No własnie, jak w temacie. Ostatnio zacząłem się zastanawiać, jak coś takiego można by zrobić, np. w partyzanckiej kampanii, która pozwalałaby na zdobywanie pojazdów wroga.
Póki co jedyne, co wymyśliłem, jest dość nieporadne - każdy pojazd nazwany + trigger w bazie aktywowany jego obecnością w niej i używający komendy saveVar, a w kolejnej misji zespawnowanie pojazdu, jeśli przypisana mu zmienna = true.
Kłopot z tym taki, że wymagało by to pizdyliona triggerów, które by się nawarstwiały z misji na misję, bo musiałyby także uwzględniać możliwą obecność pojazdów zdobytych w poprzednich misjach.
W misji regularnym wojskiem nie byłoby to problemem, bo używanie zdobycznych pojazdów jest rzadko praktykowane, ale rozważajmy ten problematyczny wariant
Pytanie jest takie: jak można by to zrobić bardziej elegancko? Czy jest sposób na, powiedzmy, zapisanie wszystkich pojazdów w danej odległości od wyzwalacza i ich przeniesienie do kolejnej misji?
I od razu uspokajam - nie planuję koncentratu bugów, jakim byłaby taka kampania w moim wykonaniu. Póki co