Teraz jest Pt 19 kwi, 2024 23:03


Arma 2 OA grafika

Oczywiście związana jedynie z tematyką ArmA II oraz Operation Arrowhead...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

GingersPL

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): Śr 07 lip, 2010 18:48
  • Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Arma 2 OA grafika

PostŚr 09 lut, 2011 19:13

witam, sciągnołem z steam arme 2 arrowhead demo (arme 2 mam pelna ) i chodzi o to że gdy spgoladam lornetka na budynki odległe o okolo 1.5 km to ich częsci (dachy, schody, częsci scian) zaczynaja "mrugać" tzn pojawiaja sie i znikaja i nie wiem jak sobie z tym poradzic, karte graficzna mam gforce gts 250 i intel core 2 duo e7600. http://img156.imageshack.us/f/arma2oademo.jpg/ tutaj jest link mniej wiecej obrazuje sytuacje, widac przy przyblizeniu, i prosze spojrzec na "spody budynków" wygladaja jakby poszarpane, to wlasnie tekstura ktora chwilowo zniknela. Prosze o pomoc.
Ostatnio edytowano Cz 01 sty, 1970 02:00 przez GingersPL, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostŚr 09 lut, 2011 20:47

Na początek radziłbym wykonać standardowe czynności w takich wypadkach: instalacja najnowszych sterowników do karty graficznej i DirectX ;].
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 09 lut, 2011 20:59

"Mrugają" czy autentycznie znikają (na np. parę sekund lub na stałe)?


Pokombinuj z różnymi ustawieniami grafiki (modele, anizo, antyaliasing)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

GingersPL

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): Śr 07 lip, 2010 18:48
  • Lokalizacja: Okolice Wrocławia

PostŚr 09 lut, 2011 21:26

"mrugaja i to bardzo szybko" nawet obiekty polozone o 500 metrow odemnie ale nie az tak bardzo jak te co sa na 1500m. Bo na 500 metrach to moze kawalek dachu a im dalej tym wieksza powieszchnia mruga.

Co do 1 postu to mam i najnowszy sterownik i mozliwie najlepszy directx

Edit !

Jon, zrobiłem tak jak mówisz i z tego co widze i co wynikło to ustawienia graficzne (przynajmniej w samej armie oa demo ) nie maja żadnego wpływu ;/.. Czy jest możliwe że poprostu wersje demo tak maja ? Może w wersji pełnej i z patchami tego problemu nie bedzie.. slyszalem ze podobno to jest jakis problem z "z-fighting" jest to możliwe ?
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 10 lut, 2011 19:29

Odp na edita: Prawdopodobne.


Sprawdź jeszcze ustawienia obrazu w panelu Nvidii, może cuś się gryzie lub zaniżone (opcja "performance")
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostCz 10 lut, 2011 19:33

Wiesz, po tylu patchach ile wyszło do pełnej OA, wcale bym się nie zdziwił, gdyby ten błąd został wyeliminowany.
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline

GingersPL

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): Śr 07 lip, 2010 18:48
  • Lokalizacja: Okolice Wrocławia

PostCz 10 lut, 2011 20:32

Kombinowałem w panelu Nividi i niestety też bez żadnych zmian, pozostaje jedynie kupic pelna wersje i się przekonać i albo bedzie dobrze chodzić albo i nie, bo z tego co tutaj widze to nie wiem czego to może być przyczyną i jak sobie z nią poradzić. Myśle że te patche coś pomogą...
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostCz 10 lut, 2011 20:36

Sprawdź różne wartości viewdistanca, powinno pomóc, aczkolwiek może to wymagać takiej wartości że będzie wtedy niegrywalnie...

Nie od wczoraj wiadomo że ArmA na różnych sprzętach różnie chodzi :E
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline

GingersPL

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): Śr 07 lip, 2010 18:48
  • Lokalizacja: Okolice Wrocławia

PostCz 10 lut, 2011 21:03

widoczność też juz sprawdzałem, własnie wgrywam filmik na YT i pokaże wam jak to u mnie wygląda.

Edit: O to jest ten filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=8AXtikpFWdo
Offline

mmalyska

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): Pt 04 lut, 2011 23:42
  • Lokalizacja: Biskupiec/Olsztyn

PostCz 10 lut, 2011 23:04

Ha, na demo zadnych patchy nie bylo( stara i to baaardzo wersja), dlatego ci lata :P
Offline

GingersPL

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): Śr 07 lip, 2010 18:48
  • Lokalizacja: Okolice Wrocławia

PostN 20 lut, 2011 18:15

Hmm.. grajac teraz wlasnie w arme 2 ale juz pelna wersje mam znow ten sam problem, czyli wychodzi na to ze moj komp jest za slaby ;/
Offline

Exe

Major

Major

  • Posty: 762
  • Dołączył(a): Pn 28 cze, 2010 18:35
  • Lokalizacja: Rzeszów

PostN 20 lut, 2011 20:22

To na pewno nie za słaby komp.

Ja na moim GeForce 9500 gt, 2 gb RAM i Athlonie 64 x2 3800+ wyciągam ~30 fps na normalnych detalach i żadne tekstury mi nie mrugają.
Widocznie bug tak chciał.
Offline

GingersPL

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): Śr 07 lip, 2010 18:48
  • Lokalizacja: Okolice Wrocławia

PostPn 21 lut, 2011 20:25

No to czego to moze byc wina ? skoro nawet na pelnej wersji army 2 mi mrugaja, mam wszystko na normal ustawione, nie wiem w jakich opcjach moge jeszcze grzebac, ale widzialem ze jak zmienilem wlasnie antyalaysing (czy jakos tak) no to bylo troche lepiej ale i tak bardzo malo. Powiem tak, poprostu brak mi słów.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 21 lut, 2011 23:15

Pokombinuj z różnymi ustawieniami w Panelu Nvidii, spaczuj grę jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

GingersPL

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): Śr 07 lip, 2010 18:48
  • Lokalizacja: Okolice Wrocławia

PostSo 26 lut, 2011 22:15

A więc tak, nie wiem co sie dzieje, bo nawet przełożyłem karty graficzne i wciąz to samo tak wiec karta graf jest okey, cos w systemie musi być nie halo, tylko co bo wszystko dosłownie wszystko sprawdziłem (przynajmniej tak uwazam)
tak nawiasem, jeśli macie nVidie to jaki macie sterownik ?
Następna strona

Powrót do [ArmA II] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości