Teraz jest Cz 28 mar, 2024 17:46


Patch 1.60

Oczywiście związana jedynie z tematyką ArmA II oraz Operation Arrowhead...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

some1

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): Wt 02 sie, 2005 22:51
  • Lokalizacja: 3miasto

Patch 1.60

PostCz 22 gru, 2011 19:27

http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=129042
download - http://www.arma2.com/index.php?Itemid=2 ... er&lang=en

Nareszcie ;] zaraz zabieram się za testy. Zobaczymy co tam namieszali w kodzie sieciowym.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 23 gru, 2011 10:37

1.60 to mnóstwo poprawek - chociaż z rozmaitymi RC ludzie mieli różne problemy, all in all, patch jest fantastyczny - prawdopodobnie najlepszy od czasu 1.54.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

szajder

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 245
  • Dołączył(a): Cz 09 cze, 2011 17:08
  • Lokalizacja: Białystok

PostPt 23 gru, 2011 11:57

Info o 1.60 już na stronie armacenter.pl.
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2990
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

PostŚr 28 gru, 2011 17:05

Od dzisiaj dostępna jest wersja JayArmaLib dla patcha 1.60
http://www.dev-heaven.net/projects/jayarma2lib/files

Jeszcze jedno: spokojnie jeśli ktoś chce i czuje taką wewnętrzną potrzebę ;) to może sobie spatchować gre do 1.60FULL, nie ma przeszkód bo JAL już działa i co najważniejsze serwer ACPL też tą wersję akceptuje; i można grać :)
Obrazek
Offline

VeaVictis

Kapral

Kapral

  • Posty: 53
  • Dołączył(a): Wt 23 cze, 2009 10:22
  • Lokalizacja: lubuskie

PostWt 21 lut, 2012 09:51

PIszę o swoim problemie tutaj, bo dotyczy on wersji 1.60. Otóż, miałem wcześniej wersję 1.60 RC#3, później zainstalowałem patcha 1.60RC#6 na końcu wersję finalną. Ale jakiś czas później wrzuciłem jakiegoś beta pacha 87xx . Wczoraj przy próbie uruchomienia Army wywaliło mi bład,że aplikacja zostanie zamknięta bla bla bla. Wielkie oczy zrobiłem, bo wszystko działało jak nalezy. Odpaliłem Armę przez beta patch i działa, ale wersja gry jest inna i wersja ACE też. Możecie mi wytłumaczyc o co chodzi, bo na forum wyczytałem, że te "beta pache" dotyczą BETY i chyba nie mają za dużo wspólnego z np. finalna wersją 1.60 . Ponowna reinstalacja ArmA nie bardzo mi się usmiecha , mam kilkadziesiąt folderów z misjami i ładnych kilkanaście GB addonów, przerzucenie tego wszystkiego zajmie mi dużo czasu. Pozdrawiam
"Spadochroniarze nie umierają... Idą do piekła,żeby sie przegrupować".
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostWt 21 lut, 2012 11:44

Z problemem niestety ci nie pomoge ale w przypadku reinstalki army o foldery z misjami i modami nie musisz się bać bo po deinstalacji zostają, po prostu zainstalujesz arme do tego samego folderu i wszystko będzie grać.
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2990
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

PostWt 21 lut, 2012 12:15

Jaka wersja Army 2, Combined Ops? (A2+Operation Arrowhead) Czy samo A2. Czy sam OA może.
Wersja Steam czy pudełkowa?

Możesz spróbować jeszcze raz zainstalować patch 1.60 final.

Tylko że Beta patche nie ingerują w podstawowy core gry. Coś musiałeś namieszać w skrótach na pulpicie. Skoro miałeś działający 1.60 to żadna beta nie ma prawa tego popsuć i podstawowe 1.60 powinno działać.
Uzyj jakiegoś Arma2 Launcher i sprawdź czy czysta gra bez third party addons rusza normalnie.
Obrazek
Offline

VeaVictis

Kapral

Kapral

  • Posty: 53
  • Dołączył(a): Wt 23 cze, 2009 10:22
  • Lokalizacja: lubuskie

PostWt 21 lut, 2012 12:27

wersja Army 1.11 jeśli dobrze pamietam, miałem A2 + OA połączone w CO. Wersja pudełkowa. No właśnie miałem mocno zdziwioną minę, jak odpalam Armę a tu ZONK. Ok, zrobię tak jak napisałeś i dam znać co i jak, być może coś gdzies przez przypadek poryłem. Wcześniej zanim sie pokrzaczyło odpalałem Project Reality,żeby sprawdzić edytor, później już ArmA 1.60 nie chciała się włączyć. Aha, dodam,że po spaczowaniu Army do 1.60 (jakis wczesny RC#) miałem problemy z odpaleniem Buldozera w Visitorze (robię wyspe). Pokopiowałem pliki z głównego katalogu gry na dysk P:
"Spadochroniarze nie umierają... Idą do piekła,żeby sie przegrupować".
Offline

VeaVictis

Kapral

Kapral

  • Posty: 53
  • Dołączył(a): Wt 23 cze, 2009 10:22
  • Lokalizacja: lubuskie

PostCz 23 lut, 2012 12:20

Problem rozwiązany,z opisu błędu wynikało,że problem dotyczy pliku dssound.dll. Wywaliłem ten plik z głównego katalogu gry i wszystko odpala normalnie.
"Spadochroniarze nie umierają... Idą do piekła,żeby sie przegrupować".
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 23 lut, 2012 14:42

Kwasior mógł wynikać albo:

Z błędu aktualizacji dsound.dll (była już kiedyś taka sprawa, że ludziom po wyjściu pacza masowo przestała arma działać z ACRE)
Z uszkodzenia pliku dsound.dll lub plików Jay ArmA2 Library (ja miałem z tym problemy jak przerwałem w środku aktualizacji)
Z nowej wersji pacza, do której ACRE nie potrafiło się up-patchować.

Przeinstaluj ACRE i wszystko będzie cacy.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Ptachu

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 203
  • Dołączył(a): Pn 21 mar, 2011 20:11

PostSo 25 lut, 2012 17:25

Mam to samo . Jak wywale dssound to acre nie działa . Teraz mi wykazuje że wersja Army 2 jest niekompatybilna z jayArma2Lib
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 25 lut, 2012 18:03

! Kliknij mnie ! - to ACRE powinno działać\pomóc.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Ptachu

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 203
  • Dołączył(a): Pn 21 mar, 2011 20:11

PostSo 25 lut, 2012 19:43

No i wafel mi pomogło .
"Arma2 version incopatybile to version JayArma2Lib"
Offline
Avatar użytkownika

WinteR5

Moderator

Moderator

  • Posty: 451
  • Dołączył(a): Śr 19 maja, 2010 21:52
  • Lokalizacja: Toruń

PostSo 25 lut, 2012 23:20

! Kliknij mnie ! - ten JayArmaLib powinien działać\pomóc.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Ptachu

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 203
  • Dołączył(a): Pn 21 mar, 2011 20:11

PostN 26 lut, 2012 05:20

No i działa :cfaniak: Na starego ptasznika nie ma pajęczyn których by nie utkał :cfaniak: Wychodzi na to że są trzy wersje przez które działa mi JayArma .

1.Instalacja Army+Dodatek w całkowicie nowym folderze po tym jak wywaliliśmy z niego addony .

2.JayArma od Wintersa (post wyżej)

3.Patch RC2 który u mnie mógł naprawić błąd "JayArma2Lib Load Failed" . Wyczytałem to na zagranicznym forum i chyba to u mnie zadziałało z w połączeniu z JayArmą od Wintersa . Może to patch RC2 ponieważ dostawałem już 2 inne wersje JayArmy od innych użytkowników forum a mi nie działała .

Powrót do [ArmA II] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron