Teraz jest Pt 29 mar, 2024 02:28


Problem z dźwiękami

Oczywiście związana jedynie z tematyką ArmA II oraz Operation Arrowhead...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Boris

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 39
  • Dołączył(a): Pt 23 maja, 2008 01:43
  • Lokalizacja: Łódź

Problem z dźwiękami

PostWt 15 wrz, 2009 21:38

Witam.
Nie jestem pewien czy temat umieściłem w dobrym miejscu, ale innych tego typu nie znalazłem (jeśli tak, to sorry).

Mam następujący problem: od kilku dni w grze nie ma dźwięku M16A4. I z tego co widzę, to tylko M16. M4 dźwięczy pięknie, większość giwer sprawdziłem i działają. Nie mam odgłosu wystrzałów tylko do owego M16.

Czy mieliście podobny problem? Gra bez dźwięku wystrzałów jest mało sensowna :)

Może wspomne jeszcze o tym, że (chyba) równolegle z ArmA 2, bug wystąpił mi w poprzedniczce, z tym że tam nie ma dźwięku rakiet FFAR (z UH) oraz kilku innych. Pozostałe, tak jak w 2, działają.
Pierwszy raz się z takim czymś spotykam, jeśli chodzi o oryginalne addony... Dziwne.

Z góry dzięki za pomoc


Dodany rodzaj tematu - Maćko
Ostatnio edytowano So 19 wrz, 2009 18:21 przez Boris, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostWt 15 wrz, 2009 23:53

Wgrywałeś coś, zmieniałeś w konfiguracji gier?

Jeśli nie... to może głośniczek padł? :twisted:
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Boris

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 39
  • Dołączył(a): Pt 23 maja, 2008 01:43
  • Lokalizacja: Łódź

PostŚr 16 wrz, 2009 00:56

Ostatnio zainstalowałem CAA1, jednak nie pamiętam, żeby wtedy się coś chrzaniło. Bardziej stało się to z dnia na dzień, choć przyznam, że nie testowałem wtedy M16A4 (a tylko nowe jednostki, które mod dodał - o bug'u jeszcze nie wiedziałem). Póki co CAA1 jest teoretycznie odinstalowany, a samą grę przeinstalowałem (saves stare). Błąd występuje nadal.
Co do głośniczków, to musiały by być wybredne tylko na jeden rodzaj dźwięku :)

Dziwi jeszcze wystąpienie podobnego błędu w prequelu.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 16 wrz, 2009 01:05

Nie na jeden rodzaj dźwięku... jedno miejsce z którego dźwięk dochodzi. Kulawa i bardzo naciągana teoria, ale ja np. dzięki brakowi sprawności jednego z głośniczków mogłem zrobić sobie momentalny "mute" pola walki - wystarczyło że odwróciłem się dupą do strzelaniny (pomocne gdy ktoś dzwonił :D)

Właśnie podobny błąd w prequelu sugeruje, że na coś Twoja karta\głośniki są "uczulone".

PS: Update sterów karty dźw?
Offline
Avatar użytkownika

Boris

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 39
  • Dołączył(a): Pt 23 maja, 2008 01:43
  • Lokalizacja: Łódź

PostŚr 16 wrz, 2009 16:46

Rozumiem, rozumiem :). Ale tak jak mówiłem - brakuje tylko kilku dźwięków - M16 w ArmA 2.
Po przeinstalowaniu Armed Assault 1 problemy z dźwiękami już tam nie występują.
Niestety w ArmA 2 nadal M16 nie słychać.

Co do sterowników - mogę poszukać nowszych, aczkolwiek tydzień, a nawet miesiąc temu w ArmA 2 wszystko ładnie dźwięczało. Dopiero od paru dni mam ten problem.

No i jeszcze raz podkreślam - chodzi tylko o dźwięk wystrzału z M16A4 (jak wystrzelone pociski uderzają o coś/rykoszetują - słychać. Samego wystrzału - nie.). Kałasze czy M4 działają, więc sądzę, że to nie karta/głośniki.

EDIT:
Problem, z tego co widzę jest z całym addonem - przy strzelaniu nie ma nawet odrzutu - nic, broń nawet nie drga.
Przeinstaluje grę jeszcze raz...

EDIT II:
Przeinstalowałem z zadowalającym skutkiem. Ciekawe czemu dopiero teraz pomogło.
PS:
OF jeszcze nie sprawdzałem, ale pewnie też trzeba będzię przeinstalować :)

Dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostŚr 16 wrz, 2009 17:51

Zainstaluj czystą ArmA II i zobacz czy ciągle coś takiego będzie. Jeśli nie, winny jest jakiś addon wrzucony do głównego katalogu z addonami (dlatego właśnie addony należy odpalać jako mody).

Wiem, że może brzmi to głupio, ale sam się raz na tym naciąłem.

Przez "czystą" rozumiem usunięcie całego folderu gry po deinstalacji i dopiero potem ponowna instalacja. Deistalacja pozostawia pliki nie-bisowskie, więc jeśli zrobisz tylko uninstall/install psujący addon ciągle tam będzie.
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller

Powrót do [ArmA II] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron