Teraz jest Wt 16 kwi, 2024 22:25


Ewakuacja z SL

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Brodaty

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): Wt 15 lut, 2011 21:27
  • Lokalizacja: Słupsk

PostWt 03 maja, 2011 10:20

Witam MedicPI tak zagladalem, faktycznie laduje, ale odrazu startuje. Ma czekac ,za wejde na poklad.
Offline

MedicPl

Kapral

Kapral

  • Posty: 70
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 18:43

PostWt 03 maja, 2011 11:34

Trochę prostackie, ale działa :E
Ps. W poprzedniej wersji, jak wydasz rozkaz wsiadać drużynie (musisz ją sobie dorobić),
to heli zaczeka, aż wszyscy wsiądą. :spoko:
Ps2. Nie MedicPI, tylko MedicPl (przez "L", nie "i")
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline

Brodaty

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): Wt 15 lut, 2011 21:27
  • Lokalizacja: Słupsk

PostWt 03 maja, 2011 12:37

sorry MedicPL :) . ja to kiedys robilem, i dzialalo ok . Robie misje, i jak dojde do mometu ewakuacji to zaglebie sie dokladnie w temat. Poszukam jeszcze tematu na forum. jakbys cos wiedzial to napisz . pozdrawiam.
Offline

MedicPl

Kapral

Kapral

  • Posty: 70
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 18:43

PostWt 03 maja, 2011 19:40

Spoko :smile:
Offline
Avatar użytkownika

Donio

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 277
  • Dołączył(a): Śr 14 paź, 2009 15:03
  • Lokalizacja: Dzierżoniów

PostPt 24 cze, 2011 02:57

Apropos załącznika - jest tam komenda w uruchomieniu punktu nawigacyjnego na niewidzialnym H, [Black_Hawk] Join (Group ty);
I pytanie - da rade to zmienić tak, by tyczyło się to oddzielnych grup? albo inaczej, czy to jest poprawne -
[Black_Hawk] Join (Group (ty1 or ty2)); (tj. zależy mi, by przyłączenie było zależne od stopnia; biorąc pod uwagę możliwe straty przed przylotem śmigłowca).

Pozdrawiam.
Obrazek
Obrazek
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostPt 24 cze, 2011 06:01

Oj nie jestem pewien czy to jest poprawne i zadziała.
Może po prostu skopiuj cała trasę dla drugiej helki najwyżej pozmieniaj potrzebne nazwy. I np niech lecą razem, a jeśli którąś zestrzelą to zrób wyzwalacze że druga wyląduje albo leci 1, a jak zginie to startuje 2 dopiero. Chyba będzie trochę kombinowania z warunkami w wyzwalaczach. Chyba, że się mylę albo ktoś zna lepszy sposób i podrzuci.
Ps: może też setcaptive true dla helki by też pomogło i wróg by jej nie widział podczas lotu (nie wiem czy nie reagowałby na załogę i desant w śmigłowcu ale im też by można ustawić na czas przelotu) i bezpiecznie by doleciała na miejsce chyba ?
Offline
Avatar użytkownika

Donio

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 277
  • Dołączył(a): Śr 14 paź, 2009 15:03
  • Lokalizacja: Dzierżoniów

PostPt 24 cze, 2011 10:06

Problem rozwiązany, mimo to dziękuję :)
Obrazek
Obrazek
Poprzednia strona

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron