Teraz jest Wt 19 mar, 2024 05:29


Mapa UV - Jak wykonać?

Dział poświęcony tworzeniu wszelkiego rodzaju dodatków do ArmA III.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Edek

Cywil

Cywil

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): So 02 sty, 2016 16:22

Mapa UV - Jak wykonać?

PostPt 29 kwi, 2016 11:03

Na początku chciałbym powitać społeczności ACPL. Jak wszyscy wiedzą jesteście autorami PSZtów, a co za tym idzie znacie się na temacie 3D modelingu, co jest na naszej polskiej scenie bardzo, ale to bardzo rzadkie (albo nikt nie chce się podzielić wiedzą :) ). Piszę tu w imieniu osoby próbującej zdziałać coś z modelami. Pozwolę sobie zacytować post mojego kolegi, będący właściwym pytaniem.

Witam.
Słowem wstępu.
Od jakiegoś czasu zajmuje się modelowaniem sprzętu korpusu amerykańskiej piechoty morskiej z 2003 roku.
Zrobiłem w blenderze kilka elementów wyposażenia w tym Plecak, który stwarza mi wiele problemów. Wykonałem z pomącą niepełnego tutoriala od Kiory'ego model plecaka, i chciałbym przejść już do mapowania, lecz problem jest następujący. Kilka elementów ucieka z mapy.
Obrazek
Dodam też że nie mam pojęcia, w jakiej skali zrobić ten plecak by nie był przerośnięty.
Z góry za odpowiedzi dzięki.
Pozdrawiam Punky.

Ps. Jeżeli znalazła by się osoba która miała by trochę cierpliwości by wytłumaczyć takiemu pionkowi jak ja podstawy addon making'u, byłbym niezmiernie wdzięczny.

Powrót do [ArmA III] Addon-Making

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron