ok, a wiec zacznij od tego by nazywac jednostki "z podłogą" w nazwie. Moze to wplynac na dzialanie (choc wcale nie musi).
triggery stawiaj tak by z poziomu edytora nic w nim nie stalo
i ostatnia rzecz:
wartosc "sleep"' musi byc minimum 30 sek by petla serii 20 pociskow mogla sie wykonac.
ponizej skrypt na ktorym to testowalem
- Kod: Zaznacz cały
if (!isServer) exitwith {};
atack = false;//stworzylem trigger, ktory aktywuje sie od razu po starcie ktory nastepnie uruchamia ten skrypt. Potem drugi z jakims tam warunkiem, ktory po spelnieniu go zmienia boolean(z false na true) wartosc atack.
PublicVariable "atack";
waitUntil { atack }; //czeka az wartosc atack bedzie true
while {true} do { //petla w nieskanczonosc
m_1 commandArtilleryFire [[(getmarkerpos "c_1" select 0) + random 375, (getmarkerpos "c_1" select 1) + random 375, (getmarkerpos "c_1" select 2)], "rhs_mag_40Rnd_122mm_rockets", 20];
m_2 commandArtilleryFire [[(getmarkerpos "c_2" select 0) + random 375, (getmarkerpos "c_2" select 1) + random 375, (getmarkerpos "c_2" select 2)], "rhs_mag_40Rnd_122mm_rockets", 20];
sleep 30;//policz ile to 20min na sekundy i wstaw wartosc
};