Teraz jest Cz 14 gru, 2017 18:44


JSRS 2.1 czy SpeedOfSound?

Rozmowy na temat wszelkiego rodzaju darmowych dodatków do ArmA III.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

czernobyl10

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 390
  • Dołączył(a): Pn 10 lut, 2014 15:58
  • Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa

JSRS 2.1 czy SpeedOfSound?

PostŚr 26 lut, 2014 10:46

Pytanie jak w temacie, osobiście używam JSRS 2.1 i w odróżnieniu oo czystej wersji gry praktycznie wszystkie dźwięki w grze brzmią realistycznie. Jedyny i poważny minus to JSRS psuł mi zapisy stanu gier ale rozwiązałem to instalując nową wersje moda. Jak jest z SpeedOfSound modem :?:
Obrazek
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35
  • Lokalizacja: Sieradz

Re: JSRS 2.1 czy SpeedOfSound?

PostŚr 26 lut, 2014 12:45

Też się zastanawiałem czy nie ściągnąć Speed of Sound ale jednak chyba już z przyzwyczajenia zostanę przy JSRS.
Weź pobierz i sprawdź. Przecież to tylko i wyłącznie kwestia gustu, z którym modem chcesz grać. Może ci przypasuje.
Ja tam jeszcze czekam na to ;)
http://www.youtube.com/watch?v=qKwTEDj4jh8
Offline
Avatar użytkownika

czernobyl10

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 390
  • Dołączył(a): Pn 10 lut, 2014 15:58
  • Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa

Re: JSRS 2.1 czy SpeedOfSound?

PostŚr 26 lut, 2014 13:29

JSRS 2.1 używałem jako bety teraz pełnej wersji, dźwięki jak dla mnie są bardzo dobre choć nie jestem żadnym melomanem ani wielbicielem dźwięków. Różnice daje się zauważyć grając w czystą ARME i z modem JSRS 2.1. Najważniejsze jednak nie jest brzmienie lecz taktyka i strategia w grze, choć brzmienie również. Tom3kb już nie będę zagłębiał się w brzmienia broni, pojazdów i innych rzeczy jakie słyszymy z różnych odległości. Jak to się mówi "mam uszy na które mi słoń nastąpił". :)
Obrazek
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35
  • Lokalizacja: Sieradz

Re: JSRS 2.1 czy SpeedOfSound?

PostCz 27 lut, 2014 04:40

Fajny filmik porównujący dźwięki obu modów, może się przydać jeśli ktoś nie może się zdecydować czego używać. ;)

Ostatnio edytowano Pt 28 mar, 2014 19:19 przez tom3kb, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

czernobyl10

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 390
  • Dołączył(a): Pn 10 lut, 2014 15:58
  • Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa

Re: JSRS 2.1 czy SpeedOfSound?

PostCz 27 lut, 2014 10:37

Ciekawy filmik ale tom3kb to raczej trzeba mieć wyczulony zmysł słuchu aby wyłapać szczegóły. Oba mody są dobre.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Foka

Moderator

Moderator

  • Posty: 1251
  • Dołączył(a): So 19 mar, 2011 23:43
  • Lokalizacja: 3CT

Re: JSRS 2.1 czy SpeedOfSound?

PostCz 27 lut, 2014 16:43

Tylko z tego co słyszałem SOS pieprzy coś z serwerem przy multi.
Rule #2: Double tap!
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10696
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: JSRS 2.1 czy SpeedOfSound?

PostPt 28 lut, 2014 14:44

Nie, serwera nie pieprzy. Pieprzy Twoją grę. Nagle AH-9 lata szybciej niż rakiety, które wystrzeliwuje, nagle działko "rośka" (Marshalla) strzela tylko i wyłącznie amunicją kumulacyjną (pociski HEI-T działają wtedy jak ppancerne) + słabe wybuchy granatów i parę innych dupereli. Tylko, że to był SOS stary - w nowym* ponoć wszystko działa.

*z doładowanymi Hotfixami

Więc jeśli ktoś akurat ma ochotę, to może spróbować SOS'a. Ja by sobie oszczędzić kolejnych "beta-testów" (oraz dlatego, że nie lubię efektów echa z nowego SOS) gram na JSRS 2.1+ i trzeba przyznać, że jest naprawdę fajny.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan

Powrót do [ArmA III] Addony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości