Śr 18 sie, 2004 17:33
nie, nie nie.
Ja czasami robie np. gościa z ruchu oporu w stroju amerykańskiego snajpera, albo rusków w stroju cywila:
po prostu robie jednostkę takiego typu, na jakiego ma wyglądać, czyli np. amerykański snajper (IMHO bardzo fajnie wygląda), usuwam mu broń, daje dragunova, jakoś nazywam, zapisuje misje, wychodze z edytora.
Potem szukam tej misji w katalogu flashpoint/users/twoj_nick/missions/ tam otwieram ją z notatnika i szukam części kodu która tworzy właśnie mojego hipka. Zmieniam parametr "side" i już jest po innej stronie!
uwaga: jeśli później w edytorze zmodyfikuje się cokolwiek do tej postaci, staje się ona domyślną jednostką strony do której należy (czyli jeśli w naszym snajperze zwiększym np. predyspozycje, to zamienia się w zwykłego żołnieża) i trzeba robić od nowa.
Ale czemu o tym nawijam, skoro chodzi o coś innego?
ano dlatego, że jak cywil wejdzie na WP, to się go "podmieni" przez np. amerykanina przebranego za cywila ^_^
czyli w WP prz "on activation" wpisujemy:
[this] exec "zamiana.sqs"
a w plik "zamiana.sqs":
_ziom = _this select 0
_pos = getPos _ziom
_ziom setPos [0, 0, 0] ;bul bul bul z naszym starym cywilem....
podmieniony setPos _pos
Exit
przy czym "podmieniony" to imie podmienionego cywila....