BIS wprowadził parę ciekawych komend w nowej armie, i tak w description.ext mamy parametry:
Tego używamy, żeby mieć ekran ładowania w czasie wczytywania się misji.
Z innych, ciekawych komend:
BIS ukrył także nie dzieląc się z nami tą wiedzą dużą liczbą malowań cywilnych dla MH-6, to jest ich lista:
Żeby działało na serwerze trzeba użyć komendy setObjectTextureGlobal
- Kod: Zaznacz cały
author="autor";
OnLoadName = "nazwa misji";
OnLoadMission = "opis w czasie ładowania";
loadScreen = "loadScreen.paa";
Tego używamy, żeby mieć ekran ładowania w czasie wczytywania się misji.
Z innych, ciekawych komend:
- Kod: Zaznacz cały
joinUnassigned = 1;//0 - automatycznie przydziela na sloty, 1 - nie
corpseLimit = 15;// usuwa zwłoki przed upływem czasu określonego czasu
corpseRemovalMinTime = 60; //minimalny czas, po którym usunie ciała
corpseRemovalMaxTime = 3600;//maksymalny czas, po którym przestaniemy widzieć martwych ludzi
enableDebugConsole = 0;//debug konsola 0 - zablokowana, 1- dla adminów,hostów, 2 - dla wszystkich Nas interesują dwa pierwsze
BIS ukrył także nie dzieląc się z nami tą wiedzą dużą liczbą malowań cywilnych dla MH-6, to jest ich lista:
- Kod: Zaznacz cały
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Heli_Light_01_ext_Blufor_CO.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\heli_light_01_ext_uni_mc.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\heli_light_01_ext_indp_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\heli_light_01_ext_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\heli_light_01_ext_blue_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\heli_light_01_ext_ion_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Skins\heli_light_01_ext_blueline_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Skins\heli_light_01_ext_digital_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Skins\heli_light_01_ext_elliptical_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Skins\heli_light_01_ext_graywatcher_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Skins\heli_light_01_ext_jeans_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Skins\heli_light_01_ext_shadow_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Skins\heli_light_01_ext_sheriff_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Skins\heli_light_01_ext_furious_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Skins\heli_light_01_ext_speedy_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Skins\heli_light_01_ext_sunset_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Skins\heli_light_01_ext_vrana_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Skins\heli_light_01_ext_wasp_co.paa",
"A3\Air_F\Heli_Light_01\Data\Skins\heli_light_01_ext_wave_co.paa"
Żeby działało na serwerze trzeba użyć komendy setObjectTextureGlobal