Teraz jest Pn 09 gru, 2024 17:28


..::REGULAMIN FORUM::..

Ważne informacje dotyczące forum oraz strony.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

..::REGULAMIN FORUM::..

PostPn 17 wrz, 2012 21:03

Regulamin Forum ArmA Center PL

Forum serwisu ArmA Center PL jest poświęcone ekipie milsimowej ACPL CSC oraz grom ArmA 2 i 3. Tematy nie związane z powyższymi prosimy poruszać w subforach Militaria i Off-topic. Poniżej spis obowiązujących tutaj zasad.


================================================

I Zasady publikowania postów

1. Piractwo

Zakładanie tematów i pisanie postów związanych w jakimkolwiek stopniu z tematyką piractwa uważane jest za zabronione. Może to w ostateczności doprowadzić nawet do banicji, a na pewno do zamknięcia bądź usunięcia tematu lub posta.

2. Reklama

Jakakolwiek reklama innych, konkurencyjnych grup oraz klanów jest całkowicie zabroniona.

Wszelkie wywiady, tłumaczenia tekstów, newsy etc., pojawiające się na stronach polskiego pochodzenia, a dotychczas przedstawiane na forum ArmA Center PL zazwyczaj jako linki etc. należy zamieszczać w całości. Wymagane jest również podanie źródła takiego materiału. Posty składające się jedynie z linka, czy fragmentu tekstu zostaną usunięte.

Wyżej wymienione materiały mogą zamieszczać jedynie członkowie danego serwisu - dotyczy zwłaszcza wywiadów, recenzji itp. tekstów. Postowanie newsów dostępne jest dla wszystkich, o ile te:
- zamieszczane są w całości
- autor posta umieści źródło informacji

przykład:
xxx na http://www.xxx.xx napisał(a):TREŚĆ CAŁEGO NEWSA

Restrykcje te dotyczą jedynie stron pochodzenia polskiego; nie obejmują serwisów zagranicznych i serwisów poświęconych ogólnej tematyce gier np. gry.wp.pl, gry-online.pl etc.

3. Szukanie przed napisaniem posta

Zanim zadasz pytanie, sprawdź czy na podobne pytanie nie padła odpowiedź na forum posługując się opcją Szukaj. Sprawdź również na łamach naszego serwisu, w działach z poradnikami.

4. Stosowanie prawidłowych nazw tematów

Wymagamy od użytkowników, nadawania trafnych nazw tematów (wątków), tak by mówiły one coś na temat ich treści. W ten sposób ułatwia się życie innej osobie mającej podobny problem.

5. Jedno zagadnienie, jeden wątek

Nie "upychaj" kilku pytań do jednego tematu - zmniejsza to przejrzystość forum. Nie trzeba stosować tej zasady gdy pytania są bardzo ogólne bądź blisko ze sobą związane tematycznie, bądź w tematach, które do zadawania pytań są przeznaczone (zazwyczaj jest to podkreślone w poście rozpoczynającym dany temat).

6. Pisanie na temat

Prosimy trzymać się tematu wątku. Posty nie na temat (off-topic) będą usuwane, zaś ich autorów mogą spotkać konsekwencje (patrz cześć VI). Nie dopisuj do danego wątku pytań z nim nie związanych; chcesz poruszyć inną sprawę to załóż nowy temat.

7. Poziom intelektualny postu

Posty prezentujące:
- kompletną olewkę zasad pisowni j. polskiego;
- skrajne lenistwo autora (zignorowanie poradników, regulaminów, spisów addonów, etc);
- skrajną ignorancję autora (zwłaszcza połączoną z butnym zachowaniem),

...będą wyśmiewane, kasowane i nagradzane (jako spam).

================================================

II Netykieta


1. Spam

Na forum nie wolno spamować. Nie wolno:
- pisać kilku postów pod rząd;
- wklejać linków referencyjnych czy reklamowych do serwisów typu lockerz, etc;
- wklejać propozycji piramidek finansowych i innych oszustw.
- uprawiać "archeologii", czyli pisać w przestarzałym temacie jeśli nie ma się nic istotnego do dodania
- zalewać forum jedno-ikonowymi, jedno-wyrazowymi czy po prostu bezsensownymi postami

2. Flaming, Trolling, Flame-war

Zabrania sie personalnych ataków, prowadzenia prywatnych wojenek i obraźliwych komentarzy skierowanych w stronę innych userów. Trolling (prowokowanie sporów) podobnie jak flaming jest na forum zakazany. Jeśli widzisz, że ktoś trolluje i jedynym celem jego wypowiedzi jest sprowokowanie do kłótni to zignoruj go i przekaż sprawę moderacji. Jeżeli chcesz kogoś o coś oskarżyć - musisz mieć niepodważalny dowód, inaczej również możesz ponieść konsekwencje (oszczerstwa tolerowane nie będą).

3. Wulgaryzmy

Używanie wyrazów wulgarnych NIE JEST zakazane. Zdajemy sobie sprawę, że komuś czasem się coś "wymsknie", nie będziemy jednak tolerować nadużywania tego przywileju (czyt. wyłążącego z ludzi chamstwa).

4. Ideologie totalitarne

Wykorzystywanie w podpisach, awatarach, tekstach zawartości propagującej faszyzm i komunizm jest zabronione i jako takie będzie karane natychmiastowym banem.

5. Naruszenie zasad dobrego smaku

Tak samo sprawa ma się ze wszelkimi materiałami mającymi szokować, plenić nienawiść, wzbudzić odrazę czy zwyczajnie nieodpowiednimi dla osób młodych - prezentowanie obrazów typu gore, snuff, porno i pochodne jest absolutnie zabronione i zostanie odpowiednio przez administrację nagrodzone.

6. Polityka na forum

Rozmawiać o polityce można, jednakże:
- musi to być konwersacja na odpowiednim poziomie
- wykorzystywanie w podpisach, awatarach i tekstach zawartości propagandowej jest zabronione.

To nie jest miejsce na prowadzenie politycznych krucjat.

7. Powiązanie z ACPL CSC

Forum należy do grającej ekipy ACPL CSC, co oznacza że większość z nas można bez problemu spotkać na naszych serwerach czy to gry, czy choćby TeamSpeak. Wiążę się z tym istotny niuans - zachowanie członków forum poza forum. Jeżeli ktoś nader mocno "przegnie" swoim zachowaniem, mogą go dotknąć konsekwencje również tutaj.

================================================

III Wygląd i estetyka postu


1. Pisownia

Dbajcie w miarę o poprawność gramatyczną postów... nie mamy zamiaru czepiać się ortografii i interpunkcji, ale piszcie tak, żeby było wiadomo co chcecie przekazać. Starajcie się używać polskich znaków. Poza tym własnym pismem prezentujecie swój wizerunek. Jeżeli widzicie w waszym tekście jakąś literówkę, to poprawcie ją za pomocą opcji "zmień" (zajmuje to tylko chwilę).

2. Nie krzycz

Nie pisz całych zdań dużymi literami - w internecie oznacza to krzyk.

3. Prawidłowe formułowanie pytań

Zadając pytanie wyrażaj się jasno i zrozumiale, tak aby każdy użytkownik nie miał wątpliwości do zadanego pytania.

================================================

IV Zasady używania grafiki na forum

1. Zdjęcia w postach

a) Duże zdjęcia (powyżej 800x600 px) należy zamieszczać w tagach [url][/url]. Podobnie ma się sprawa jeśli chodzi o umieszczanie kilku(nastu) zdjęć.

b) Zabrania się umieszczania screenów o wadze powyżej 200 kB oraz rozmiarów większych niż 800x600 w tagach [img].

2. Avatary

a) Avatar, którego wymiary przekraczają 120x120 oraz rozmiar 25 kB zostanie usunięty przez administratora bez powiadomienia.

b) Obowiązuje zakaz używania avatarów uznawanych za wulgarne i obraźliwe.

3. Sygnatury

Obrazki w podpisie mogą osiągnąć rozmiar maksymalny 600 px szerokości, 100 px wysokości i 80 KB wielkości.

Ponadto zabrania się umieszczania grafik reklamujących strony WWW niezwiązane z grą Operation Flashpoint/ArmA/ArmA2/OFP2 oraz konkurencji (inne serwisy, społeczności coop oraz klany).

================================================

V Funkcje administratorów i moderatorów

1. Administatoratorzy

Administrator sprawuje największą władzę na forum.

Osoba ta ma możliwość:

a) zbanowania bądź usunięcia konta danemu userowi,

b) przyznania rangi spammer,

c) usunięcia avatara bądź grafiki w podpisie,

d) uniemożliwienia wyświetlania avatara i sygnatury,

e) tworzenia nowych subforów,

f) moderowania w każdym dziale.

2. Moderatorzy

Moderatorzy pilnują porządku na forum. W związku z pełnioną funkcją mają oni możliwość:

a) usunięcia bądź edycji każdego postu,

b) usunięcia wątku,

c) zablokowania wątku,

d) wydzielenia postów do nowego wątku,

e) przeniesienia wątku do innego subforum.

:arrow: Moderatorzy mają prawo do dowolnej interpretacji regulaminu. Mogą blokować wątki, które już się kiedyś pojawiły bądź będą uważane za bezsensowne oraz karać za próby ominięcia regulaminu.

:arrow: Jeśli masz jakiś komentarz/uwagę/zażalenie dotyczące interwencji moderatora to wyślij mu PW (prywatna wiadomość). Prosimy o cierpliwość - nie ma nas bez przerwy na forum i nie zawsze można odpowiedzieć natychmiastowo. Jeśli jednak uważasz, że sprawy nie da się załatwić z danym moderatorem, to zgłoś się do administratora.

:arrow: Nie ma nic złego w kulturalnym zwróceniu komuś uwagi, nie będziemy jednak tolerować osób, uznających że mają prawo samodzielnie wymierzać sprawiedliwość. Radzimy zostawić sądzenie winnych osobom do tego powołanym.

================================================

VI Kary

1. Kary

Za łamanie zasad panujących na forum należy liczyć się z poniższymi konsekwencjami:

a) Ostrzeżenie

b) Zakaz pisania

c) Ograniczenie możliwości podpisu

d) Ban



O przyznaniu ewentualnej kary za złamanie regulaminu decydują moderatorzy wraz z administratorem.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan

Powrót do Ogłoszenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron