Blackburn napisał(a):Zamiast pierwszego wyzwalacza wpisz w init zakładników "this setcaptive true". Reszta wygląda ok i powinno działać.
Zrobiłem tak, owszem może i działało jednak AI wykrywało mnie mimo, że byłem np. czasami za ścianą i biegłem, lub strzelałem (dodam, że innego AI na mapie nie było, więc tylko ta jedna jednostka mogła mnie wykryć). Więc taka opcja odpada bo zakładnicy giną nie z Twojego powodu... Dodam, że również próbowałem zamiast z "wykryty przez" z "OPFOR knowsabout GRACZ > 1 i ten sam efekt, AI wykrywało mnie czasami w niemożliwej do tego sytuacji.
Postanowiłem rozwiązać problem po prostu rezygnując z tej opcji... Może dodam bombe czasową na zakładnikach czy coś mniej zawodnego.
Pozdrawiam, Team Steam GRAD.
P.S.
tom3kb napisał(a):Jeszcze zrób jeden test postaw się gdzieś w takim miejscu żebyś widział zakładników i poczekaj 6 min. Zobacz czy zakładnicy nie uciekli gdzies na mapę. Miałem takie bugi w arma 2 w misjch z zakładnikami i trzeba było jeszcze używać disableai "move" czy jakoś tak. Mam nadzieję że w a3 tego nie ma.
Tak i w znacznej części przypadków cywile/zakładnicy rozbiegali się sporo wcześniej. Opcja o której mowisz to
- Kod: Zaznacz cały
NAZWAJEDNOSTKI DisableAI "MOVE"
Dla przypomnienia:
viewtopic.php?f=52&t=12025 - Podstawowe komendy.