Teraz jest Śr 25 cze, 2025 01:35


Silent War Mod

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostN 26 cze, 2005 00:26

120 :D
zartuje czasami ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Panda

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 179
  • Dołączył(a): N 09 sty, 2005 18:33
  • Lokalizacja: Warszawa

PostN 26 cze, 2005 00:34

offtime napisał(a):120 :D
Ja mam tylko 256, wiec jak wstawie 2 takie to mnie do windy wywali :cry: . Ale konie OT.
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostN 26 cze, 2005 00:34

a tak na powaznie...
nie mam na mysli oddzielnej textury, raczej bardziej ostra siatke na wentylatorze :-) na obecnej texturze, poprostu tzreba ja inaczej narysowac...

sprobuj wyciac cos z tego:
Obrazek
albo z tego:
Obrazek
zobacz co lepiej bedzie pasowalo, pozniej naloz kolor i bedzie git ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Devek

Kapral

Kapral

  • Posty: 51
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 16:02
  • Lokalizacja: Szczecin

PostN 26 cze, 2005 00:37

no wg. mnie Offtime to by nie pasowalo raczej na tyl Leoparda.. neiwiem czemu ale nie pasuje mi ta siatka... na mdelu byla by bardzo malo widoczna.. btw.. zkad ty te textury bierzesz ? :)
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostN 26 cze, 2005 01:36

a taka szanownemu panu by pasowala ?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Devek

Kapral

Kapral

  • Posty: 51
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 16:02
  • Lokalizacja: Szczecin

PostN 26 cze, 2005 02:09

no fajnie wyglada.. :)
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostN 26 cze, 2005 02:24

cala ta texture tzrebaby narysowac od nowa, kozystanie z materialu zdjeciowego (o ile dobrze zrozumialem to zdjecia modelu) jest ok, ale bardziej jako podklad pod cos co i tak tzreba narysowac, wszystkie nity, zalamania kadluba czy te np wentylatory.
zadko sie zdaza zeby miec fotki w takiej rozdzielce zeby sie nadawaly na textury w rownie konkretnej rozdzielczosci, poza tym i tak pozostaje sprawa roznych cieni itp.....

na tej texturze jeszcze przed konwertowaniem widac piksloze lekka powstala przy powiekszaniu mniejszego obrazka/zdjecia, to wszystko tzreba zretuszowac zeby w pelni wykozystac fakt iz teraz textura ma wysoka rozdzielczosc....

w miare mozliwosci troche pomoge Pandzie jesli bedzie chcial, sam nie wiem dlaczego z wami trzyma... on i Arika...
ale oboje nigdy nie mowili nie kiedy ja ich prosilem o pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostN 26 cze, 2005 02:42

Obrazek
mala probka, nic wielkiego, wymaga dalszej pracy.
Offline
Avatar użytkownika

Panda

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 179
  • Dołączył(a): N 09 sty, 2005 18:33
  • Lokalizacja: Warszawa

PostN 26 cze, 2005 09:44

Obawiam sie, Offtime, ze mnie przeceniasz :)
Pikseloza jest skotkiem trzykrotnej konwersji na .pac i dwokrotnej z powrotem. Byloby lepiej, ale tworca oryginalnego camo mial format dysku w zwiazku z czym odzyskiwalem je z gotowej tekstury.
Dzieki za pomoc.

Jedno pytanie Offtime - skad wziales wymiary tych nitow? Pozatym skad pewnosc ze nie maja plaskich lbow, lub takich z wglebieniem posrodku po nitowaniu?
Bo z tego co wiem to te wokol silnika to nie wystajace nity, ale sroby (szesciokatne), umieszczone w okraglych wglebieniach tak zeby nie wystswaly.
Prosilbym zebys kierowal sie w takich przypadkach logika - np. zadajmy sobie pytanie po co zanitowywac silnik, skoro wiadomo ze istnieje mozliwosc wymiany w polu z uzyciem wozu technicznego.
Ogolnie teraz rzadziej uzywa sie juz nitow. Czasy sie zmieniaja, tam gdzie moze zajsc koniecznosc demontazu montuje sie na srobach.
(chyba ze masz ich zdjecia?)
I drogie pytanie - ta siatka jest taka srebrna na zdjeciach?

W kazdym razie jesli nie masz czasu to i8 tak dzieki za wskazowki. Przydadza sie napewno.
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostN 26 cze, 2005 10:48

mozna narysowac łby śrub, ale nie licz ze zachowaja ostroac w grze ;-)
roznica pomiedzy wklęsłym na texturze a wypuklym jest bardzo prosta, obroc texture o 180 stopni i juz beda wklesle ;-) tak to jest jak cienie sa rysowane ;-)
ale ok, ja sie nie narzucam...
Offline
Avatar użytkownika

Arika

Major

Major

  • Posty: 515
  • Dołączył(a): Cz 05 sie, 2004 21:40
  • Lokalizacja: Lublin/Wisznice

PostN 26 cze, 2005 13:22

offtime napisał(a):ale ok, ja sie nie narzucam...


Fachowej pomocy nigdy nie za dużo :)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Panda

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 179
  • Dołączył(a): N 09 sty, 2005 18:33
  • Lokalizacja: Warszawa

PostPt 01 lip, 2005 16:27

Zdjecia: OFP dxdll, "goly" OFP, bulldozer.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Kontynuuje wykanczanie Leo. :twisted:
Robie sam (ze starego zaostala tylko wklejona przez Offtime'a kratownica) od podstaw po zapoznaniu sie z dokumentacja nadeslana przez Offtime'a (w tym mi. schematowi malowania oraz szczegolowym fotom widocznych na pancerzu paneli przeciwposlizgowych). Czy sobie radze - sami ocencie. Mam duzo szczegolowych zdjec (dzieki Off) i te szczegoly beda rowniez wprowadzane do I LOD'a, a nie tylko rysowane na teksturze.

Obrazek Obrazek
Offline

RodoK_PL

Cywil

Cywil

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): N 26 cze, 2005 09:46
  • Lokalizacja: Kamien Pomorski, obecnie zam. w Cork (IRL)

PostN 10 lip, 2005 11:42

Ale trzeba przyznac, ze Mi-8 wyglada wysmienicie, ehhh, co swojskie to swojskie
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostN 10 lip, 2005 23:20

Panda napisał(a):[...]
Kontynuuje wykanczanie Leo. :twisted:
Robie sam (ze starego zaostala tylko wklejona przez Offtime'a kratownica) od podstaw po zapoznaniu sie z dokumentacja nadeslana przez Offtime'a (w tym mi. schematowi malowania oraz szczegolowym fotom widocznych na pancerzu paneli przeciwposlizgowych). Czy sobie radze - sami ocencie. Mam duzo szczegolowych zdjec (dzieki Off) i te szczegoly beda rowniez wprowadzane do I LOD'a, a nie tylko rysowane na teksturze.
[...]

wiesz, troche zabudzenia Ci nie wyszly, w obecnej postaci wygladaja jakby mąką byl wysypany....
szkoda ze nie urzywasz PS'a, podeslalbym Ci jedna fajna warstwe...
Offline
Avatar użytkownika

Arika

Major

Major

  • Posty: 515
  • Dołączył(a): Cz 05 sie, 2004 21:40
  • Lokalizacja: Lublin/Wisznice

PostPt 15 lip, 2005 22:44

Czs przyszedł na coś statycznego. Możecie podzwiać efekty prac nad addonami obiektów.

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Więcej ciekawych informacji na stronie, bo nie chciałbym tu rozsiewać propagandy ;-)
Obrazek
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 4 gości

cron