Teraz jest Cz 28 mar, 2024 16:40


ACE.2 - temat moda

Rozmowy na temat wszelkich addonów do ArmA II oraz Operation Arrowhead.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

gustlik

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 382
  • Dołączył(a): So 18 wrz, 2010 10:16
  • Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

PostPn 10 wrz, 2012 20:29

Ja wiedziałem już dawno ale mam to gdzieś bo nie korzystam z tego
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2990
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

PostPn 10 wrz, 2012 21:04

to czemu ja, Jon i reszta mamy dobrze a Wy nie
szto sie stało?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

gustlik

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 382
  • Dołączył(a): So 18 wrz, 2010 10:16
  • Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

PostPn 10 wrz, 2012 21:30

sabotaż
Offline
Avatar użytkownika

Dudi

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 201
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 22:54

PostPn 10 wrz, 2012 21:46

mi też nie działa rzucanie granatów i nigy nie działało nawet jak prawidłowo to ustawiłem
Offline

VeaVictis

Kapral

Kapral

  • Posty: 53
  • Dołączył(a): Wt 23 cze, 2009 10:22
  • Lokalizacja: lubuskie

PostPn 10 wrz, 2012 22:41

Algrab, a jaką wersję masz Ty i Jon?? Może macie wcześniejszą? na 1.11 chyba działa, jeśli dobrze pamiętam. Sprawdzałem config ace, są ustawienia rzucania granatem, ale po wykasowaniu "//" tak jak piszą w readme nadal nic. :/
"Spadochroniarze nie umierają... Idą do piekła,żeby sie przegrupować".
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2990
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

PostPn 10 wrz, 2012 22:56

mamy wersję obowiązującą tak jak forum każe czyli 567

macie pewnie w opcjach ace źle ustawione aperature czy coś tam, ma być 0.2
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

WinteR5

Moderator

Moderator

  • Posty: 451
  • Dołączył(a): Śr 19 maja, 2010 21:52
  • Lokalizacja: Toruń

PostWt 11 wrz, 2012 00:12

Mi działa w porządku.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

james.trombley

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 146
  • Dołączył(a): Pn 04 cze, 2012 19:03
  • Lokalizacja: Poznań / Zduńska Wola / Chojnice

PostWt 11 wrz, 2012 14:49

Ok, naprawione. Zainstalowałem ACE od nowa, odpaliłem clippi i teraz jest ok. W sumie mogłem to zrobić od razu...
Je veux rien faire du tout sauf me branler les coulles.
Offline

VeaVictis

Kapral

Kapral

  • Posty: 53
  • Dołączył(a): Wt 23 cze, 2009 10:22
  • Lokalizacja: lubuskie

Re: ACE.2 - temat moda

PostWt 18 wrz, 2012 09:57

U mnie tez juz działa, tak jak napisał trombley ponowna instalacja ACE naprawiła problem. Dzieki ;)
"Spadochroniarze nie umierają... Idą do piekła,żeby sie przegrupować".
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: ACE.2 - temat moda

PostWt 18 wrz, 2012 16:54

Co ciekawe, ostatnio na naszym poligonie podczas ćwiczeń wyszło (w bardzo dosadny sposób), że faktycznie coś jest z tym spieprzone - i co gorsza nie byliśmy w stanie doszukać się w tym jakiejś sensownej reguły. Cóż. Pozostaje rzucać w systemie OA ;] (IMO lepszy)

W konfiguracji granatów ACE warto zwrócić uwagę na dwa ustawienia:
- bazowa siła rzutu granatem przy pojedyńczym kliknięciu (polecam wartość 0.2)
- amplituda (powinna być 0.1)

Misclickiem się nie zabijesz (chyba, że w budynku), a i jesteś w stanie granat lobnąć nad ogrodzeniem.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Soku

Cywil

Cywil

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): Cz 30 gru, 2010 15:41
  • Lokalizacja: Bełchatów

Re: ACE.2 - temat moda

PostŚr 19 wrz, 2012 21:01

Czołem wszystkim, :) mam tu problem z uruchomieniem moda, wszystko zrobiłem jak tu http://armacenter.pl/instalacja-ace/ins ... -ace-arma2 ale nie chce mi odpalić gra, czy możecie mi pomóc jakoś? : )
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: ACE.2 - temat moda

PostŚr 19 wrz, 2012 21:18

1) Wejdź do wskazanej lokacji i przekonaj się, że pliku nie ma na miejscu
2) Wejdź do ArmA II\@ACE\store\ i wypakuj winrarem plik "userconfigs.tar"
3) Wypakowane pliki umieść w strukturze folderów sugerowanej przez powyższy błąd
4) Wykonaj Etap 2 z poradnika instalacji (czemu nie zwróciłeś uwagi na brak rzeczonych plików?)
5) Odpal grę i przekonaj się, że działa

Poza tym fajny masz torrencik na pulpicie, ArmA 2 też z torrentów? :twisted:
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Soku

Cywil

Cywil

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): Cz 30 gru, 2010 15:41
  • Lokalizacja: Bełchatów

Re: ACE.2 - temat moda

PostŚr 19 wrz, 2012 21:30

heh : D okej dzięki zaraz sprawdzę czy działa, nie akurat arme mam oryginalną: )
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2990
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

Re: ACE.2 - temat moda

PostCz 20 wrz, 2012 09:18

Sposób w jaki przystąpiłeś do instalacji ACE, Twoje podejście do całej sprawy i kompletna ignorancja czegokolwiek na forum stawia pod wielkim znakiem zapytania przyszłe ewentualne granie z Wami. Jeśli taki pomysł przyszedł Ci przypadkiem do głowy, to proponuję to jeszcze raz rozważyć bo ja tego nie widzę. :)
Obrazek
Offline

Hentaj

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): Śr 19 gru, 2012 20:54

Re: ACE.2 - temat moda

PostWt 12 lut, 2013 20:41

Witam, może ktoś wie jakie mody są kompatybilne z ACE, ACEX, ACEX_SM, jest gdzieś jakaś lista? Zastanawiam się nad ściągnięciem FFAA (Spanish Army Forces) ale nie wiem w sumie czy warto, czy jest jakaś różnica duża.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA II] Addony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości