac I wojne swiatową taka jaka ona była naprawde to gracz sie zanudzi.

BTW SiD "steku" tam napewno nie było bo jeszcze nie wynaleźli :twisted:
Offline
Avatar użytkownika

SiD

Major

Major

  • Posty: 588
  • Dołączył(a): Pn 26 lip, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Wrocław

PostŚr 20 paź, 2004 20:48

No i co z tego, że masa zginęła? Napewno nie ta wojna przyczyniła się do śmierci największej ilości żołnierzy. Jeżeli mówisz, że masa jednostek była obecna podczas walki to się po prostu mylisz.

btw. wyszedł stek zamiast setek - literówki niestety się zdarzają, nawet jak bezwzrokowo nawalasz po klawiszach.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 20 paź, 2004 20:59

Berna vel sceptyk napisał(a):Czy widzieliscie jakas gre która przedstawiała by I wojne światową ??


Wiesz co to Half-Life? Otoz do niego wlasnie ostatnio wyszedl mod o 1 ws. Bardzo porzadny swoja droga :)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Marshal

Major

Major

  • Posty: 882
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:03
  • Lokalizacja: K-Lin

PostŚr 20 paź, 2004 21:01

SiD napisał(a):Jeżeli mówisz, że masa jednostek była obecna podczas walki to się po prostu mylisz.


Tak Berna - SiD ma rację - niestety masz chyba błędne wyobrażenia o tej wojnie.

Ale zabawa zaczynala sie gdy ktoras strona konfliktu odkrecila gaz musztardowy albo chlor


Czy Ty się musisz wszędzie dosłownie wpieprzyć ? Musisz na siłę - nie napisałeś nic sensownego od 150 postów :x
Obrazek

Berna

PostŚr 20 paź, 2004 21:09

Jeżeli mówisz, że masa jednostek była obecna podczas walki to się po prostu mylisz.


Nie wyskoczyli 5v5 w picipolo na małe bramki.

A w okpopach to ilu ich siedziało.
Na wojnie zginęło ok. 10 mln ludzi, 20 mln było rannych. Było ich mało prawda :?:

Wiesz co to Half-Life? Otoz do niego wlasnie ostatnio wyszedl mod o 1 ws. Bardzo porzadny swoja droga


nie słyszałem :P not ot jedna juz jest :spoko:
Ostatnio edytowano Śr 20 paź, 2004 21:14 przez Berna, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

SiD

Major

Major

  • Posty: 588
  • Dołączył(a): Pn 26 lip, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Wrocław

PostŚr 20 paź, 2004 21:11

Tak, a wszycy zginęli od razu i przez to było za dużo jednostek do odwzorowania.

Myślę, że te 80-160 jednostek ofp jeszcze jest w stanie wytrzymać, tymbardziej, że nie biegły one na Hurra!. Nie w tym problem.

Berna

PostŚr 20 paź, 2004 21:25

Myślę, że te 80-160 jednostek ofp jeszcze jest w stanie wytrzymać, tymbardziej, że nie biegły one na Hurra!. Nie w tym problem.


Własnie o to chodzi ze na hurra biegli zupełnie bez sensu, czasem 100 zgineło zeby 150 m pola zdobyc.
tak z KM siekali do siebie zarówno niemcy jak i anglicy i francuzi.
A juz o gazie nie powiem jak sie truli na wzajem. Nie da sie odwzorowac I wojny światowej w OFP, tak zeby gracz poczuł ze to jest I W¦
Offline
Avatar użytkownika

SiD

Major

Major

  • Posty: 588
  • Dołączył(a): Pn 26 lip, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Wrocław

PostŚr 20 paź, 2004 21:36

Na jakie hurra?! Pomyśl. Gdyby zrobili Hurra! w wojnie pozycyjnej, wystrzelanoby ich a strona atakująca szybko nie utrzymałaby frontu i wojna skońcyłaby się w krótkim czasie. Pierw był dłuugi ostrzał artyleryjski a nastepnie Rozproszone grupki podbiegiwały 15-20 metrów. Po czym znów kładły się w okopach/lejach. Nie było Hurra!

Lepiej wróćmy do tematu.

ps. nie bede pisał nastepnego posta - Hurra to nie to samo co mała grupka żołnierzy podbiegająca 20m aby znów paśc na ziemię.

Każdy bął się pierwszej lini, nieważne w jakiej wojnie. W tej choćby dlatego, że ostrzał artyleryjski skupiał się właśnie na owej pierwszej lini. Jak i to, że wychylając się łatwo można było oberwać z CKM'a.
Ostatnio edytowano Śr 20 paź, 2004 21:44 przez SiD, łącznie edytowano 1 raz

Berna

PostŚr 20 paź, 2004 21:41

no własnie chodzi mi o hurra miedzy przerwami w ostrzeliwaniu.
dlaczego kazdy sie bałpierwszej lini :?: bo najprosciej było zginąc.
no ale dosyc tej historii masz racje wrócmy do tematu :spoko:

ps: niech ci bedzie, bo przyjdzie moder i wtedy bedzie pierwsza linia dopiero :twisted:
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 21 paź, 2004 16:27

No to czas zacząć się okopywać :twisted: Co do tego moda - dla zainteresowanych, tudzież posiadających HL, ten mod nazywa się "The Trenches" [Ciekawe czemu, nie? ;)], i jest niestety tylko na multiplayer...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostCz 21 paź, 2004 22:03

YacieK napisał(a):Ekhmmm - to i ja dorzucę co nieco:) I wojna światowa była i owszem w większości wojną pozycyjną. Ale nie tylko front Zachodni istniał. Walki manewrowe byly na Alpejskim Froncie- Włochy vs AustroWęgry czy na Froncie Galicyjskim - AustroWęgry vs Rosja. Na froncie Wschodnim odbywały się bitwy manewrowe np. Atak na Prusy i riposta wojsk Kajzera. Ale tak czy tak - nie ma koni działających jak należy - ani zbyt dobrego AI zeby obsłużyć aspekty z WW I. Pozostaje chyba tylko pomarzyć .


Ano właśnie :( Brak koni grzebie wszystko i nie będzie, ani bitwy pod Tannenbergiem, ani ofensywy Brusiłowa (o wojnie polsko-bolszewickiej już nie wspomnę).

Co do tego jak atakowano, to bardzo zależy od roku. Na początku rzeczywiście atakowano stosując human wave, ale pod koniec wojny wiele się zmieniło. Szczególnie Niemcy udoskonalili taktykę tworząc oddziały szturmowe. No cóż, Francuzi zaczynali wojnę biegając w czerwonych gaciach - nikt nigdy nie wie jak będzie wyglądała kolejna wojna.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 22 paź, 2004 14:41

Przecież już o nim pisałem pie***y nabijaczu... :mad:

PS: Najlepiej zassać z www.fileshack.com


[HAV] Licz się ze słowami :]
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 213018
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Dawne czasy w OFP - Może to się uda ?

Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 213018
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Dawne czasy w OFP - Może to się uda ?

PostN 08 wrz, 2024 11:57

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości