Teraz jest Pt 29 mar, 2024 12:39


Wielka stopa

Oczywiście związana jedynie z tematyką ArmA II oraz Operation Arrowhead...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostCz 27 sie, 2009 23:04

Chyba kombo m249 + RPG :D


Ta, jeszcze lepiej :razz:


Artek, podaj namiary gdzie to wszystko miało miejsce


Też bym poprosił :smile:


A tak trzymając się topicu szukałem dzisiaj w kilku miejscach, ale nic nie znalazłem. Widziałem jednak dwa zatłuczone króliki, a ja ich nie zabiłem bo chodziłem cywilem więc nie miałem czym... Dziwne. No chyba, że miały zły resp i padły od razu przy respawnie. Ciort wie.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Matte

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 246
  • Dołączył(a): Pn 28 lis, 2005 19:09

PostPt 28 sie, 2009 04:47

ew. BIS się pokusił i wkompilował model w silnik gry, chociaż znając fryzurę Ondreja - Odpada.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostPt 28 sie, 2009 08:00

Dobra chłopaki :twisted: już nie mogę was dalej oszukiwać :twisted: za dużo dla mnie znaczycie i nie potrafię dalej :twisted: To jest pic na wodę :twisted: Mam nadzieję, że nie dostanę bana :oops: ale po Czarnoruśi 3 godziny łaziłem, daję słowo ;-)
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostPt 28 sie, 2009 08:47

No ładnie Artek :bije: Ja się też głupi nałaziłem, a Ty nas w konia zrobiłeś :razz: W sumie mi coś od razu nie pasowało bo na obu screenach postać wygląda IDENTYCZNIE. Żart Ci się udał :razz: , ale szkoda tych nieszczęśników (np. mnie :grin: ) którzy pełni nadziei łazili po Czarnorusi godzinami. No to czekamy teraz na naocznych świadków i ich fotki :grin:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Model

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 180
  • Dołączył(a): N 04 gru, 2005 18:35
  • Lokalizacja: Częstochowa

PostPt 28 sie, 2009 10:27

ew. BIS się pokusił i wkompilował model w silnik gry


Widzisz a nie grzmisz.... :/
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Matte

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 246
  • Dołączył(a): Pn 28 lis, 2005 19:09

PostPt 28 sie, 2009 10:43

Model napisał(a):
ew. BIS się pokusił i wkompilował model w silnik gry


Widzisz a nie grzmisz.... :/

Do czego pijesz? Sądzisz, że nie mogli po prostu wrzucić modelu w postaci tablicy, czy w czym oni to przechowują w silniku? Co prawda z teksturami byłby jaja ale sam model i config w piękny sposób schowany...
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Model

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 180
  • Dołączył(a): N 04 gru, 2005 18:35
  • Lokalizacja: Częstochowa

PostPt 28 sie, 2009 11:09

Jak się nie ma o czymś pojęcia ( w tym wypadku silnik ) to się na ten temat nie wypowiada. Jakbyś miał chociaż śladowe informacje to po przeczytaniu swojego poprzedniego postu złapałbyś się za głowę i spadł z krzesełka.
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Matte

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 246
  • Dołączył(a): Pn 28 lis, 2005 19:09

PostPt 28 sie, 2009 12:08

Powiedz mi jeszcze, że w każdym tutorialu OpenGLa czy DXa na dzień dobry namawiają Cię do wczytywania modeli z pliku : )
Będę Ci całował stopy do końca roku ; *
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Model

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 180
  • Dołączył(a): N 04 gru, 2005 18:35
  • Lokalizacja: Częstochowa

PostPt 28 sie, 2009 15:05

:co: O wielki Yacu proszę zamknij ten temat bo ktoś jeszcze nie daj Boże przeczyta te herezje która stworzy nie odwracalną rysę na psychice. Wszystko jest w folderach nic nie wgrywasz do silnika, co najwyżej nie które silniki mają swój system tworzenia materiałów a w innych lepiej to ręcznie napisać. Ten o to wielki materiał jest ścieżką dla silnika który analizując co w owym materiałku jest wczytuje odpowiednio obiekt z pliku. Jeśli nie ma tex i 3d w plikach oznacza to, że takiego smyka nie ma i silnik sobie go sam nie wyczaruje z chmur i bagietek. W sumie nie wiem czy odpowiedziałem na temat (zgadywałem o co chodzi) bo wydaje mi się, że nie masz pojęcia co tak naprawdę napisałeś ;p
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostSo 29 sie, 2009 10:38

Proponuje w edytorku wstawić się jako mieszkańca Czarnoruśi, zaopatrzyć się w lornetkę i dorzucić moduły cywili, zwierząt i przeczesywać północną cześć Czarnoruśi z Frapsem w zanadrzu. :twisted:
Offline
Avatar użytkownika

Ovg

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 379
  • Dołączył(a): Pt 03 lis, 2006 20:14
  • Lokalizacja: z domu

PostN 30 sie, 2009 21:44

Może bis to w osobny model krzaczka dał? jako jeden z lod'ów.
"Ojej, jakże ja kocham koniczki!"
:kloda:
  ▲
▲ ▲
Offline
Avatar użytkownika

Model

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 180
  • Dołączył(a): N 04 gru, 2005 18:35
  • Lokalizacja: Częstochowa

PostN 30 sie, 2009 21:53

To byś miał w jednym momencie tyle wielkich stóp ile jest krzaczków z tym gratisem w LOD.
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostWt 01 wrz, 2009 01:16

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostWt 01 wrz, 2009 17:06

Dokładnie. Trzeba poczekać na update listy isteregów.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostŚr 02 wrz, 2009 15:23

Vilas napisał(a):niom skoro mówimy o ptakach (które też występują mimo, że nie są w edytorze stawiane ani widoczne), w A1 ptaki są "głupie" i łatwo je zastrzelić, tu w A2 chyba uciekają po paru kulach co przelecą obok :]
zestrzelić ptaka w A1 z kałacha było dla mnie łatwizną, najpierw parę strzałów przed niego, któryś trafił
tu po kilku nieudanych on nagle albo zmienia wysokość albo kierunek
czyżby w A2 zwierzaki czuły zagrożenie ?
wiem - królik ucieka od ludzi, kozy - nie
więc może wielka stopa to poprostu snajper z mózgiem zwierzęcia gdzieś zaszyty ?
o ile ten topic nie jest dowcipem (na BIS sie pojawił podobny, choć nie chciało mi się czytać)
a czemu ujawnia sie przy nieuzbrojonych cywilach - a co to za problem implementacja takiej funkcji :)
sam nie szukałem stopy bo mi sie nie chce :P
nie znam sie na skryptach, więc ktoś kto sie zna i umie zmieniać liczbę , występowanie ptaków, owadów w grze - może sie wypowiedzieć na temat stopy :) o ile ktoś sie na tyle zna bo nie widziałem do A1 addonu który by robił duże zaptaszenie :P
a stopa to może być zwykły "zwierzak" ale wykorzystujący model snajpera w ghille
pamiętam też, że w jednym z narzędzi do robienia wysp do OFP było możliwe skalowanie obiektów !
więc czemu by nie można było zeskalować zamiast drzewa , np. snajpera o 20% - wówczas nie musicie szukać po PBO - nie znajdziecie :D
sam jak robiłem wyspy do OFP pamiętam że dawało sie grupe drzew, kamieni, krzaków i losową skalę od 0.5 do 1.5 , więc zapewne oprócz wielkiej stopy na siłę można by i zrobić krasnoludki takim programem - gdyby nim dysponować do A2 (jeśli by jeszcze miał to jako ożywioną przyrodę robić) i najważniejsze - wiedzą jak to zrobić :]
nie wiem czy oficjalne VISITORY dysponują skalą - WRPTool miał, gdyby podobne narzędzie kreowało "ożywioną przyrodę" i wstawilibyśmy biegającego snajpera i dali mu "odwagę" królika, zdolności postrzegania snajpera, to by uciekał po zauważeniu człowieka z 200 m :)
oczywiście hipotetyzuję - bo Czarnorusi nie rozpakowywałem :)
wiele rzeczy jest zaszytych w enginie i samo przeglądanie konfigów (ktoś o tym wspomniał) nie daje nic
chociażby przykład nowej fizyki ;) i mojego wywracającego sie BMP1 które w A1 służyło dzielnie a tu wymagało bardzo znacznego obniżenia śr. ciężkości i zmiany wagi
tak samo w configu jest wiele parametrów które nie działąją
przykład "soundempty" występuje w konfigu - czyli np. dzwięk po wypstrykaniu magazynka
występował od OFP- a widział ktoś addon Garanda bez skryptu na opróżnienie ostatniego naboju ?
przeglądanie konfigu nie daje wszystkiego wiele poleceń albo nie działą, albo realizowane jest domyślnie przez engine :)
choćby przykład OFP z samochodem strzelającym rakietami
czy halftracki - ileś modów co ma świetnych skrypterów zrobiło halftraki - albo w nich skręcają koła ALBO działa gąsiennica - ale dwie rzeczy naraz chyba nie ma żaden mod :)
a niby i CAR i TANK są klasami "core" , wiec czemu nie można zrobić "halftruck_base" ???
nawet na tej BIkipedii z poleceniami od czasu OFP były polecenia nieopisane z nieznanym efektem działania - pytanie czemu ?
a może BIS sam enginu nie napisał i do końca go nie zna ? nie wiem - nie wypowiadam sie bo nie jestem programistą i nie wiem jak sie robi gry :P
więc taki bigfoot może być (o ile nie jest żartem autora topicu) ukryty ładnie gdziekolwiek :D
a community nie jest aż tak genialne, w Arma 1 długo wiele osób nie umiało znaleźć Policyjnego Landrovera, Milicyjnego UAZa :P
a niby tylko scope=1 :P :P :P
a można ukryć taki model pod nazwą np. kwiatek7 :P dać pierwsze LODy puste lub trawka a na dalszym LODzie jakis proxy snajpera :P
więc nie widać go z bliska a z jakiejś odległości pojawi sie i zniknie :D
tak samo można zrobić niewidzialne ściany ograniczające ruch gracza lub "pole mocy" "osłonę magiczną" przez którą nie przestrzelisz i misję - czarownik ma osłonę mocy, przejdź za nią i go dopadnij
robiąc sztuczki w LODach można zrobic:
- niewidzialną ścianę ograniczającą ruch i ogień (magiczna)
- niewidzialną ścianę przez którą przejdziesz ale jej nie przestrzelisz
- niewidzialną ścianę przez którą przestrzelisz ale nie przejdziesz
to naprawdę są banalnie proste rzeczy w oxygenie :)
- ścianę przez którą AI nie widzi, choc dla graczna jest przeźroczysta, AI nie będzie wówczas ani szło ani strzelało przez nią, a gracz może strzelać do AI :P


Są nowe iwenthandlery, więc AI wie co się dzieje dookoła. No, mniej więcej...
Temat rzeka :twisted: a o wielkich dłoniach przy różnych gestach to już nikt nie mówi?
Obrazek
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA II] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron