Teraz jest Cz 28 mar, 2024 14:07


Cod Black (Kl)Ops2

Rozmowy na temat innych produkcji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Artur

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 156
  • Dołączył(a): Wt 02 lis, 2010 12:19

Cod Black (Kl)Ops2

PostŚr 02 maja, 2012 10:50

Jest pierwszy trailer i pierwsze informacje.


Informację ze strony cdaction.

akcja gry osadzona będzie w przyszłości, dokładniej w 2025 roku. Część poziomów rozegra się w latach 80-tych XX wieku, ale będą one tylko wstępem do kluczowych wydarzeń, umieszczonych na osi czasu mniej więcej za dekadę,
oznacza to m.in. że w arsenale pojawią się różnego rodzaju zaawansowane gadżety elektroniczne i roboty bojowe, przy projektowaniu których uczestniczy Peter Singer, waszyngtoński specjalista od futurystycznych zabawek wojskowych,
w grze pojawią się nazwiska znane z Call of Duty: Black Ops – niektórzy bohaterowie powrócą z poprzedniej części, innych reprezentować będą ich potomkowie (np. David Mason, syn Aleksa Masona z poprzedniego Black Ops),
ci bohaterowie zmierzą się z przeciwnikiem, który podobno opracowywany był najdłużej w całej historii „tych złych” z Call of Duty – ma być nieoczywisty, wielowymiarowy i, w pewnym sensie, już graczom znany. Ktoś o nazwisku Reznov? (dla jasności – to tylko nasz strzał na ślepo...),
najważniejsze: fabuła stanie się NIELINIOWA (!!!), a nieliniowość ta będzie rozgrywała się na kilku poziomach: czasem staniemy przed ważną decyzją wyraźnie zamarkowaną fabularnie, czasem zrobimy coś w świecie gry, nawet nie wiedząc, że to może mieć znaczenia – a dzięki temu akcja potoczy się zupełnie inaczej. Będzie więc można rozgrywać misje w różnej kolejności, co wpłynie na ich przebieg, czasem podczas misji staniemy przed decyzją, która pchnie nas inną ścieżką, kiedy indziej w wydarzeniach generalnie zaplanowanych przez twórców pojawią się różne warianty drobnych epizodów, zależne od tego, co zrobiliśmy wcześniej. Kilkukrotne przechodzenie kampanii dla jednego gracza ma być obowiązkowe, jeśli chcemy poznać wszystkie niuanse tej historii,
progres w kampanii będzie przedstawiony na mapie świata, na której również będzie można wybrać kolejność wykonywanych misji – te decyzje również mogą wpłynąć na przebieg fabuły,
dodatkowo na mapie kampanii pojawią się tzw. misje Strike Force, niezwiązane mocno ze scenariuszem (choć wpływające na równowagę sił w konflikcie rozgrywającym się przez cały czas), za to dużo bardziej otwarte niż oskryptowane zadania głównej osi wydarzeń. O ich sandboksowym charakterze niech świadczy fakt, że w każdej chwili można w nich przejść w tzw. „tryb generalski” i obejrzeć pole bitwy z lotu ptaka, by wydawać w nim proste rozkazy naszym jednostkom (jak w RTS-ie!), a także przełączać się między tymi, którymi chcemy kierować. Nie jesteśmy ograniczeni wyłącznie do żołnierzy – może to być np. bezzałogowy robot bojowy.
Więcej – w tym informacje o trybie zombie, multiplayerze czy opis jednej z misji znajdziecie już w piśmie.



Przenoszenie akcji do przyszłości raczej średnio mi się podoba, a walka chyba będzie przeciwko komputerom? Cieszy nieliniowość.
Co o tym sądzicie?
Ostatnio edytowano Cz 01 sty, 1970 02:00 przez Artur, łącznie edytowano 4 razy
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 02 maja, 2012 11:26

Cieszy, że Treyarch nie idą w zaparte jak z kolejnymi częsciami MW. Czekam z niecierpliwością i liczę na spełnienie obietnic, bo to może być coś więcej niż kolejna kalka :)

Oglądnąłem trailer. Mimo iż jak wiecie średnio jestem fanem futurystycznego settingu, to IMO wygląda to lepiej niż ArmA 3. Punkt wyjścia na fabułę bardzo fajny - a motyw z koniami wręcz skradł moje serce :P Mam nadzieję, że fabularnie będzie równie dobra jak jedynka... i że multi w końcu nie będzie copy-paste.

Btw wydawania rozkazów :) pamiętacie info o zaginionym projekcie taktycznego CoDa bodaj na telefony? :P Tak mi się skojarzyło...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

4teLL

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 374
  • Dołączył(a): Pn 12 lip, 2010 11:59
  • Lokalizacja: Skierniewice

PostŚr 02 maja, 2012 12:10

Jon napisał(a): i że multi w końcu nie będzie copy-paste.


Nie nazwałbym multi z BO copy pastem, różniło się znacznie od tego co serwowano w MW2 i wprowadzało wiele usprawnień które Infinity Ward kompletnie zignorowało i ponownie popsuło multi przy okazji MW3.

Jeżeli choć polowa z tego o czym gadają będzie tak dobra jak się wydaje to dla mnie będzie to must have.
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

PostŚr 02 maja, 2012 12:14

Nie myślałem, że pójdą w tę stronę. Bardzo podobamisię i czekam. Z tego co widzę, to na Unrealu będzie, mam rację?
Offline
Avatar użytkownika

4teLL

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 374
  • Dołączył(a): Pn 12 lip, 2010 11:59
  • Lokalizacja: Skierniewice

PostŚr 02 maja, 2012 12:18

Zdaje mi się, że to nadal ten sam stareńki już silnik.
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

PostŚr 02 maja, 2012 17:25

Komp tez nie najnowszy wiec dla mnie lepiej :P
Offline
Avatar użytkownika

Godzil

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 281
  • Dołączył(a): Wt 27 gru, 2005 15:26
  • Lokalizacja: Wołomin

PostCz 03 maja, 2012 09:22

Cześć dla mnie osobiście ta gra szału nie robi ostatni raz grałem w Call of Duty:MW i na tym zakończyłem swoją przygode z tą grą i całą serią i wcale nie żałuje :neutral:
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 03 maja, 2012 11:24

Black Ops ma świetnego singla, ale należy porzucić nastawienie na udający realizm scenariusz :) strzelanie z M16A4 i SPAS-12 w latach '60... :) sam rozumiesz.


Poza tym, jest to naprawdę dobra historia, wręcz godna filmu Finchera (Ci co przeszli skojarzą).
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

szajder

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 245
  • Dołączył(a): Cz 09 cze, 2011 17:08
  • Lokalizacja: Białystok

PostCz 03 maja, 2012 12:26

To było zwykłe M16A1, Jon, takiego jakiego się używało w tamtych czasach ( http://www.cod7blackops.com/weapons/assault-rifles/ ). Ale racja, było dużo "wałków" z tymi broniami. Wracając do BO. Fabuła była zaskakująca, ciekawa i miło mi się grało w Black Opsa. Nie sądzę że połączenie czasów futurystycznych z codem wyjdzie dobrze, no ale zobaczymy ile będzie prawdy w tych wielu obietnicach :).
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 03 maja, 2012 13:50

Nie mówię o M16A1, bez przesady :) Bo to co pokazałeś, tak btw, to bronie z multi - ja mówię o SP.


Tam M16A1 też występowało - ale w "fuckin' Khe Sanh". Niemniej na Kubie, na samym początku - duet M16A4/M203 + ACOG + Lazor & USP-40. Trochę nie z epoki ;)

Najzabawniejsze jest to, że BO 2 z trailerów wygląda na bliższą staremu DNF (temu z trailerów) niż sam nowy DNF :D SF nie musi być złe, chociaż nie każdemu podejdzie.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Exe

Major

Major

  • Posty: 762
  • Dołączył(a): Pn 28 cze, 2010 18:35
  • Lokalizacja: Rzeszów

PostPt 04 maja, 2012 11:32

Jedyna rzecz, ktora mi sie spodobala w tym trailerze to motyw z koniami w 1:37 :spoko:
Widocznie bug tak chciał.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: Cod Black (Kl)Ops2

PostŚr 19 wrz, 2012 05:36



...woa. Trent Reznor... Goyer... mają rozmach skur*yny ;-) Poza tym ten czarny prezentuje najlepsze animacje twarzy w historii CoDa.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

Re: Cod Black (Kl)Ops2

PostŚr 19 wrz, 2012 14:12

Jon napisał(a):Poza tym ten czarny prezentuje najlepsze animacje twarzy w historii CoDa.

Bo silnik gry zmienili
Offline
Avatar użytkownika

WinteR5

Moderator

Moderator

  • Posty: 451
  • Dołączył(a): Śr 19 maja, 2010 21:52
  • Lokalizacja: Toruń

Re: Cod Black (Kl)Ops2

PostŚr 19 wrz, 2012 14:25

Blackburn napisał(a):
Jon napisał(a):Poza tym ten czarny prezentuje najlepsze animacje twarzy w historii CoDa.

Bo silnik gry zmienili


Raczej użyłbym słowa "zmodyfikowali" poprzedni silnik :P
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

Re: Cod Black (Kl)Ops2

PostŚr 19 wrz, 2012 15:10

To Koks2 nie jest na Frostbite 2 robiony?
Następna strona

Powrót do Inne gry

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron