Foka napisał(a):TFR + XMed są zjebane
Jon napisał(a):A jakiś konkret?
Po krótkiej sesji w VTS'ie mogę się wypowiedzieć na ten temat.
- zatyczki do uczu z XMed'a działają chaotycznie - raz ogłuchniesz, po czasie odzyskasz słuch, by po kilku sekundach znowu go stracić bez przyczyny. Nie wiem czy to zamierzony efekt, ale jest dziwny.
- zatyczki do uszu wypadają, i nie jest to chyba zamierzony efekt, bo działo się przy każdorazowym wejściu w swoje medyczne opcje. Nie działo się tak za pierwszym razem, ale po jakimś czasie/bugu.
- głuchnięcie z XMed'a działa na efektach dźwiękowych w grze, ale na rozmowy z TFR już nie.
- tracąc przytomność możesz "zastygnąć" w pozie nie sugerującej, że coś jest z tobą nie tak - Sytuacja gdy zostałem ranny, zacząłem się bandażować, po chwili straciłem przytomność, ale wyglądałem jakbym kucał i celował z broni.
- brak nagłej, permanentnej śmierci - Sytuacja gdy zaglądałem w lufę czołgu, żeby zobaczyć czy pocisk szybko wylatuje. Zostałem ranny, głowę miałem na miejscu i bez problemu zwykły żołdak mógł mnie uleczyć przy pomocy aspiryny.
- tracąc przytomność wszystko słyszysz i możesz komunikować się z innymi.
Tyle z moich doświadczeń.
Oba mody (TFR i XMed) po części są dobrze zrobione i godne uwagi, ale niektóre bugi mogą popsuć całą zabawę. Jeżeli dodamy do tego obowiązkowe szkolenie z obu modów (z naciskiem na XMed) to może nam to zaserwować danie główne w postaci straty czasu przyprawionej irytacją. Moim zdaniem TFR jako zamiennik ACRE jest zadowalający, ale XMed wymaga wielu łatek i długich testów.