Wszystko się da
https://community.bistudio.com/wiki/Cat ... nds_Arma_3 - jeśli nie znasz to dodaj sobie koniecznie do zakładek
_unit1 = _group1 createUnit ["
O_Soldier_F", [_spawnPos select 0,_spawnPos select 1,1], [], 1, "NONE"]; sleep 0.2;
O_Soldier_F - klasa jednostki - możesz zmienić na co chcesz, nazwy klas wyświetlają się w edytorze w oknie tworzenia jednostki jeśli dobrze pamiętam
Stosując nazwę jednostki możesz nadać jej jakie tam chcesz parametry w praktycznie dowolnym czasie.
- Kod: Zaznacz cały
_unit1 = _group1 createUnit ["O_Soldier_F", [_spawnPos select 0,_spawnPos select 1,1], [], 1, "NONE"]; _unit1 setUnitPos "UP"; sleep 0.2;
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm