Teraz jest Cz 28 mar, 2024 20:14


DM Real Tournament 2

Oczywiście związana jedynie z tematyką ArmA II oraz Operation Arrowhead...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

DM Real Tournament 2

PostN 30 maja, 2010 14:55

Witam,

Przedstawiam nową misję DM Real Tournament 2
"2" ponieważ pomysł jest zaczerpnięty z misji OYC Real Tournament 2003 do OFP.

Filmiki z misji (przepraszam za kompresję): xfire, youtube, noc
[center]
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
[/center]
Cechy:
    - walki odbywają się na zasadzie pojedynków "1 na 1"
    kupowanie broni (patrz obrazek)
    - zakłady - obstawiasz pewną ilość kasy na swojego faworyta - jeśli wygra, dostajesz kasę, jeśli przegra, oddajesz (wybraną kwotę) (patrz obrazek). Za kasę oczywiście kupujesz lepszą broń
    - w czasie walki innych, oglądasz ich z góry (patrz obrazek). Dostępne są przyciski śledzenia poszczególnych walczących, manualnej kamery, noktowizja. Jednak w nocy można obyć się bez NV, gdyż fighterzy są podświetlani
    - opcje do ustawienia:
      * regulacja liczby graczy (4/8/16) - brane jest N pierwszych slotów (jeśli wybierzesz 9. slot a admin ustawił 8 graczy, wówczas będziesz jedynie patrzył na walki innych)
      regulacja trwania rundy - jeśli w wyznaczonym czasie nikt nie zginie, wówczas zwycięzca zostanie wylosowany
      * regulacja liczby rund do wygrania pojedynku (czyli ile razy masz zabić przeciwnika żeby wygrać pojedynek i przejść dalej) (patrz obrazek: tabela graczy)
      * włączenie / wyłączenie trawy
      * włączenie / wyłączenie filtrów graficznych
      * regulacja poziomu AI (nawet na hard jest głupie)
      * regulacja, czy walka AI vs AI ma być przyśpieszona - jeśli tak, to 1 AI zostanie wylosowany do eksplozji
      * regulacja czy kolejność walk ma być zgodna z zajmowanymi slotami, czy losowana
    - pierwsze N (ustawiane w opcjach) slotów musi być włączone
    - intro i outro
    - soundy
    - każdy pojedynek odbywa się w losowej pogodzie i porze dnia i w unikalnej lokacji
    - filtry grafiki

Linki:
DM Real Tournament 2
Bugtracker na dev-heaven - jeśli można, tam zgłaszajcie bugi / życzenia

Mam nadzieję, że się niektórym spodoba (choć wiem, że Wy, coopowcy, gardzicie tego typu misjami)
Pozdrawiam,
[PR]zemek kondor
Ostatnio edytowano Śr 02 cze, 2010 09:10 przez kondor, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2990
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

PostWt 01 cze, 2010 12:38

No, grywało się to pod OFP (dawno temu i nie prawda he he)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 02 cze, 2010 02:28

E tam gardzimy. Jak myślisz co grywaliśmy w oczekiwaniu na resztę ekipy? :D


Anyway, o ile pomysł 1 na 1 podoba mi się już trochę mniej, z pewnością wypróbujemy
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostŚr 02 cze, 2010 22:47

Pojedynki 1 na 1 to istota tej misji.

Niestety (miałem nadzieję, że rzucę w kąt zajmowanie się tą misją, którą po trochu klepałem do znudzenia od grudnia) misja przyjęła się (sądząc po reakcji na BIF i podglądzie serwerów) więc zamierzam dodać opcje, które jeszcze bardziej oddalą ją od jakiegokolwiek realizmu, t.j.: shotgun strzelający granatami / sabotami / javelinami, wallhack, czujnik ruchu (a'la AvP)
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostPt 04 cze, 2010 11:17

Ahaha :D Przypominaja mi sie czasy gdy z Mefiem i Woltem sie grało DMy w OFP jeszcze, i jakis Rosyjski "klanik" strzelający LAWami z G36 :D Epickie, z checia wypróbuje ;d
Offline
Avatar użytkownika

Jaromaz

Major

Major

  • Posty: 565
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:12
  • Lokalizacja: Warszawa

PostPn 21 cze, 2010 15:54

Testowałem z AI juz dawno temu - i bardzo fajnie się gra - pytanie tylko o te dziwne kolory ? po co takie kolorowanie w trakcie samej walki ? Proszę o przełącznik konfiguracyjny dla tej opcji :)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPn 21 cze, 2010 16:45

To juz jest przeciez w opcjach jako "Filtry grafiki" lub "Postprocessing" (nie pamietam teraz). Napisalem o tym w cechach.

Powrót do [ArmA II] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron