Teraz jest Wt 16 kwi, 2024 23:47


materiały wybuchowe w ekwipunku

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Nekbe_88

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): Pt 04 lis, 2005 09:11
  • Lokalizacja: Włocławek

materiały wybuchowe w ekwipunku

PostŚr 30 mar, 2011 19:26

chodzi mi o ładunki odpalane zdalnie nie czasówki. Próbowałem różnych kombinacji z this addWeapon ale nie dałem rady mógłby ktoś pomóc.
Ostatnio edytowano Śr 30 mar, 2011 19:42 przez Nekbe_88, łącznie edytowano 1 raz
Offline

ppio95 (Piotr)

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 303
  • Dołączył(a): So 08 maja, 2010 16:04
  • Lokalizacja: Góra Kalwaria

PostŚr 30 mar, 2011 19:34

this addWeapon "PipeBomb";
ObrazekObrazekObrazek
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostŚr 30 mar, 2011 19:39

Po raz ostatni upominam o przypisywaniu rodzaju tematu, od tej pory nie będzie taryfy ulgowej. Nekbe_88 masz czas do północy aby nie zostać pierwszym, który dostanie warna za brak rodzaju tematu :]
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Nekbe_88

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): Pt 04 lis, 2005 09:11
  • Lokalizacja: Włocławek

PostŚr 30 mar, 2011 19:47

Sorki mój bład Maćko już poprawiłem

ppio95 (Piotr) napisał(a):this addWeapon "PipeBomb";


próbowałem już wcześniej i nic nie daje
Świeżak jeśli chodzi o edytor ale z dużą motywacją do nauki.
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostŚr 30 mar, 2011 19:51

Nekbe_88 napisał(a):Sorki mój bład Maćko już poprawiłem
:]

A co do problemu - jak to nic nie daje? Komenda wpisana danej jednostce w polu uruchamianie powinna dodać jej ładunek wybuchowy, chyba, że w jej ekwipunku nie ma już miejsca (chodź, to w sumie, bez znaczenia, bo można za pomocą komendy addWeapon/magazine dodać jednostce nawet 50 pocisków do Javelina) :P
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Nekbe_88

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): Pt 04 lis, 2005 09:11
  • Lokalizacja: Włocławek

PostŚr 30 mar, 2011 20:16

no własnie dlatego założylem temat bo już sam nie kumam co robie źle ...
Sprawa wygląda tak jest sobie żołnierz za pomocą komendy this moveincargo xxx siedzi w CRRC ale za żadne skarby nie chce nic wziaść do ekwipunku
Świeżak jeśli chodzi o edytor ale z dużą motywacją do nauki.
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostŚr 30 mar, 2011 20:35

this addMagazine "PipeBomb" :)
Offline
Avatar użytkownika

Nekbe_88

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): Pt 04 lis, 2005 09:11
  • Lokalizacja: Włocławek

PostŚr 30 mar, 2011 20:44

Sejtan napisał(a):this addMagazine "PipeBomb" :)


i już jest hehe nawet nie trzeba this addWeapon teraz kumam przecież bomba nie jest jako broń tylko tam gdzie magazynki, wielki dzięki teraz w końcu formoza może wysadzać latarnie na Utes ;-)
Świeżak jeśli chodzi o edytor ale z dużą motywacją do nauki.

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości