Teraz jest Cz 28 mar, 2024 08:28


Waypoint - WYŁADUJ TRANSPORT, problem AI

Dział poświęcony edytorowi misji w ArmA III.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Majster

Kapral

Kapral

  • Posty: 73
  • Dołączył(a): Cz 02 sty, 2014 22:47

Re: Waypoint - WYŁADUJ TRANSPORT, problem AI

PostN 04 maja, 2014 10:48

A no racja. Zamiast skryptu użyje po prostu WP. Jeśli ktoś potrafi tak zrobić żeby to śmigło przyziemilo to chętnie przeczytam
Nazwa w grze: Majster
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

Re: Waypoint - WYŁADUJ TRANSPORT, problem AI

PostN 04 maja, 2014 11:07

Przykładowa misja. Chyba jaśniej nie da się wytłumaczyć.

Synchronizacja WP śmigła z grupą i WP grupy są tylko dla picu. Bez WP grupy i synchronizacji WP to też zadziała
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1032
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

Re: Waypoint - WYŁADUJ TRANSPORT, problem AI

PostN 04 maja, 2014 11:12

To spróbuj land "get in", wtedy unosi się jeszcze niżej.
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Waypoint - WYŁADUJ TRANSPORT, problem AI

PostN 04 maja, 2014 11:39

TheMisterLight napisał(a):EDIT_2: ale komenda mh9_1 land "land" wyłacza silnik. Chce żeby śmigło było było włączone i przyziemione, a jednostki by wyszły bez łamania nóg.

Jeżeli po pkt. trasy WYŁADUJ TRANSPORT znajduje się kolejny pkt. np RUSZAJ DO, użycie heli land "LAND"; na pewno nie wyłącza silnika. Heli spokojnie sobie ląduje, oddział wysiada i w momencie opuszczenia pojazdu przez ostatniego żołnierza, wiatrak startuje i leci do następnego waypointa...
Offline

Majster

Kapral

Kapral

  • Posty: 73
  • Dołączył(a): Cz 02 sty, 2014 22:47

Re: Waypoint - WYŁADUJ TRANSPORT, problem AI

PostN 04 maja, 2014 12:07

Zrobiłem tak: w WP: WYŁADUJ TRANSPORT w polu AKTYWACJA: heli land "land", a efekt taki że wyrzuca z 2 metrów, łamie nogi. Po zrzucie helka przyziemia, wył silnik na chwilę, wł i odlatuje...
Nazwa w grze: Majster
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Waypoint - WYŁADUJ TRANSPORT, problem AI

PostN 04 maja, 2014 12:11

TheMisterLight napisał(a):Zrobiłem tak: w WP: WYŁADUJ TRANSPORT w polu AKTYWACJA: heli land "land", a efekt taki że wyrzuca z 2 metrów, łamie nogi. Po zrzucie helka przyziemia, wył silnik na chwilę, wł i odlatuje...

Jaką wersję gry posiadasz? Przed chwilą sprawdzałem u siebie i wyszło na moje.
Offline

Majster

Kapral

Kapral

  • Posty: 73
  • Dołączył(a): Cz 02 sty, 2014 22:47

Re: Waypoint - WYŁADUJ TRANSPORT, problem AI

PostN 04 maja, 2014 12:48

Moja wersja Arma 3: 1.18.124.097

SS z edytora:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

EDIT: ehh... wreszcie wyszło tak jakbym chciał... zebrałem wszystkie wasze pomysły i zrobiłem tak(może nie wszystkie):w WP RUSZAJ DO, które jest przed WYŁADUJ TRANSPORT wstawiłem w aktywacji: heli land "GET IN". Wyszło, nie łamią nóg na szczęście. Czemy "GET IN" a nie "LAND"? Bo i tak LAND wył silnik i wł go wtedy kiedy ostatnia jednostka opuści pojazd a potem leci tam gdzie ma lecieć.

Jest tak jakbym chciał. Dzięki za udzielanie się w temacie. :lol:
Ostatnio edytowano N 04 maja, 2014 13:16 przez Majster, łącznie edytowano 2 razy
Nazwa w grze: Majster
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

Re: Waypoint - WYŁADUJ TRANSPORT, problem AI

PostN 04 maja, 2014 13:08

Zamiast Land "land" użyj land "get out". Spróbuj też we wcześniejszym WP (tym przed wyładuj transport) użyć komendy mh9_1 land "Get Out".
Przed ostatnim WP wpisz w aktywację land "land" żeby śmigło siadło i się wyłączyło. Zamiast tego można też dać wp Wysiadać.

Btw: źle spojrzałem na dział i byłem pewny, że pytanie dotyczy a2, więc misja przykładowa nieaktualna xD
Offline

Majster

Kapral

Kapral

  • Posty: 73
  • Dołączył(a): Cz 02 sty, 2014 22:47

Re: Waypoint - WYŁADUJ TRANSPORT, problem AI

PostN 04 maja, 2014 13:15

Dzięki Blackburn, właśnie to wykombinowałem przed chwilą i opisałem w poprzednim poście :)
Nazwa w grze: Majster
Poprzednia strona

Powrót do [ArmA III] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron