Teraz jest Pt 29 mar, 2024 15:50


ArmA 2: Operation Arrowhead

Oczywiście związana jedynie z tematyką ArmA II oraz Operation Arrowhead...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

strzelak

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 192
  • Dołączył(a): So 10 lut, 2007 23:54
  • Lokalizacja: who cares!!!

PostPt 30 lip, 2010 17:09

A tu dają FV510 z WRAP-2 (pancerz dodatkowy) i MTIP-2 (nowa wieża) choć na dobrą sprawę MTIP-2 jest wciąż w fazie prac B&R i nie wiadomo czy wozy z tą wieżą będą miały pancerz dodatkowy WRAP-2 czy coś zupełnie nowego... a może FV510 zostanie wycofany i wprowadzony zostanie nowy BWP na bazie ASCOD-2 SV obecnie wprowadzanego do armii brytyjskiej jako następcy FV107.

Gdzie tu realizm, raczej wróżenie z fusów, albo M1A2 z TUSK, wszystko fajnie, tylko w grze jest prototyp, wersja finalna jest znacznie bardziej rozbudowana i inna (brak ZSMU dowódcy który dopiero będzie i wygląda zupełnie inaczej), poza tym w A2 skąd M1A2 w USMC? A czemu nie M1A1 z TUSK? Też mają montowane, nawet te USMC ponoć były tak doposażone widywane. Do tego M1A1 ma zły właz i kopułkę dowódcy, wkm M2 jest w złym mocowaniu i można by tak wymieniać co do realizmu w A2 wychwalanego przez Dallasa, to już panowie z ACE2 się naprawdę postarali w tej materii.
SEMPER FI
Offline

Dallas

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): N 04 lip, 2010 22:51
  • Lokalizacja: Katowice

PostPt 30 lip, 2010 17:58

A czemu mam nie wychwalać...wiadomo nic nie jest idealne.
W porównaniu z innymi tytułami, ARMA 2 wypada nader wyjątkowo w tej kwestii.
ARMA 2 jest sama w sobie zbyt złożona, dążenie do ideału to inna sprawa.

Modyfikacje też nie wprowadzają rewolucji...bo nikt nie wprowadzi animacji przecięcia ogrodzenia. Co z tego, że jest gaz, maski gazowe? - jak boty nie potrafią je umiejętnie wykorzystać. A to, że zapodam skrypt i będą je nosić na ryju to żadna rewelacja.

System ran, gdzie wszyscy się tym podniecają. A gdzie rozczłonkowanie...żołnierz w agonii zwijający się bez nogi...tego się już nie da zrobić...
Przecięcie krat - jakiś paseczek lecący w tle jak w grze na C64 - Impossible Mission.

To, że piszczy mi w uszach, że nosze 25 kg na plecach, to też żadna rewolucja i bez tego da się żyć. A system odłamków, siły rażenia...i że padam i widzę matkę boską częstochowską w jasnym tunelu... - to też pozostawia wiele do życzenia i to już raczej kolejna odsłona ARMY nam zaprezentuje zupełnie inny silnik...

Wiadomo każdy dąży, coś ulepsza, coś kosztem czegoś...Część z tego twórcy biorą pod uwagę, część zostawiają...każdy ma swoją wizję. BIS ma swoją (udowadnia to przykładem OA - idzie to w tym kierunku, myślę, że słusznym - oby tak dalej).

Dla mnie wszelkie modyfikacje są zbędne...to tylko dodatkowy balast dla chętnych.
Raczej oczekiwałbym czegoś innego w tej kwestii.

A co do DLC, a niech sobie będą, niech tworzą - kto Ci każe je kupować? - lubisz Tommies, kupisz sobie i git, będziesz popylał herbaciarzami. Mi oni do szczęścia nie są potrzebni, wystarczy mi już tyle.

A to, że już BIS komercha, DLC żydy, itp...wyluzujcie...pieniądze się zawsze liczą, wiadomo jaka jest dziś sytuacja na rynku, trzeba machine utrzymać i pompować. Na jesieni zaś dzieciarstwo ruszy na COD: Black Ops, na nowego MOH. A tu w stajni BIS pieniądze im się przydadzą do dalszych projektów. Trzeba tylko wierzyć w naszych południowych sąsiadów, bo tylko oni mogą coś sensownego stworzyć... (no chyba, że ktoś kibicuje Codemasters i liczy na nowe OFP).
Offline

strzelak

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 192
  • Dołączył(a): So 10 lut, 2007 23:54
  • Lokalizacja: who cares!!!

PostPt 30 lip, 2010 18:23

A czemu mam nie wychwalać...wiadomo nic nie jest idealne.
W porównaniu z innymi tytułami, ARMA 2 wypada nader wyjątkowo w tej kwestii.
ARMA 2 jest sama w sobie zbyt złożona, dążenie do ideału to inna sprawa.


Oh doprawdy?

No popatrz, np. eSim Games, producent symulatora Steel Beasts właśnie wydaje wersje 2.5, i tam, mimo iż mają ograniczone moce produkcyjne, mimo iż są uzależnieni od głównego pracodawcy, to jest kilku armii na świecie które ograniczają nawet to co panowie z eSim chcą zaoferować i mogliby zaoferować, to starają się też rozwijać cywilną wersję Pro PE o nowe pojazdy, możliwości itd. słuchają tego co szaraczki jak my mają do powiedzenia i starają się trzymać jak najbliżej realizmu. Takoż samo panowie z Battlefrontu i ich Combat Mission, byli na tyle mili iż wysłuchali wielu sugestii graczy w tym i moich i nadal to robią.

Panowie z BIS wiele rzeczy olali i to trywialnych, odnoszących się do realizmu który tak wychwalają w swym produkcie. Nie twierdzę że A2 jest złym produktem, ale mógłby być bardziej dopracowany choćby w kwestii realizmu i tego jak dany rodzaj sprzętu wygląda lub nie wygląda w rzeczywistości. Coś czego w podstawce nie ma, a twórcy modów są wstanie zaoferować i to jest na + community.
SEMPER FI
Offline

Dallas

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): N 04 lip, 2010 22:51
  • Lokalizacja: Katowice

PostPt 30 lip, 2010 18:34

Może oczekujesz zbyt wiele, masz zbyt wygórowane wymagania...
Względem pojazdów można się czepiać, czemu niema manualnej skrzyni biegów itp...
Balistyka, wywalam dom z RPG, lecą odłamki, gruz, cegły - jedna z nich przywala Ci w czache, zgon na miejscu...

To jest dość zaawansowana fizyka, możliwości...wszystko się tylko pięknie pisze.
Myślę, że to ujrzy światło dzienne, ale nie dziś, nie jutro...
OFP z roku 2001, ARMA II z roku 2009 - 8 lat różnicy robi swoje...jest porównanie.
Offline

strzelak

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 192
  • Dołączył(a): So 10 lut, 2007 23:54
  • Lokalizacja: who cares!!!

PostPt 30 lip, 2010 18:41

Może oczekujesz zbyt wiele, masz zbyt wygórowane wymagania...


Tak z pewnością niezwykle wygórowanym wymaganiem jest choćby zaimplementowanie stosunkowo prostego systemu dwóch rodzajów odporności pancerza pojazdu na amunicję kinetyczną i kumulacyjną i żeby to jakoś realistycznie wyglądało. Miałeś okazję chociaż pobawić się starym Steel beasts Gold (już nie mówię o Pro PE)? Jeżeli tak to wiesz o czym mówię.

A wszelkie bliskie rzeczywistości wyliczenia ochrony balistycznej pojazdów można dostać od różnorakich czołgolubnych maniaków.

Względem pojazdów można się czepiać, czemu niema manualnej skrzyni biegów itp...


Skrzynia biegów to pikuś, ale żeby te pojazdy chociaż wyglądały jak w rzeczywistości, żeby chociaż takie pierdoły jak oznaczenia były poprawne.

Balistyka, wywalam dom z RPG, lecą odłamki, gruz, cegły - jedna z nich przywala Ci w czache, zgon na miejscu...


Łoł, cuda na kiju, naprawdę uważasz że ludzie mający zastrzeżenia do BIS tego oczekują? Nie oczekują prostszych a cieszących duszę usprawnień, jak choćby poprawne komory zamkowe w różnych typach AK.

To jest dość zaawansowana fizyka, możliwości...wszystko się tylko pięknie pisze.
Myślę, że to ujrzy światło dzienne, ale nie dziś, nie jutro...
OFP z roku 2001, ARMA II z roku 2009 - 8 lat różnicy robi swoje...jest porównanie.


Pewnie, tyle że wiele z tych rzeczy można było zrobić wczoraj.
SEMPER FI
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostPt 30 lip, 2010 23:24

rodem z COD4, czy Bad Company 2.


hmmm

Modyfikacje też nie wprowadzają rewolucji...bo nikt nie wprowadzi animacji przecięcia ogrodzenia. Co z tego, że jest gaz, maski gazowe? - jak boty nie potrafią je umiejętnie wykorzystać. A to, że zapodam skrypt i będą je nosić na ryju to żadna rewelacja.

System ran, gdzie wszyscy się tym podniecają. A gdzie rozczłonkowanie...żołnierz w agonii zwijający się bez nogi...tego się już nie da zrobić...
Przecięcie krat - jakiś paseczek lecący w tle jak w grze na C64 - Impossible Mission.

To, że piszczy mi w uszach, że nosze 25 kg na plecach, to też żadna rewolucja i bez tego da się żyć. A system odłamków, siły rażenia...i że padam i widzę matkę boską częstochowską w jasnym tunelu... - to też pozostawia wiele do życzenia i to już raczej kolejna odsłona ARMY nam zaprezentuje zupełnie inny silnik...


BIS ma swoją (udowadnia to przykładem OA - idzie to w tym kierunku, myślę, że słusznym - oby tak dalej).



Chodnik też dywan, Tobie polecam CS'a i COD MW2, gdzie za bardzo źle zrobiony recykling zapłacisz jedyne 20 funtów ("gratis" jedna spieprzona mapa z poprzedniej czesci za którą już zapłaciłeś).

Od OFP silnik az tak wiele sie nie zmienil, to ten sam kotlet pozatym ta gra jest do modowania a nie do sprzedawania bzdetów przez ktore w 90% ludzi nie można grać po sieci bo ktos tego DLC nie ma a jakis idiota zostawil w mission descr. odniesienie do tego DLC a 9% innych ma problem bo mody sie gryzą z syfiatym DLC.

Sam sobie zaprzeczasz, wyłazi z ciebie kompletny ignorant i zasadniczo te argumenty nie trzymają sie kupy, BIS tego "Rozczlonkowania" i przecinania drutu nie zrobi, zrobi to community (Pamieta ktos OFP i Y2K3 ? tam był rozpierdziel i co ? dało sie i to calkiem niezle ) i nie jest to rewolucja bo w tej serii gier już to było razem z walką wręcz włączając w to bagnety.


EOT definitywny.
Offline

Dallas

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): N 04 lip, 2010 22:51
  • Lokalizacja: Katowice

PostSo 31 lip, 2010 00:07

Jak bardzo chcesz drążyć ten temat to napisz o tym pracę magisterską o DLC . Jak wspomniałem mnie to wisi, ale skoro wychodzi takowy DLC - nie robi on szkody, a jest to tylko dodatkowy zalążek do gry. Tobie i tak powinno też to zwisać, albowiem masz wszechmocnego ACE2 (więc OA jest Ci kompletnie niepotrzebny, nie masz się czym przejmować).

Tobie polecam gorąco jesienny repertuar premier - nowy MOH i cod - black ops. Tam znajdziesz zapewne coś dla siebie, skoro w ARMA2 szukasz problemu i nie spełnia ona Twoich wygórowanych oczekiwań.

"Od OFP silnik az tak wiele sie nie zmienil" - kompletna bzdura i znalazł się spec i analityk branży community...pewnie dobij sobie ten 898 post i pysznij się tym. Na mnie to nie robi wrażenia, ciśnij dalej i wal głową w mur...

"BIS tego "Rozczlonkowania" i przecinania drutu nie zrobi, zrobi to community" - tak pewnie zrobi to community, ale tu wracamy do sedna...nie zrobi to jakościowo. A z rozczłonkowaniem to nie bądź taki do przodu, bo tu raczej nikłe szanse aby wprowadzić taki motyw. Tu bolki droczą się nad nowymi skinami, obiektami, a co dopiero edycja takiej zaawansowanej fizyki.

Każdy oczekuje zbyt wiele od ARMA i od BIS'u, nie doceniając obecnego wkładu. Trochę dystansu...Polacy chcieliby wszystko NAJ i na dodatek wszystko za darmo. Tak byłoby najlepiej...za darmo to macie community i się bawcie i tak do pewnej doskonałości jeszcze dużo brakuje więc szkoda zachodu. Pamiętajmy również o budżecie Bohemii. A nowe rozwiązania? - stale wprowadzane...tylko na to trzeba czasu i kolejnych odsłon.
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostSo 31 lip, 2010 05:28

@Dallas:
"Od OFP silnik az tak wiele sie nie zmienil" - kompletna bzdura i znalazł się spec i analityk branży community..

Bo się aż tak nie zmienił. Wie to każdy kto bawił się w modowanie tych gier. Z jednej strony to zaleta, bo modingu nie trzeba uczyć się od nowa i addony wychodzą z tempem karabinu maszynowego zaraz po premierze. Z drugiej strony 8 lat i ciągle te same ograniczenia.
Tu bolki droczą się nad nowymi skinami, obiektami, a co dopiero edycja takiej zaawansowanej fizyki.

Buhaha! Oj nie. Taki własnie lekceważony przez ciebie ACE2 wprowadza znacznie więcej zmian do mechaniki gry niż ArmA2 w stosunku do ArmA1

@Goose
to ten sam kotlet pozatym ta gra jest do modowania a nie do sprzedawania bzdetów przez ktore w 90% ludzi nie można grać po sieci bo ktos tego DLC nie ma a jakis idiota zostawil w mission descr. odniesienie do tego DLC a 9% innych ma problem bo mody sie gryzą z syfiatym DLC.

Gracze ArmA2 to nie przypadkowe łebki jak w BF czy CoD. Nie demonizowałbym też samego DLC. Co on komu szkodzi? Jeśli ktoś zrobi błąd w misji. zaraz 75% graczy którzy ją sicągną będzie gotowych to poprawić. Czy naprawdę uważasz, że nagle KAŻDY wrzuci do swojej misji BAF?
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostSo 21 sie, 2010 17:01

Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Poprzednia strona

Powrót do [ArmA II] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

cron