TheMisterLight napisał(a):Przepraszam, że tworze wątek pod wątkiem ale naleciało mnie dziś na poznanie edytora Arma 3 no i napotkałem kilka problemów. Przejdę do rzeczy.
Otóż próbowałem ożywić bazę wojskową i chciałem zrobić tam gdzieś w tle odprawę. Próbowałem nadać nazwę jednostce solider1, następnie wstawiłem wyzwalacz gdzie w polu Aktywacja wpisałem: solider1 playMove "Acts_A_M01_briefing" no i nie zadziałało. Próbowałem różne warunki nadawać wyzwalaczowi i nic. Nie wiem czy ta animacja (którą znalazłem po wejściu Podgląd, otworzyłem menu gry, zakładka Animacje)ale wydaje mi się że powinna działać.
Różne, to znaczy jakie?
Ja najczęściej stawiam wyzwalacz o wymiarach 0x0 (mniej bałaganu w edytorze) i w warunku wpisuje
true. Jeśli to nie pomoże, zamiast
playMove, użyj
switchMove. Ostatecznie sprawdź czy aby na pewno nie zdarzyła Ci się literówka w nazwie animacji, albo w nazwie jednostki... tak jak zdarzyła się w Twoim poście. Nie żebym się czepiał, ale to się poprostu zdarza i łatwo takie coś przeoczyć