Teraz jest Pn 23 cze, 2025 18:25


Miasto żyjące własnym życiem

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Wilczor

Cywil

Cywil

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): So 20 lis, 2004 11:36
  • Lokalizacja: Opole

Miasto żyjące własnym życiem

PostSo 27 lis, 2004 13:22

Witam
Mam pytanie. Czy jest jakiś addon który ożywia miasto/mapę chodzi mi o chodzących ludzi, jeżdzące auta itp. jak tak to skąd to ściągnąć.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 27 lis, 2004 13:48

Nie istnieje coś takiego. ¦ciągnąć możesz ew. z misji, w których to jest. A tak poza tym to raczej samemu się to robi.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostSo 27 lis, 2004 17:26

Eee...godzinka i Montignac wygląda jak centrum Warszawy ( :D ) ,tylko trochę ze skryptami pokombinować i wygląda nieźle...poza tym ile może mieć mieszkańców taka wieś ,bo 1 milion mieszkańców raczej nie...wystarczy z 20 ludzi i 5-6 samochodów i miasto robi dobre wrażenie...
Offline
Avatar użytkownika

Arika

Major

Major

  • Posty: 515
  • Dołączył(a): Cz 05 sie, 2004 21:40
  • Lokalizacja: Lublin/Wisznice

PostSo 27 lis, 2004 18:58

Jest masa addonów budynków pojazdów cywilnych, napewno się znajdzie jakiegoś gościa w garniturku trochę wieżowców i sprawa z głowy wystarczy się rozejrzeć.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

BOLO

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 116
  • Dołączył(a): Cz 09 lut, 2006 18:55
  • Lokalizacja: Bydgoszcz

PostPt 24 lut, 2006 20:14

Ja nie mam wyczucia... albo wstawiam za dużo ludzi albo za mało... czy powie mi ktoś jak zrobić z Petrovic (chyba tak to się pisze) na Nogovie "zywe" miasto
Nie "dziecią neostrady"!
Nie "gorącym" 13!
Nie pokemonom!
... kurde, to co ja jeszcze tu robię?

NIE BOLO A Bolo!
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostPt 24 lut, 2006 20:17

BOLO napisał(a):Ja nie mam wyczucia... albo wstawiam za dużo ludzi albo za mało... czy powie mi ktoś jak zrobić z Petrovic (chyba tak to się pisze) na Nogovie "zywe" miasto


Pomyśleć? I nie przesadzać z ilością jednostek na mapie :roll:
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPt 24 lut, 2006 20:39

trik tkwi w tym zeby wszystko dzialo sie cyklicznie, choc tego na pierwszy rzut oka nie widac.
na tym forum juz wielokrotnie poruszano temat, by zolnierze pokonowali te sama trase co jakis czas. jednynie sie kombinuje z punktami trasy.
Offline

Legion

Kapral

Kapral

  • Posty: 99
  • Dołączył(a): Pt 18 lis, 2005 15:22

PostN 26 lut, 2006 20:08

W flaszpoincie trudno stworzyć fajne, żyjące własnym życiem metropolie, IMO jest to wręcz niemożliwe. Ale można zrobić klimatyczne małe senne miasteczka czy wioski. Kilku cywilów powsadzać do budynków (najlepiej jeszcze posadzić przy stołach czy przed telewizorem, obowiązkowo 2-3 w miejscowym barze ;) ) dookoła porozrzucać jakieś paczki, beczki, palety i inne śmieci, oraz pojedyncze pojazdy (nie za wiele, domki na Everon, Malden czy Nowodze nie wyglądają jakby mieszkali tam bogaci ludzie). Dwóch trzech ludzi chodzących w kółko po mieście (też nie za wiele bo zrobi się zbyt tłoczno). Może jeszcze jakiś posterunek policji czy okupującego wojska (wyglądający równie marnie jak wszystko dookoła: beczki, stare samochody, itp.). Dobrym motywem może być przejeżdżający co pewien czas przez miasto autobus (zapętlony w kółko) i wsiadający/wysiadający z niego ludzie); do tego jakiś traktor pracujący w polu; czy przejeżdżający z rzadka patrol policji/wojska. IMO efekt będzie super.
Offline
Avatar użytkownika

DeviAnCE

Major

Major

  • Posty: 611
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 12:09
  • Lokalizacja: Terra

PostN 26 lut, 2006 21:12

FTA Mod oraz jego update - "symulacja życia" w OFP.
We do not know death... only change. We cannot kill each other without killing ourselves.
Offline
Avatar użytkownika

Loony

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1613
  • Dołączył(a): Pt 11 mar, 2005 21:19
  • Lokalizacja: Avalon

PostN 26 lut, 2006 21:38

Fajne są miasta w Afganistanie CSS'a. Całkiem duże, w zasadzie bardzo duże, świetnie zrobione lotnisko itd. Dołożyć tylko odpowiednie addony i takie miasteczka żyją!
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostN 26 lut, 2006 22:03

Tak, będa żyły same z siebie :P Ja polecam DAC, stworzyc przy pomocy tego grupke cywili i mamy już zaludnione miasto/wioske :P
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostPn 27 lut, 2006 11:08

Poszukaj czegos takiego jak civilian mod, tylko z uwagi na ciezki skryptowanie w grze na plynnosc nie ma co liczyc. Ewentualnie z zyjacych rzeczy to polecam misje abandoned armies oraz living everon.
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Miasto żyjące własnym życiem

Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Miasto żyjące własnym życiem

PostN 08 wrz, 2024 13:22

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Miasto żyjące własnym życiem

Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 14 gości

cron