Teraz jest Pt 01 sie, 2025 23:35


ArmA II

Oczywiście związana jedynie z tematyką ArmA II oraz Operation Arrowhead...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostSo 14 cze, 2008 21:03

Pysznie to wygląda. Grafika lepsza niż w "jedynce". Mam nadzieje ze wejdzie mi to na co najmniej średnich detalach na takim kompku

AMD Athlon X2 2.5 GhZ
NVidia GeForce 8600GT 256mb
2gb ram
Bo w ARME na full detkach cioram bez zacinki.
No i widać, że szykują nam sie dwie ggierki bo tez OFP2. No zacieram rączki. :grin:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostSo 14 cze, 2008 23:00

slacker7 napisał(a):Pysznie to wygląda. Grafika lepsza niż w "jedynce". Mam nadzieje ze wejdzie mi to na co najmniej średnich detalach na takim kompku


Jeżeli nie odnotowano by poprawy grafiki w stosunku do "jedynki" to ludzie wyszli by na ulice z widłami i pochodniami i obalili by rząd w Chile...
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline

kaaleth

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 156
  • Dołączył(a): Cz 08 lut, 2007 21:50
  • Lokalizacja: brak

PostCz 19 cze, 2008 22:40

Mam nadzieje ze wejdzie mi to na co najmniej średnich detalach na takim kompku.

Pewnie nie...

Mnie aż tak ta "dwójka" nie zachwyca... Zadowolony byłbym z drobnych poprawek typu przechodzenie przez ściany... O animacjach z ArmA już nie wspomnę, na sam widok robi mi się niedobrze :/
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 19 cze, 2008 23:36

gdyż...?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

kaaleth

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 156
  • Dołączył(a): Cz 08 lut, 2007 21:50
  • Lokalizacja: brak

PostPt 20 cze, 2008 10:01

... nie są zbyt bogato rozwinięte ...
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 20 cze, 2008 10:04

LOL no, nie da się strzelać z RPG podczas skoku




z dupy ta gra
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostPt 20 cze, 2008 10:06

Dla mnie animacje były sztywne, ale żeby aż tak niedopracowane? Powinno się jedynie co poprawić większość ruchów na bardziej dynamiczne, ale animki dla mnie były OK.

BTW, czy ktoś wie coś o błogosławionej fizyce szmacianej lalki pod ArmA II?
Offline

kaaleth

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 156
  • Dołączył(a): Cz 08 lut, 2007 21:50
  • Lokalizacja: brak

PostPt 20 cze, 2008 10:10

Akurat nie o takie animacje mi chodziło kolego ;-) .
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostPt 20 cze, 2008 10:15

To znaczy jakie?
Offline
Avatar użytkownika

Clon

Major

Major

  • Posty: 734
  • Dołączył(a): Śr 05 kwi, 2006 16:02
  • Lokalizacja: Poznań

PostPt 20 cze, 2008 11:08

BTW, czy ktoś wie coś o błogosławionej fizyce szmacianej lalki pod ArmA II?


Zapewne nie będzie.
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostPt 20 cze, 2008 12:59

Ech, jak zwykle. To by co prawda wymagało mocnego podrasowania silnika, ale bardzo polepszyło by to wygląd gry.

Szkoda...
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostPt 20 cze, 2008 22:01

Ta, dorzuć do tego 3 bataliony p[iehcoty zmechanizowanej + wiertoloty bojowe i transportowe + sensowny View Distance i jakość grafiki. Gratuluje pomysłu.
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostSo 21 cze, 2008 01:01

Goose napisał(a):Ta, dorzuć do tego 3 bataliony p[iehcoty zmechanizowanej + wiertoloty bojowe i transportowe + sensowny View Distance i jakość grafiki. Gratuluje pomysłu.


Ja tam nie lubię zbyt wartkiej akcji... A skoro grafika ma być taka ładna to miło będzie wpatrywać się w każdą klatkę jakieś 4 - 5 minut.
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostSo 21 cze, 2008 13:01

Goose napisał(a):Ta, dorzuć do tego 3 bataliony p[iehcoty zmechanizowanej + wiertoloty bojowe i transportowe + sensowny View Distance i jakość grafiki. Gratuluje pomysłu.


Dlatego silnik powinien ulec optymalizacji względem sprzętu. I to jest w armie dla mnie najważniejsze.
Offline

kaaleth

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 156
  • Dołączył(a): Cz 08 lut, 2007 21:50
  • Lokalizacja: brak

PostSo 21 cze, 2008 13:14

Goose napisał(a):Ta, dorzuć do tego 3 bataliony p[iehcoty zmechanizowanej + wiertoloty bojowe i transportowe + sensowny View Distance i jakość grafiki.


Na ps3? Dlaczego nie.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA II] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości